Влакове не се спират, кълнат се от БДЖ

Ръководството отговори на критиките: Справяме се!
4
Влакове не се спират, кълнат се от БДЖ
Снимка: архив, БулФото

"БДЖ – Пътнически превози” ЕООД не е предприело отмяна на влакове, а само временни промени в разписанието на някои от тях. Това заявяват в позиция от холдинга по повод коментари за промените.

По-рано от БСП поискаха оставката на ръководството на железницата, заради спирането на влакове, които според тях изпълняват социални функции.

Последните капиталови ремонти на локомотиви на БДЖ са извършени в периода 1993 г. – 1996 г. като през 2002 г. е закрит и последният завод за ремонт на локомотиви в България. Въпреки това дружеството се ангажира със спешни ремонти на локомотивния парк, гарантиращи спазването на разписанията от 15-и септември 2016 г., посочват от БДЖ.

В съобщението се казва още, че от началото на кризата и заплахата от фалит, финансовото състояние на БДЖ никога не е било по-добро от днес.

"БДЖ – Пътнически превози” и „БДЖ – Товарни превози” отчитат положителен финансов резултат за първото шестмесечие на годината. В резултат от преструктурирането и оздравяването задълженията към банките кредитори са намaлени с 400 млн. лева. 

По повод на спортната дейност на БДЖ от холдинга уточняват, че футболният клуб „Локомотив БДЖ” е отделно от БДЖ юридическо лице с нестопанска цел. Финансирането му се осъществява изцяло чрез спонсорска дейност и няма нищо общо с финансите на БДЖ.

Отборът е съставен изцяло от служители и работници на отделните дружества в „Холдинг БДЖ” ЕАД. Ръководството на „Холдинг БДЖ” ЕАД ще продължи да насърчава развитието на работническия спорт, така както се прави в цивилизования свят, допълват от БДЖ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


4
Още по темата: жп транспортБДЖ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
0
 
1
 
! Отговори
Хейтър Тролев преди 7 години
След 10 години това чака и софийското метро - влакчетата са под нужния минимум ,постоянно в движение и ще започнат да прескачат плановите ремонти. въпреки стотиците хиляди пътници никога няма да излезе на печалба защото парите потъватв сметката на Градския транспорт.
1
0
 
4
 
! Отговори
ВЪЙ преди 7 години
Те не тръгват, ти искаш да не спират