Асфалтът не се яде, но създава много работни места!

Шефът на АПИ съгласен, че цената на винетката не стига за перфектни пътища
Обновена: 18 апр 2015 13:31 | 18 апр 2015 11:21, Веселина Йорданова
201
Асфалтът не се яде, но създава много работни места!
Лазаров и Павлова на проверка. Снимка: БТА

Общо около 200 млн. лв ще бъдат отделени тази година за рехабилитация на пътищата, съобщи председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров пред Нова телевизия.

По думите му парите, които се отделят за пътищата, са прекалено малко при положение, че в държавата не е изградена и не е довършена инфраструктурата във вида и обхвата, който трябва да има.

Още по темата
Лазаров коментира, че южните региони в страна изпреварват северните, защото в първите комуникацията, инфраструктурите са много по-добри.

„Пътят е работа, колкото и да казвате, че асфалтът не се яде, той създава много работни места. В строителството на една магистрала участват не само фирмата, която изпълнява строителството, но и източниците на материалите, подизпълнителят, работната ръка”, добави той.

„Финансовият министър вчера правилно каза, че няма как с 67 лева за винетка на година да имаме магистрали в перфектно състояние. Мнението ми за цената на винетките е почти аналогично с това на министъра на финансите Владислав Горанов”, обясни инж. Лазаров, но не посочи колко според него трябва да струва винетката.

Според него от април до юни - юли ще са готови ремонтите на пътната мрежа към морето. „Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората, които пътуват, го виждат”, смята шефът на АПИ.

Директорът на пътното ведомство твърди, че не се краде в пътностроителния сектор. „Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия”, сметна Лазаров.

Според него „един камък струва при нас на същата цена, както и в Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд”: „Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси”.

Той призна, че взема 2 000 лв. заплата, но пък карал добра не само служебна, но и лична кола: „Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми”, увери Лазаров.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


201
Още по темата: АПИЛазар Лазаров
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
102
0
 
1
 
! Отговори
Ред арми преди 9 години
Да не се яде...но вие докарахте хората да няма какво да ядат. Да нямат работа, нормален живот. Да нямат сигурност. Вие трябва да ядете асфалт изедници.
101
0
 
1
 
! Отговори
Дякон преди 9 години
Ха сега де...то били сте създавали работни места.... Интересно ми е как при нарастваща безработица се създават работни места? Или пропадането на булеварди и магистрали сте го планували предварително като умишлено сте използвали по- малко и по- некачествени материали в изграждането на пътищата?
100
0
 
1
 
! Отговори
Асеновец преди 9 години
Не се яде асфалта. Яде се постната пица, която ни предлагате за втори път през вашето управление
99
0
 
1
 
! Отговори
Калоян преди 9 години
Колко километра пътища построихте? Колко от отсечките пуснати в експлоатация пропаднаха? Колко от пътищата започнаха да се рушат поради некачествени материали или спестени такива от положения асфалт?
98
0
 
1
 
! Отговори
Ред арми преди 9 години
Минисърке, не само, не се яде асфалта. Той създава работни места- да, но също така, когато са платени куп пари на данъкоплатеца и е положен некачествено, когато са спестени средства от полагането му и след 2-3 години започва да се руши, зейват дупки по пътищата и пропада.... работните места, създадени за полагането му губят смисъл. По този начин той, асфалтът, краде от същите тези хора, за които са създадени работните места.
97
1
 
1
 
! Отговори
1 преди 9 години
тиквата ,да командирова,този от АПИ по Европата,та да види там колко е цената на винетката,и за къде важат винетките.
96
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Cenata na vinetkata ne stigala....da ne bi da ni namekvat che i tazi cena che vdigat...samo iztupvat naroda tozi beden izmachen narod..Bog nama da vi tarpi mnogo taka da znaete
95
2
 
1
 
! Отговори
работник преди 9 години
Ха-ха! Магистрала не се яде,ама давала много работа.....че кой иска да работи бе Умник.Ти ми дай суджук, ракия и србска музика,а после бегай да работиш Работливко. Ти сигурно ще празнуваш и 1 май?,аз го не уважавам този празник,защото труда не ми е по сърце.
94
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Айде стига с изтърканите ви лафове.Да,асфалт НЕ СЕ ЯДЕ!!!В най-бедната страна в Европа ,и в Африка има по-малко бедни от нас,от устата на управляващите ще чуете само думи като асфалт,саниране,метро ,все неща които осигуряват огромен паричен ресурс в нечии джобове.А за повишение на заплати и пенсии никой не говори.Пенсионерите са подложени на нечуван геноцид,но никой не го интересува това.И още-затлачени корита на реки,чудовищна сеч в горите,недобре стопанисвани язовири и много други неглижирани
93
0
 
8
 
! Отговори
партиен член преди 9 години
Не се взимали пари под масата????Прав е взимат се на масата.Печелиш поръчка за един милион половината даваш на масата.с другата строиш естествено калпаво.
92
1
 
3
 
! Отговори
пацо преди 9 години
По голям *** от българина няма. Ако не се прави нищо мрънка, ако се прави нещо мрънка, все има теория, все ги разбира нещата а ей на на какво дередже сме. Всички са крадци, никои не става. А в съото време 90% от населението нестава. Много ***, много рано пенсионирани военни, наследство от ония времена, много рано пенсионирани полицаи, много необразовани хора, и всичките или крадат от някъде или спестяват я данък, я осигуровки, все сме тарикати, но другите са виновни, а то всички сме такива
91
1
 
8
 
! Отговори
ЖороПърви преди 9 години
Бай ***: " В магистралите има КЕЛЕПИР, разбра ли ме, Хайрсъзино?"
90
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
100 млн. за ремонт на магистралите без конкурс ! Идват избори, трябват пари за костинбродски бюлетини.
89
2
 
8
 
! Отговори
Точно така е! преди 9 години
А ако се изхитрим да направим магистралата некачествено, хем ще спестим парички за фонд "Джоб", хем след три години, като зейнат дупки, пак ще има работни места - за ремонт!Дерзай, бай Лазаре,смело напред, како министърке!Кой като нас, баш европейците!
88
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Тодор Живков е виновен за това ,че е построил тези виядукти.Сега са застанали там и да се чудят как да запълнят няколко дупки защото не стигали парите.Да ги събарят.Както решиха и за язовирите.
87
0
 
1
 
! Отговори
Ужас преди 9 години
Тия са налазили навсякъде?НЕЩО ще става?
86
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Tapo zaglavie kato gerbadgiite...i predi i sega se za paticha govorat...zacho ne govorat za tova kakvo che pravat romite koito dnes ubivat kon a utre balgarin..zacho ne pomislat za dohodite na horata..doidat li Gerb na vlast..umirame. tova e genocid a te paticha.. nai napred sa HORATA
85
0
 
2
 
! Отговори
Дебелана знае ... преди 9 години
... най-добре кое се яде и кое не.
84
0
 
1
 
! Отговори
... преди 9 години
??
83
0
 
1
 
! Отговори
citizen преди 9 години
Те магистралите по бай тошково време можеше да изкарат и още сто години комунизъм. Ама щото колите бяха 100 пъти по-малко. Едно време и Цариградско се пресичаше пешком.