Магистрала "Хемус" – бедното българско сираче

Дупки и кръпки "красят" аутобана
179

Снимка: Булфото

 

Пътна настилка, нашарена от кръпки. Това представлява започнатата през 1984 година, но все още недовършена автомагистрала "Хемус".

Този път към Варна поемат и хилядите чужди туристи, които след няколко месеца ще тръгнат отново към северното ни Черноморие.

На места дупките са като по междуселски път, а картинката допълват изпокъсани билбордове, които се веят от двете страни на "първокласния път".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


179
Още по темата: магистрала ХемусВарна
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
75
0
 
21
 
! Отговори
Айде глупости 80 преди 12 години
Цената на винетките е същата, като във Швейцария !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Само че там пътищата са доста по-добри от нашите, просто приятелите на власта и самите властимеющи трябва по-малко да крадат, справка цени за пътна поддръжка Плевен :)
74
0
 
12
 
! Отговори
до 78 преди 12 години
Пич и ти си се объркал нещо... каква е разликата да имаш няколко стотици хиляди роми в страната, които по цял ден да ядат семки пред домовете си и това да имаш строителни войски или както ти им казваш - безплатния труд. Разликата е, че едните вършат нещо полезно и произвеждат продукт... познай кои са!
73
2
 
8
 
! Отговори
За Гогата преди 12 години
Пич,не са 19 км магистрала,а част от 19 км- има няма 8-10 км!
72
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
74, като сме бедни ще имаме лоши пътища! Изграждането и поддръжката на път в България не е много по евтино от Италия, защото 70-80% от разходите са за машини, материали и т.н., а не за човешки труд!
71
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Таксата от винетките покрива 20% от това, което трябват като средства за да поддържаме европейско ниво на пътищата (слушах го скоро по ТВ-то). Имаме също така доста средства идващи от Европа. За да имаме пътищата, които искаме да имаме и сме виждали навън, трябва цената на винетката да се вдигне 4 пъти. Знаете как ще реагират хората ако кажат, че от догодина винетката става 250 лева за леки автомобили. Макар че за редовните шофьори би било по-евтино да карат по хубави пътища.
70
8
 
7
 
! Отговори
до 68 преди 12 години
Колко се работело едно време, дрън дрън, работело се е с чужди /руски/ ресурси и с безплатния труд на строителни войски, и на разни заблудени идеалисти на Хайн боаз. Балъците обаче свършиха.
69
0
 
7
 
! Отговори
Славов преди 12 години
Пичай, ставаш смешен .Може би ти си перфектният водач на мпс и никога не си влизал в дупка?
68
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Прав си 72! България и Румъния са единствените държави в ЕС, където няма отделна такса за магистралите, но България и Румъния са също единствените държави, където няма готова напълно нито една магистрала!
67
2
 
4
 
! Отговори
Пичай преди 12 години
до 71 СлавовСлавов, не си на класно по правопис, спокойно. Просто ти обясних, защо си успял да сигнеш само до Шумен, вместо до София.
66
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Kолко е средната заплата в италия и колко в българия?
65
0
 
16
 
! Отговори
sis преди 12 години
Често пътувам за София и съм свидетел как от години стои маркировка за неравности по трасето и ограничение на скоростта от 70км/ч. Разбирам това ограничение да е временно, а то стои години. На входа на София толкова е деформиран асфалта от тежките камиони, че е станал като бордюр от страни.
64
9
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
В цял свят има или винетки само за магистралите или толл такси, които са с пъти по скъпи от нормалните винетки в България! В Италия например за около 300 километра платих около 15 евро такса, но магистралата беше перфектна! Няма как да искаме без пари да имаме нормални пътища!
63
3
 
4
 
! Отговори
Славов преди 12 години
Не знаех че съм на класно по правопис !
62
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
da shteshe da ima magistrali ima AMA NQMA .ILI KAKTO E KAZAL PETKO BU4AROV DA AMA NE S 4 SM ASVALT LUD ARABOTA SME KATO DARJAVA VSI4KO NI E NAOPAKI NISHTO KAKTO TRQBVA NQMA BG ZNAM BQGAI PO BARZO
61
2
 
10
 
! Отговори
Свилен преди 12 години
Няма и да я направят защото тя не е приоритетна. Не води към София. Има магистрала София - Перник а няма Варна - Бургас (два пристанищни града). Скоро ще има магистрала София = Бургас за да може софиянци да ходят на Какобийч
60
4
 
21
 
! Отговори
БизнесФен преди 12 години
Когато 20 години само се краде, какви магистрали искате? Сега малко живнахме с еврофондовете, ама ако требва ние да си плащаме, само кръпките не можем да си финансираме!Бизнес! Къв бизнес, бре ***! Първо магистрали начи, а после за благодарност ще правиш бизнес! хаха!Едно време немаше бизнес, ИМАШЕ РАБОТА! Всеки метър асфалт из България, всеки метър магистрала или път и до най-затритото село си го правехме с НАШИ кинти! В държавата се РАБОТЕШЕ, не се правеше бизнес!
59
8
 
4
 
! Отговори
Пичай преди 12 години
до 57 СлавовАко шофираш по същия нчачин, както пишеш, не е чудно, че като тръгнеш от Варна за София, успяваш да стигнеш само до Шумен :-) За шофирането също се иска малко акъл.
58
14
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
С ГЕРБ напред! Само Бойко Борисов!
57
3
 
24
 
! Отговори
Гогата преди 12 години
Гарантирано от Герб!!!Гарантирани са празни приказки и хвалби.За целия си мандат Гроб са направили 19 км магистрала,миналото правителство 42 км. ФАКТ !!
56
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
:) Ганевци я кажете пак че Труция е по назад от БГ хахахахаххахахахахаххахахахахаха колко сте жалки ужас. Това лято пак ще почивам там.