Приоритет за МОН - ефективността на дистанционното обучение

Пандемията откроила по-ясно предизвикателствата в системата
40
Приоритет за МОН - ефективността на дистанционното обучение
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Страната ни има нужда от потенциала на всяко дете, каза заместник-министърът на образованието и науката Евгения Пеева. Тя участва в кръгла маса, свързана с образованието в условията на пандемия и участието на учениците от уязвими групи в онлайн обучението, съобщи пресцентърът на Министерството на образованието и науката.

Още по темата
Темата за ефективността на дистанционното обучение е сред основните приоритети на новия министър на образованието и науката. Целта е да се направи анализ на резултатите от обучението от разстояние. Той ще покаже реалната ситуация в системата, което ще помогне за формирането на правилните препоръки и решения за следващата учебна година.

Според Евгения Пеева още в началото на пандемията Министерството на образованието и науката е положило усилия за подкрепа на учители и ученици. Чрез различни финансови инструменти са купени технически средства за обезпечаване на учебния процес.

"Започна процедура за обновяване на технологичните фондове на училищата. При необходимост техниката ще се разпределя между децата и учителите, които не разполагат с такава", е припомнила тя.

Заместник-министърът е поставила акцент върху работата на всички образователни медиатори, социални и младежки работници, учители и директори, които непрекъснато подкрепяха децата.

По думите на заместник-министър Пеева пандемията е откроила още по-ясно предизвикателствата в образователната система. Затова е важно всички заедно - институции, социални партньори и родители, да работят за тяхното преодоляване.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


40
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
6
 
9
 
! Отговори
6, преди 2 години
Там е работата, че при ДО няма как да те оценят обективно. Винаги, винаги има начин да се препише. Реалността цъфва само "очи в очи". Затова и ленивите родители и децата им искат постоянно ДО! Такова искат и ковидиотените и психохондриците, ама у нас не са много.
6
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Явно това е бъдещето, колкото и да не ни се иска. След десетина години, вече ще е нещо нормално. Проблема е, че не се пишат реални оценки и за това учениците не се стимулират да учат. Нека ти нахакат двойки по почти всички предмети и да повтаряш (както беше преди години) и ще се напъваш яко, колкото можеш за да изкласиш. Сега се гонят субсидии и реномета, не се пишат двойки и не се гони от час и на учениците не им дреме, което е напълно нормално, защото се стимулира от самата система.
5
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
За ефективността на ДО - говорете директно с учителите. Чудеса ще ви разкажат! Ужас някакъв е. Вчера в класа на моята щерка на класно поматематика - присъстгвено правено, разбира се, кой нормален учител ще разчита на отсъствени оценки от преписване - една 6, две 5, 60% - с двойки. Другото - 3 и 4. И това е клас, в който са влезли деца с подбор и високи балове от НВО! По история в едно МГ ще има двама, които учителят НЯМА да остави на изпит. Говорете със самите учители - свят ще ви се завие от ДО
4
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
то образуванието си е пълен шит, не просто дистанционно обучение, влизат човеци, излизат чалгари, престъпници, животни и магарета
3
7
 
15
 
! Отговори
Ддд преди 2 години
Ефективността на образованието като цяло е кръгла нула. Закривай. Детето ми се изприщи от ненормално сложни абстрактни математически задачи без никакъв смисъл от ползване в реалния живот. Да не говорим по другите предмети.
2
9
 
12
 
! Отговори
. преди 2 години
Ефективността на дистанционното обучение е нула, кръгла нула! Но това всъщност е и целта..........
1
14
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Закривай училищата и само дистанционно. Ще се сложи край на рекета с часни уроци, такси и рущвети за испити и купени дипломи.