Петима ще се борят за концесията на летище София

Аерогарата се отдава за 35 години
11 апр 2019 20:03,
38
Петима ще се борят за концесията на летище София
Снимка: Reuters

Общо петима участници са подали оферта в тръжната процедура за отдаване на концесия на Летище София за следващите 35 години. Това съобщиха от Министерството на транспорта. Днес изтича срокът за подаване на заявления и оферти за концесията на аеропорта, припомнят от ведомството, пише Investor.bg

По-рано днес Manchester Airports Group (MAG) - най-голямата британска летищна група, обяви, че се включва официално в конкурса.

 Припомняме, че тръжната процедура бе стартирана на 5 юли 2018 г. от българското правителство. MAG очаквано взима участие, след като публично оповести своите планове на пресконференция в София през месец октомври 2018 година.

От Министерството транспорта съобщиха кои са петимата участници в конкурса за концесията.

Консорциум „Витоша“ с водещ член Манчестър Еърпорт Груп Оувърсийз Инвестмънтс Лимитид. Участник в консорциума е и BCEGI Кънстракшън (Великобритания) Лтд, с едноличен собственик Бейджин Кънстракшън Ейнджиниринг Груп;

Консорциум „Соф Кънект“ с водещ член Меридиам Ийстърн Юръп Инвестмънтс САС. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено Флугхафен Мюнхен;

Консорциум ССБ София Еърпорт ДжейВи с водещ член ССБ Зауервайн & Шефер Бау АГ. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено Копенхаген Еърпортс А/С;

„Фрапорт България“ ЕАД. За изпълнението на изискването за технически способности и финансови възможности е посочено Фрапорт АГ Франкфурт Еърпорт Сървисис Уърлдуайд;

Консорциум „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ и „ТАВ Хавалиманларъ Холдинг“ А. Ш. с водещ член „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ.  За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено  „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ.

Комисията за провеждане на процедурата следва да извърши действията по допускане на участниците. Офертите на допуснатите участници ще бъдат отворени в открито заседание на комисията, което ще се проведе на 9 май 2019 г.

Още икономически новини следете на  Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


38
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
32
1
 
1
 
! Отговори
georgi преди 5 години
do 22BRAVO!
31
1
 
1
 
! Отговори
georgi преди 5 години
BRAVO
30
1
 
3
 
! Отговори
Хаго Б преди 5 години
До АнонименЛетищата във Варна и Бургас никога не са изглеждали по-добре, не са имали по-голям ръст на пътници и като цяло надминават с класи летище София. И това се дължи на оператора. Безумие е червената номенклатура да продължа да точи софийското летище.
29
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Фрапорт държи Варна и Бургас, което само по себе си е безумие (монопол). Ако вземе и София какво става? Освен това има и българско участие (познайте на кого). От огромния интерес по света де оказа, че едва са събрали 5 при това всички с българско участие. Плана е ясен тотален монопол във всички сфери. За това им е проблем плана Макрон
28
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 21Турих ти минус заради "пропадналите държави като Беларус". Беларус, ***, свети от ред и чистота, произвежда страховити камиони - гигантски кариерни самосвали, влекачи за междуконтинентални ракети, великолепни трактори и селскостопанска техника. Имат много производства на световно ниво. И като си помислиш, че има такава пустош, където човешки крак не стъпва - непроходими гори, блата.
27
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Това ще е първата аерогара в света, декорирана с няколко висящи мумии, под които ще пише "предател".
26
7
 
3
 
! Отговори
Turkish преди 5 години
Дайте на Търкишите концесията, все пак имат опит, като се приключат всички фази на новото летище в Истанбул, вероятно ще е най голямото в света. Търкишите летят и до най много дестинации в света с Търкиш Еърлайнс. Поради тези факти, може би аркадашите са добра партия за оператор на Летищата в България.
25
5
 
6
 
! Отговори
Bad Company преди 5 години
Всъщност какво лошо има да бъде дадено летището на концесия?? Ами и "Гетуик" /най голямото летище в Лондон/ и то е на концесия. Никой не реве, никой не протестира...........летят си хората и толкова. При това с перфектно обслужване.
24
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Поредната схема на Баце. После да не клепа на парцали ,че не бил разбрал.
23
0
 
5
 
! Отговори
Наблюдател преди 5 години
Шести печели.
22
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Продайте го на Интернешънъл Уърлдуайд Инвестмънт Конекшън Лимитид Дивижън Алиментасион Хавалиманларъ Гьокчен Хаиролсун Гешефтенбау.
21
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
За съжаление даже и пропадналите държави като Беларус, вече ни изпреварват. Очевидно схемата със слагането на "наши" хора по ключови позиции не върши работа колкото слагането на кадърни хора.
20
2
 
9
 
! Отговори
Шопо преди 5 години
И това ми че продадете ,бе алчни продажници ?!
19
4
 
1
 
! Отговори
до 11 преди 5 години
руските ти братя ще ме набутат обратно на терминал 1 , с по два полета на ден -> за маскавата !
18
8
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Държавата не е най-добрия стопанин. Не и нашата. Същите фамилии управляват и до ден днешен. Като беше държавна аерогарата през соца, на какво приличаше и за какво ставаше? Като бяха държавни концесиите, кой и какво го топлеше това?
17
7
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Колко офшорки в този списък?"На мен ми е важно в джоба колко пари имам тая вечер да сложа по-пъстра трапеза на децата след работа. Не ме интересува шефът къде си държи парите. Със здраве да си ги ползва!
16
6
 
13
 
! Отговори
Данчо от Елин Пелин преди 5 години
Прочетено в чужда преса!? Малки конкуренти като България Еър ще бъдат взимани и след кратък срок ликвидирани за да не бъдат конкуренти. При нас това ще стане с завладяването-анексиране на летище София...
15
2
 
10
 
! Отговори
Момо преди 5 години
Колко офшорки в този списък?
14
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Всеки външен инвеститор идва да ограби каквото може.И нищо друго.Примери у нас колкото искаш."А държавата явно още повече! Извод?
13
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Всеки външен инвеститор идва да ограби каквото може.И нищо друго.Примери у нас колкото искаш.