Да сбъднеш детската си мечта! И да полетиш в небесата!

Едва на 27 години Иван Казмин вече е втори пилот на Боинг 737
35

5634 гледания   |  Още видео

Той е само на 27 години и е един от най-младите граждански пилоти у нас. От две години работи за голяма европейска авиокомпания, която отскоро стъпи на бургаското летище.

Младият авиатор прави и първото кацане и базира първия самолет на авикомпанията си на летището в Сарафово.

Това е Иван Казмин. В момента той е втори пилот на самолет Боинг 737, с почти 190 пътници на борда. Желанието му да се посвети на авиацията идва още докато е ученик в Английската гимназия в Бургас.

Следва обучение в частна школа в България, после в Словения и квалификация в Германия. На 23 години получава лиценз за пилот и се нарежда сред най-младите граждански авиатори в България.

Вижте повече за него във видеото на телевизия Bulgaria On Air


35
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
34
4
 
10
 
! Отговори
hmn преди 6 месеца
Наш Ганю седнал да плюва и да се пеняви от завист заради някакъв шофьор на летящ автобус, изкарал шофьорски курсове, които траят по-малко от обучение за водопроводчик. Статията е платена самореклама на малкопишковеца.
33
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До 27 Да де - Прав си ! Поради тези причини напуснах гиманзиятаноеш в 10ти клас !
32
5
 
9
 
! Отговори
До 28 преди 6 месеца
Ти през кой комунизъм си се издигал заради себе си, че нещо не ми е ясно?
Ако си искал да станеш летец...си щял да гледаш самолети само на филм, ако не си син на някой каскет.
Сущото и с адвокатите, прокурори и полицаи.

Айде, стига с тази носталгия по най-черния период в нашата история.
31
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Да е живо и здраво момчето ама .........
Те патките не знаят с кого летят (в леглото)
Лампазите гледайте мойте момичета да са четири на ръкава ама и четири на пагона.
Пагона гледайте - пагона
30
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Няма лошо ама преди беше така:
5 години Долна митрополия.
10 години Безмер
Пенсия и гражданска авиация.
Сега :
Плащаш курс.(Яко)
600часа тренажор (пак плащаш)
Тестове(пак плащаш)
Втори пилот
Командир
Колкото повече плащаш - по бързо ставаш
29
9
 
4
 
! Отговори
Георги 74г. преди 6 месеца
При Тодор Живков само връзкарите и хората от обкръжението на активните борци и членовете на политбюро можеха да учат за летци и да стават пилоти а обикновените простосмъртни които нямаха връзки в партията бачкаха по цял ден в ТКЗСто за 2 лева надница.
28
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
до Анонимен

Не че при соца нямаше шуробаджанащина, но такива "калинки" както при демокрацията тогава никога не е имало. Тогава много хора се издигнаха благодарение на самите себе си и способностите си, а сега при евроатлатнизма без да си "наш човек" нямаш никакъв шанс да станеш нещо повече от кофражист или фризьор. Всичко е наши хора и в политиката и в бизнеса са са само семейни кланове и тяхното обкъжение от верни хора.
27
1
 
6
 
! Отговори
да де преди 6 месеца
Абе нали се сещате, че няма как да го е направил и с заем ти знаеш ли колко са пилотските курсове бе ? кой на 20 и няколко год ще му даде над 100 бона заем ? а ? без поръчител без имот ?съответно ако има обезпечение - имоти пак не е случаен.. вие ми говорите едни американски мечти.. мене ми не дреме че деда ти държи нещо или баща ти ти плаща образованието в Нов Български.. образованието е обработва да мислиш и разсъждаваш по начин който системата ти определя..съответно да няма КРИТИЧНО МИСЛЕНЕ!
26
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До андрей
Проблема е , че Раян Еър не са се съгласили да платят за този репортаж.
25
0
 
10
 
! Отговори
андрей преди 6 месеца
Някой може ли да ми обясни защо всичко в нашата държава е реклама? "голяма европейска компания", защо не може просто да споменете коя? В други държави и телевизии не виждам такова ограничение за имена на компании и навсякъде замъглени табели!
24
1
 
19
 
! Отговори
Панталей Пътника преди 6 месеца
Българските пилоти са класа , особенно по-старото поколение от Балкан.Летя постоянно и правя сравнение , просто нашите са ненадминати.
А всички писания по-долу , че пилот можеш да станеш с връзки, партийни книжки и тн., са просто смехотворни.
23
0
 
8
 
! Отговори
Димо преди 6 месеца
До Долна Митрополия

а "теорията" беше математика, т.е. на нивото на изпитите за МЕИ-то и не можеше всеки сулю и пулю да се насочи. Зорът беше във физическите тестове, защото повечето идваха от математически гимназии /т.е. математиката не им беше зора/, кандидатстваха успоредно в МЕИ, че като не издържат физическите, да станат поне инженери...И аз като млад инженер вземах 125, а той- младия летец 700/зависеше и от часовете полет и дежурства, та и отгоре ставаше/.
22
9
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилот

Ако беше "наш кадър", можеше всичко да стане, дори водач на държавата. То и сега е така, за съжаление. Хубавото е, че пред чуждите компании такива не минават.
21
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
При соца за военно училище, особено за летец шуробаджанащина или членство в партията изобщо не помагаше. За и за другите вузове не помагаше, имаше изпити.
20
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
До до 18

Напротив, ти си в грешка или си платен. Едно време всеки можеше да стане пилот стига да мине изпитите, а работата му беше гарантирана защото местата във Военното училище бяха планирани и съобразени с нуждата на авиацията.
19
8
 
5
 
! Отговори
до 18 преди 6 месеца
В голяма грешка си очевидно не си живял едно време или си платен .....к.Едно време пилоти ставаха децата на виШата раса тоест Шуробаджанаците, наще хора и т.н.
18
9
 
11
 
! Отговори
Долна Митрополия преди 6 месеца
Едно време всеки дошъл и от най-загубеното село можеше да стане пилот ако издържи изпитите - физическите и психически и теория. Не му трябваха пари за пилотски курсове. Беше много престижно пилот на гражданската авиация, заплатите бяха доста по-високи от другите, но не 10 пъти повече. Пилотите работеха в българска авиокомпания, а не в западни авиокомпании стъпили отскоро на български летища.
17
4
 
6
 
! Отговори
Демократ преди 6 месеца
Ето виждате ли, ако сте добри демократи и евроатлантици всички на 27 години ще сте пилоти в големи европейски авиокомпании стъпили отскоро у нас.
16
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Ryanair за съжаление взимат пилоти с по 250 часа общ стаж. преди 10 години беше 2000 часа минимумът а преди 30тина години 4000. Не са по-прости самолетите, а по-голяма липсата на пилоти.

При нас часната авиация (GA) е слабо развита заради закони и правила нереформирани от времето на комунизмът. Единственно на комерсиалните компании интересите се взимат предвид. В западна Европа е по-евтино и в пъти по-малко бюрокрация човек да получи лиценз за частен пилот и от там да продължи.
15
2
 
6
 
! Отговори
до 7 преди 6 месеца
Не можеш да направиш всичко. Бъди реалист. Американската мечта е за наивници. А парите не са всичко.