Асфалтът не се яде, но създава много работни места!

Шефът на АПИ съгласен, че цената на винетката не стига за перфектни пътища
Обновена: 18 апр 2015 13:31 | 18 апр 2015 11:21, Веселина Йорданова
201
Асфалтът не се яде, но създава много работни места!
Лазаров и Павлова на проверка. Снимка: БТА

Общо около 200 млн. лв ще бъдат отделени тази година за рехабилитация на пътищата, съобщи председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров пред Нова телевизия.

По думите му парите, които се отделят за пътищата, са прекалено малко при положение, че в държавата не е изградена и не е довършена инфраструктурата във вида и обхвата, който трябва да има.

Още по темата
Лазаров коментира, че южните региони в страна изпреварват северните, защото в първите комуникацията, инфраструктурите са много по-добри.

„Пътят е работа, колкото и да казвате, че асфалтът не се яде, той създава много работни места. В строителството на една магистрала участват не само фирмата, която изпълнява строителството, но и източниците на материалите, подизпълнителят, работната ръка”, добави той.

„Финансовият министър вчера правилно каза, че няма как с 67 лева за винетка на година да имаме магистрали в перфектно състояние. Мнението ми за цената на винетките е почти аналогично с това на министъра на финансите Владислав Горанов”, обясни инж. Лазаров, но не посочи колко според него трябва да струва винетката.

Според него от април до юни - юли ще са готови ремонтите на пътната мрежа към морето. „Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората, които пътуват, го виждат”, смята шефът на АПИ.

Директорът на пътното ведомство твърди, че не се краде в пътностроителния сектор. „Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия”, сметна Лазаров.

Според него „един камък струва при нас на същата цена, както и в Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд”: „Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси”.

Той призна, че взема 2 000 лв. заплата, но пък карал добра не само служебна, но и лична кола: „Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми”, увери Лазаров.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


201
Още по темата: АПИЛазар Лазаров
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
2
 
24
 
! Отговори
Асфалт преди 9 години
Асфалта не се яде но се печели от некачествен асфалт както с некачествена храна
1
2
 
22
 
! Отговори
hjk преди 9 години
егати простотията,работни места и заетост само за свои хора и фирми.