Рекламите в София – твърде агресивни, ще ги намаляват

Главният архитект: През 50 м има билбордове, трябват правила
18 май 2018 13:30, Екип на Investor.bg
8
Рекламите в София – твърде агресивни, ще ги намаляват
Снимка: архив, БулФото

Полагат се усилия за намаляване на рекламите, които са нахлули твърде агресивно в столицата. Това каза главният архитект на София Здравко Здравков при откриването на Годишната конференция "Инвестиции и строителство на жилищни сгради".

По думите му това ще стане с новата Наредба за рекламата и преместваемите обекти.

Той допълни, че в момента през 50 м има рекламни билбордове, което е "огромен визуален шум". Предвидената забрана за брандиране на фасади срещала голям отпор от страна на бизнеса.

"Идеята ни е чрез Наредбата да създадем ясни правила по подобие на регламента в Париж, който е в сила от 1990 г. и определя точни изисквания по отношение на рекламите в историческия център и пешеходните зони в града", каза Здравков.

"Създаването на регламенти е трудна работа, защото отнемаме нечии права, но иначе се създава усещане за полузаконност. Наличието на ясни правила е добро и за бизнеса и се радвам, че получихме подкрепа от страна на Камарата на строителите и Националната асоциация на строителните предприемачи", обобщи главният архитект.

Продължението четете на Investor.bg

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
0
 
! Отговори
Весела Димитрова преди 5 години
Крайно време е центърът на София да се изчисти от цялата шарения. Недопустимо е европейска столица да има облик на бит-пазар. Накъдето и да се обърнеш ни заливат какви ли не надписи - от витрини, павилиончета, фасади. Разбираемо е, че търговците ги слагат защото някоя фирма им дава стока срещу безплатна реклама, но навсякъде по света това е вкарано в законова рамка с унифицирани стандарти. Някой знае ли кога се предвижда тази наредба?
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тука в Ав$тралия няма билбордове.Ще го повторя пак, в случай че не можете да го осмислите!В австралия няма такова животно, тук няма билбордове.Сега, ако се чудите как маркетинга работи? Къде са рекламите? Елате да ви отворя пощенската си кутия, говоря физическата ми пощенска кутия. Всеки ден изгребвам *** за да намеря някое писмо евентуално което не е спам.Да, писнало ми е, но когато изляза от вкъщи живея сред красота и подреденост, без сиггания на всеки 10 метраПоздрави от Сидней
5
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Забележете, Франция имат подобна наредба от 28 години а ние тепърва се усещаме?не съм запознат нито с тяхната нито с какво мислят нашите ама къде са спали толкова време?защо трябва блестящи табла да стоят на пътя? много дразнещо си гледаш светофара и нещо ярко бяло ти блести до него.
4
0
 
7
 
! Отговори
уау! преди 5 години
"Визуален шум" - як израз!
3
8
 
4
 
! Отговори
мак преди 5 години
Преди време един друг велик архитект искаше климатиците да са подредени в редичка, за да е красиво и естетично. Този подхвана реклами, които наистина са прекалено много, но има по-належащи проблеми във всеки един град или пък село, разбити тротоари и улици, липса на детски градини, презастрояване, шум и така до безкрай. Броят на реклами трявба да е последна грижа.
2
3
 
27
 
! Отговори
1111 преди 5 години
Хванете да криминализирате драскането на графити. Направо го заболява главата човек от това бедняшко изкуство.
1
1
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
И по телевизийте СЪЩО.