Успяха ли да открият слабото място на коронавируса?

Учените са идентифицирали около 300 протеина
20 окт 2020 08:20, Ния Христова
Успяха ли да открият слабото място на коронавируса?
Снимка: Pixabay
Американски учени са успяли да открият слабо място при няколко коронавируса, сред тях е и причинителят на COVID-19 - SARS-CoV-2, пише БТА като цитира сп. "Сайънс".

Авторите на изследването от Института за биомедицински науки към университета на Джорджия обясняват, че коронавирусите SARS-CoV-1, SARS-CoV-2 и MERS-CoV могат да имат сходни "слабости". Това от своя страна позволява създаването на лекарство, способно да ги победи.

Учените са идентифицирали около 300 протеина, които се произвеждат в организма след заразяване и взаимодействат с коронавируса SARS-CoV-2. Вниманието им е привлякъл най-вече протеин, наречен Tom70.

Този рецепторен протеин представлява митохондриален фермент, който е свързан е с коронавирусния геном Orf9b и помага на вирусите да превземат тялото. Учените смятат, че той е подходяща "мишена" за лекарства с широк спектър на действие.

Съвременните антивирусни лекарства са насочени към вирусни ензими, но те често мутират и развиват устойчивост към медикаментите. Учените са стигнали до заключението, че въздействието върху протеините е по-ефективен метод за лечение на заразените пациенти.

Междувременно Ройтерс отбелязва, че според изследване на Оксфордския университет, обхванало 58 души и проучващо дългосрочното въздействие на COVID-19, над половината от пациентите със заболяването, които са изписани от болница, все още проявяват симптоми - задух, умора, тревожност, депресия, два до три месеца след първоначалната инфекция.

ПроСоТо преди 1 месец
До Анонимен

..викаш "ЗАСТРАШЕНИТЕ" да бъдат ИЗОЛИРАНИ?!?!

..да ти имам "логиката"!

...
и м/у другото,болестта е "асТма",не асма!..Асмите са дворни лозарски насаждения.

Сигурен съм,че просто си пропуснал "т"..

ПроСоТо преди 1 месец
отдавна сигнализирам,но понеже съм "никой",никой не ми обръща внимание:

-Както алкохолика има слабост и влечение към алкохола,така тая "корона" има "слабост" към кристални структури,върху които се чувства най-добре.

Да измислят некакво средство ,основано на нанокристали и ще видите колко лесно ще го хващат и изхвърлят от организма тоя "ковид"..

..Но,"традицията" си е традиция..Ще борим маааймуните с..традиционните трици.
Разбира се,целта на тая истерия е друга,но и тоя балон ще се спука..

УМЕН преди 1 месец
Пландемията и нагнетяването на ужасяващи лъжи ще секнат внезапно, изведнъж, яко, рязко, с невиждана ярост и с 200 в момента в който преизберат Тръмп. Тогава и на форумния туземен грантаджия ще му секнат центовете и ви гарантирам че ще почне да пише протръмповски дитирамби с усърдието на фурнаджийска лопата.

Болните от асма и сърце са най застрашени
да се определят санаториуми или хотели където да бъдат изолирани

Йордан Йорданов преди 1 месец
Нагло престъпната диверсия е много по добре подготвена от предишни опити за подобни нагли манипулации..
Припомням ,че при подобна нагла диверсия известна като Птичи грип 2003- 2004 облъчваха ферми за птици докато започне мор.Следваха нагли спекулации за мутации. С доклад от 29 February 2004 - Birdflu177 Спряхме медиините манипулатори и Диверсията..След това заловихме, че заразяват проби в лаболаторията в Англия нарочно.С обемно дигитално проникващо оръжие/Така спасихме хиляди лебеди по Дунав

Мутафчийски преди 1 месец
Я недейте обиждате вируса! Знаете ли колко хора направи богати?

Откриха слабото място на вируса - пада си по хората.

Най-слабото място преди 1 месец
Му е,че е толкова страшен,че като мисирките не говорят за него няколко дена и хората го забравят:)

UFO преди 1 месец
Докато открием това-онова, извънземните ще са ни превзели планетата.