Строги мерки на пътя! Бълваш кълбета дим – без регистрация!

Повредите по колите ще отиват в обща информационна система
11 яну 2018 09:20,
130

Сурови мерки срещу водачите на неизправни автомобили. Служебно ще се прекратява регистрацията на коли, в случай на установяване на опасни нередности на задължителния годишен технически преглед.

Предстои агенция "Автомобилна администрация" да спусне новите изисквания до пунктовете за технически прегледи.

Регистрационни табели в случай на опасни неизправности няма да бъдат сваляни. Информацията за повредата ще отива в системата на агенция "Автомобилна администрация", оттам в тази на "Пътна полиция" и едва тогава регистрацията ще се прекратява служебно.

В графата опасни повреди влизат отработени газове извън нормата, неизправности в кормилната уредба, а също така и в спирачната система.

Освен тях съществуват значителни и незначителни повреди, а коя повреда в коя графа влиза - ще решава техническото лице.

Въпреки че статистика няма, от следващата година ще има единен електронен стикер за технически преглед. Предвижда се и глоба от 2000 до 7000 лева за превъртане на километража.

Вижте още в репортажа на Bulgaria ON AIR.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


130
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
118
2
 
0
 
! Отговори
анонимен преди 6 години
не си заслужава да се занимавам с комент.тоя които предлага това естествено е да е *** и проззд КОЛЕЛОТО НА ИСТОРИЯТА се върти не слагаи греди да го спреш
117
1
 
0
 
! Отговори
шииеие преди 6 години
До HeinrichHimmlerсъгласен
116
0
 
8
 
! Отговори
Голям смЕх преди 6 години
Някои смятат, че сега сме открили топлата вода. От край време в закона е записано, че коли, които са технически неизправни не могат да се движат, като неизправностите са изброени в закона. Има и изисквания, към колите когато минават на ГТП и в закона пише, че коли без ГТП не могат да се движат. Някои като КРАЙ незнайно защо решиха, че сега се извършва революция по отношение на колите, които могат да се движат по улиците.
115
1
 
14
 
! Отговори
Хм преди 6 години
Май забравихме много бързо,че всъщност мръсният въздух се дължи на отопляващите се с гуми,стари дрехи,пластмаси,стари чорапи,отработено масло и какво ли още не.Но понеже няма как да накърним свещеното право на избирателите да се отопляват безплатно,ще накажем пак обикновените хора!Те така или иначе за никого не гласуват.Ще им спрем колите от движение или още по добре ще ги изгоним от страната!И така България ще остане 4 милиона!Тогава замърсяването ще намалее с 0,3%........
114
2
 
7
 
! Отговори
Кина преди 6 години
А за трещящите моторетки ще има ли бонуси , или полицията не може да ги спира, нито да ги догонва хахаха ...
113
3
 
6
 
! Отговори
Край преди 6 години
Ти им обясняваш че в София има концентрация на коли /И ТО СТАРИ/ каквато няма никъде в ЕС - оно си рупа ли рупа. Градския транспорт няма как да ти стане по-добър, като увеличаваш колите - просто щото няма къде да мине автобуса или тролея. София прилича на Момбай братчеди обаче явно не можете да си я представите друга. Тя и Фандъкова не може.
112
0
 
8
 
! Отговори
Факт преди 6 години
Така и не става ясно за какво се прави тази "огромна" промяна - служебно прекратяване на регистрацията? Май някакво лоби пак се е намесило. Кола без регистрация не моежш да я оправиш, без да викаш специализиран автомобил, който да ти закара колата до сервиза. После като я оправят в сервиза, пак трябва да викаш специализиран автомобил, който да ти закара колата до пункта за ГТП. Не е ясно разстоянието от няколко метра между мястото, където ти свалят колата, до мястото където се прави прегледа,как
111
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До КрайДобре де, вземи си една със себе и си я носи, като ти е толкова мъчно. И няма да боли, а само ще тежи. Е, може и по некой въпрос да отнесеш по границите и летищата, ама накрая ще те разберат и ще ти влезнат в положението - все пак, говорим за чувство.
110
4
 
6
 
! Отговори
До Край преди 6 години
По брой изминати километри на 1000 жители от колите в София за единица време, примерно едно денонощие, София е абсолютен шампион по най-малко изминати километри. В сравнение с твоя Берлин, километрите в София на 1000 човека са примерно 20 пъти по-малко от тези в Берлин. Повече от ясно е, че колите в София са малко и ще се увеличават поне докато се стигне някакво средно за ЕС ниво, като в София трябва да са повече от средното за ЕС, защото градския транспорт е много зле и става все по-зле.
109
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Старо Субару 900 кубика срещу Инфинити 5000 кубика!
108
5
 
4
 
! Отговори
Край преди 6 години
Абсолютно съм съгласен със Сорос. Българина не може да се самооганизира нито да си налага сам дисциплина - без вилата на врата от нашего брата нищо не става. Погледнете рекичките които минават през София - според мен имат изхвърлени по над 10 гуми на 100 метра. Търсил съм гума по брега на езерото Комо - НУЛА.Понякога ми става мъчно.
107
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Бълваш кълбета дим но от некачествено гориво, кво стана с проверкте по бензиностанциите нещо голема тишина.
106
3
 
6
 
! Отговори
Край преди 6 години
При референдум -всички да караме трилитрови дизелаци /моооо вървят/ нищо че от респираторни годишно ще си отиват -10-12 хил софиянчета или да се возим на комфортен градски транспорт и малки хибриди и ел. колички мисля че първото ще победи с 80%. ЧИПА е сбъркан.
105
2
 
9
 
! Отговори
Край преди 6 години
На 1000 човека повече коли от София в Европа има само Прищина - *** там до скоро и номера нямаха. И се караше само мерцедес. Има и по-диви от нас.
104
2
 
18
 
! Отговори
Край преди 6 години
До Факт. Автомобила е необходимост за малкия град и селото - в големия град навсякъде по света е лукс. Забележи статистиката България има по-малко коли на 1000 човека от Германия НО София има почти два пъти повече от Берлин. При нас колите са наврени в големия град - където би трябвало да има СИЛЕН ГРАДСКИ транспорт.
103
5
 
13
 
! Отговори
Край преди 6 години
*** да ви светна и Гюнтер от Берлин му се кара кайен па макар и вехт. Да си го качи в градинката пред блока. Само че в Берлин това ще му струва толко много че и през ум не му минава. Във всички градове с мащаба на София и с подобно градоустройство в Света е СКЪПО да имаш кола - за да не се задръства града и хората да не се издушат. И се стимулира да е МАЛКА И ЕКОЛОГИЧНА. В София ТОВАРНИЯ тоарег е с 15 лв. годишен данък.
102
3
 
6
 
! Отговори
Факт преди 6 години
След края на Втората световна война в Европа осъзнаха, че колите не са лукс, а необходимост и че всяко семейство трябва да има поне една кола. В България това осъзнаване стана 20-30 години по-късно и съответно България изостава по брой коли на 1000 човека от средното за ЕС и има доста да наваксва. Същото важи и за София - има 4-5 града, където колите на 1000 човека са по-малко в сравнение с София (КРАЙ ги е изброил), като в всички останали градове в ЕС подобни на София, колите са повече.
101
5
 
7
 
! Отговори
Край преди 6 години
С тенденцията "всяко софянче с кола" - до три години града ще стане непроходим - средната скорост в пик час ще падне до 10-12 км/час и реално ще се издушим в собствен сос.Общината сега щяла да ОБСЪЖДА да се спират ли колите които нямат катализатори и фап филтри. Те неизправни АМА какво ще каже народа ако ги спрем-диваци.
100
0
 
3
 
! Отговори
До Реалист преди 6 години
Донякъде си прав. Факт е, че след Евро1 бензиновите двигатели отделят малко повече СО2, средно по 200 гр. на км срещу 120 гр. / км за дизелите, въпреки обратната тенденция за съдържанието на СО2 в горивото, но отделяните азотни окиси не са за пренебрегване. Азотният диоксид (NO2) е токсичен, диазотният окис (N2O) отвсякъде си е парников газ и само азотният окис (NO) е неутрален и неактивен.Но не забравяй и разните "гейтове" отпреди време, които показаха че част от дизелите се дънят на Евро 6.
99
5
 
12
 
! Отговори
Край преди 6 години
София има почти ДВА ПЪТИ повече коли на 1000 човека от Берлин, повече са от колкото в Прага, Виена, Кьолн. Сега като подгонат дизела от Европа - тука всичко ще е с трилитрови кайени, а8 и тоаярези. Радва се нашенеца като дете на въртележка и не си дава сметка че това е отрова. Властта? Властта обсъжда, консултира, координира. Нашата власт не иска да ЗАБРАНЯВА и ограничава - за да бъде избирана от *** и да прави обществени поръчки.