Грешна пратка, забавяне... проблемите с пазаруването в нета
Познаваме ли добре правата си като потребители?
17 мар 2018 20:36,
7
Около 2000 жалби годишно постъпват в Европейския потребителски център. Две трети от тях са заради онлайн пазаруване, пише Bulgaria ON AIR.
Объркване на пратката, забавяне или изобщо недоставяне на продукта са основните проблеми при интернет пазаруването.
Ако във Финландия например 90% от потребителите на онлайн услуги пускат жалби, то у нас процентите са двойно по-малко.
Европейският потребителски център предлага безплатна защита на потребителските права както и правна услуга, ако се стигне до съд между потребител и онлайн търговец.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
До АнонименНа мен ми искаха касова бележка, още малко и родословното дърво на касиера щяха да ми поискат.Когато не искаш да свършиш нещо, това е начинът-да се "клати" проблема.Закривай!
КЗП и за *** за зеле не става. Бях пуснал една жалба към най-големия онлайн магазин (сетете се кой), защото предлага продукти с 6-месечна гаранция (а по закон тя трябваше да е мин. 2 години) и онея след месец ми отговориха да ме питат какъв бил проблемът?!?! Закривай!
комисията защита на потребителя е много зле. пускал съм близо 5 оплаквания. резултатът е нулев. дори отговор не ми изпратиха.kzp.bg - уволнявай всички като почнеш от шефа им и за месец ги смени с читави хора.
Какви ПРОСТОТИИ пишете???В куриерските фирми 35% от местата за куриери са свободни!ЗАЩО ЛИ?Защото НЕ ИМ СЕ ПЛАЩА!!!!Защото "мат,риала" е в плачевно състояние!Още година-две и всичко ЩЕ СЕ СРИНЕ със страшна сила!
До АнонименМалко повече точност в цифрите няма да е излишна - във Финландия средната заплата 3398 евро, а в България 1123 лева (574 евро). :))) Само казвам иначе, полезна статия!