Съветват ни: Внимателно с промоциите около Великден

Ако ви лъжат с тях – не купувайте, призовават от КЗП
Обновена: 11 апр 2012 07:37 | 11 апр 2012 07:37, Красимир Ангелов
7
Съветват ни: Внимателно с промоциите около Великден
Четете внимателно при промоции, съветват от КЗП. Снимка: Булфото

Експерти от Комисията за защита на потребителите посъветваха потребителите да бъдат бдителни и да обръщат внимание на всеки детайл от примамливите предложения при празничното пазаруване.

Особено внимание отделете на т.нар. промоции, съветват от комисията. Експертите препоръчват потребителите да се уверяват лично, че подаръците или продуктите на специална цена са налични.

При липсата на продукт в промоция в ограничени количества, който се рекламира масирано, правилното поведение е потребителят да се откаже от покупка, макар вече да е инвестирал време и средства за посещението на магазина.

Потребителите трябва много стриктно да следят дали избраните от тях намалени продукти се таксуват на обявените цени и ако открият разминаване, да сигнализират още на касата, съветват експертите.

При ползване на услуги на туроператори, хотели, хижи и заведения експертите на КЗП препоръчват на потребителите да организират пътуването си за празниците чрез туроператор, което дава по-голяма сигурност, че пътуването ще се осъществи при договорените условия, а при възникване на проблем - че правата им ще бъдат по-надеждно защитени.

Ако договорът частично не се изпълнява, на място потребителят може да потърси представител на туроператора или да използват телефоните, написани в договора, за да предяви претенцията си.

В случай че не са доволни от пътуването си, потребителите имат право на рекламация. Тя се предявява пред туроператора.

В договора между туриста и туроператора, трябва да се съдържа подробно описание на изискванията за формата, начините и сроковете, при които потребителят има право да предяви рекламация, когато договорът не е изпълнен или има неточности спрямо договореното.

Важно е потребителите да се запознаят какво трябва да направят на място в случай на несъответствие на уговорената услуга - да поискат да им бъде издаден протокол, да уведомят представител на туроператора или друго, което да удостовери откритото несъответствие, както и ако има срок за уведомяване на туроператора.

Експертите съветват още при избор на маршрут за планински преход, потребителите да се уверят, че хижите, през които планират да преминат, работят.

Справка може да се направи в регистъра на категоризираните туристически обекти. За да не останете разочаровани от условията, следва да се запознаете с различните видове туристически хижи и разликите в качеството на предлаганите в тях услуги, препоръчват от КЗП.

Експертите припомнят, че различните видове заведения за хранене към туристическите хижи също предлагат различно ниво на обслужване.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още по темата: великденпромоцииКЗП
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
1
 
! Отговори
Hippaforalkus преди 12 години
Ако ви лъжат с тях не купувайте, призовават от КЗПYou don't say???
4
0
 
7
 
! Отговори
! преди 12 години
Тия от КЗП не са продали и един вестник през живота си, ама съвети дават!! ***!!!
3
0
 
11
 
! Отговори
Алов преди 12 години
ПрИмоция- агнешко 16-18 лв. А мерси !
2
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
не ме съветвайте какво да внимавам ами си вършете работата,за това има полиция,съд,данъчни и всякакви други държавни органи с големи заплати-да си вършат работата!!!
1
1
 
24
 
! Отговори
спокойно бе преди 12 години
вместо да създавате ПРОИЗВОДСТВО И РАБОТНИ МЕСТА, създавате ,псевдокомисийки със големи заплатки да ни учат как да живеем.......интересно е ако СПРЕМ ДА ПЛАЩАМЕ ДАНЪЦИ и изнесем спестяванията си в чужбина така ли ще продължавате???????