Лидл България търси своята великолепна осморка за летните месеци

Стажантската програма ще се проведе в периода от 15 юли до 11 септември
Спонсорирано съдържание | Обновена: 25 мар 2020 10:03 | 25 мар 2020 09:45, Красимир Ангелов
Лидл България търси своята великолепна осморка за летните месеци

Осем талантливи младежи търси Лидл България за новата си стажантска програма която ще стартира през месец юли. Кандидатите трябва да са завършили минимум I курс във висше учебно заведение и да изберат една от осемте проектни задачи в различни отдели в компанията. Кандидатстването става с изпращането на CV и отговор на въпроса защо кандидатът избира точно тази проектна задача.

Всички желаещи могат да кандидатстват до 30 април по съответната обява в секцията "Ученици и студенти" на обновения кариерен сайт на Lidl https://jobs.lidl.bg/

"Нашата нова стажантска програма е структурирана да отговори на потребностите на младите хора, които искат бързо да виждат резултати от работата си и да учат чрез практиката. Всеки стажант ще работи по конкретна проектна задача в съответния отдел в компанията. Затова дизайнът на стажантската ни програма е насочен към изграждане на умения за управление и изпълнение на проекти, а в края на програмата всеки ще има възможност да представи резултатите от работата си и да получи признание за нея. Вярваме, че предложението ни към младите хора е иновативно, различно и в същото време достатъчно сериозно, за да предпочетат нашата компания за летен стаж. Вече стартирахме подготовката на бъдещите ментори и преки ръководители, за да гарантираме, че стажът ще има добавена стойност и за двете страни“, каза Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в компанията.

Одобрените кандидати ще имат възможност да добият професионален опит в международна компания, отличена като ТОП работодател от престижния Top Employer Institute. Стажът продължава два месеца – от 15 юли до 11 септември. 800 лева е брутното месечно възнаграждение, към което компанията добавя и 120 лв. ваучери за храна за периода на програмата.

Програмата е част от усилията на Лидл България да подкрепя младите хора в тяхното кариерно развитие, като им дава възможност да трупат ценен практически опит.

Едновременно с това, тя отразява и отговорността на компанията като работодател, която още повече се проявява в ситуации като настоящото извънредно положение и обстановката с коронавируса. С цел превенция и осигуряване на безопасност за своите служители и клиенти, компанията въведе редица мерки. Сред тях са работа от разстояние за служителите в централа, допълнително възнаграждение за служителите в магазините и склада, актуализирано работно време на всички обекти, за да се олекоти натоварването и да се осигури възможност за провеждане на засилена дезинфекция, организация на доставки и зареждане на магазините. Във всички търговски обекти са въведени засилени хигиенни мерки – ежедневно се дезинфекцират всички помещения в магазините, пазарските колички, касовите ленти и шкафчетата за клиенти. Осигурена е дезинфекция и за клиентите и дръжките на количките при влизане в магазина. Всички служители са оборудвани с ръкавици и защитни маски. Започна монтирането и на PVC прегради на всички каси за допълнителна изолация и защита както за служителите, така и за клиентите, което ще приключи до края на седмицата. Следвайки разпоредбите на Националния оперативен щаб в магазините е въведен пропускателен режим от максимум 30 души, както и времеви слот за пазаруване на хора над 60 години.

Не на последно място, взети са и допълнителни мерки, с които се насърчават и улесняват клиентите да стоят на безопасно отстояние един от друг.


Спонсорирани публикации