Превозвачи негодуват: Като опитни зайчета сме!

Искат да не се плаща тол такса за превоз на пътници
23 апр 2019 10:15,
23

Задълбочава се недоволството на превозвачите срещу тол системата. От автобусния бранш са категорични, че не могат да плащат исканите такси и призоваха да не важат за обществен превоз на пътници. В четвъртък ще се състои среща на различните сдружения на превозвачите, на която се очаква да излязат с обща позиция.

Превозвачите продължават да негодуват срещу тол системата. Автобусните превозвачи отсичат, че не могат да плащат исканите такси и призоваха тол системата да не важи, когато става въпрос за превоз на пътници.

Още по темата

Предстои в четвъртък различни сдружения на превозвачите да се срещнат и да излязат с обща позиция.

"Ние още от началото на тази година обявихме, че ще има сериозен проблем с тол системата, тъй като нямахме никаква информация какви са цените, които предстои да бъдат въведени и настояхме автобусният транспорт да остане на винетна система, както в много европейски държави", посочи пред Bulgaria ON AIR Магдалена Милтенова от Асоциацията на българските превозвачи.

По думите ѝ дори 1 стотинка на км пробег ще бъде 100% по-висока от това, което в момента се плаща и със сигурност ще се отрази и на цената на билетите.

Според нея хората, които изготвят тези системи, ги правят да изглеждат добре за държави като Германия или други европейски държава с много по-високи доходи от България.

"В момента ние сме първата държава в Европа, която ще таксува второкласни и третокласни пътища. Ние се чувстваме като опитни зайчета, върху които се експериментира, а това рефлектира върху крайния потребител", изрази възмущението си Милтенова.

Тя допълни, че автобусният бранш е в колапс и има изключително големи проблеми по отношение на нерегламентирания транспорт, липсата на средства за финансиране по европейските фондове и др.

Магдалена Милтенова отправи апел към управляващите да не ги използват като "опитно поле" за експерименти, които няма да доведат до нищо полезно.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
1
 
3
 
! Отговори
Тол Гол преди 4 години
Въведат ли ТОЛ системата продавам 814-ката и толкоз.Преди 5 години имах три броя товарни превозни средства.Заради кожодерите от ДАИ се наложи да продам камионите.Кожодерите ми направиха добро.Нямам камиони нямам проблеми.Три винетки по-малко за държавата само от мен.
16
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Защо догава има винетки?
15
0
 
6
 
! Отговори
До Анонимен 9 преди 4 години
И аз предпочитам влака пред автобуса, но не влаковете на барон Хирш, а като тези в Германия, Франция, Япония, та и в Китай !
14
2
 
11
 
! Отговори
Брадвата преди 4 години
В момента с претоварени зърновози, бетоновози и гондоли за инертни материали, еваха майката на 2 и 3-класните пътища. ТАКСИ яки трябва, да се дере на сухо!!
13
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ами тогава и аз не искам да плащам тол такси за колата си защото с нея превозвам пътници. Каква е разликата с т.н. обществен транспорт?
12
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ама, не може без пари, бе....Не може само превозвачите да печелят, а народа да им плаща.ТАКЪВ филм---Нема!!!
11
7
 
17
 
! Отговори
Jon преди 4 години
Всички превозвачи да си закриват бизнеса и марш в чужбина да видят там какви такси и заплати се плащат.
10
7
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
2019 за бизнеса, 2020 и за колите - ЦЦ и ББ събират $$$ за НОВ МЕЗОНЕТ
9
6
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Хем искат хубави пътища, хем безплатно, няма такъв филм, за да стане всичко хубаво трябват кинти. Ще плащата като пичове, убихте БДЖ, нарочно та да нямате алтернатива освен кола, сега се напълни с коли висиме по задръствания, а най-удобно е с влак. Тоя бизнес с автобусните превози ще замира все повече, опасен, неудобен, не и евтин, разбива инфраструктурата а плаща жълти стотинки. Видяхме я фирмата до Пловдив как печели с цена и как после добавя. Ай у лево.
8
4
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"По думите ѝ дори 1 стотинка на км пробег ще бъде 100% по-висока от това, което в момента се плаща и със сигурност ще се отрази и на цената на билетите."Превод: дай да трошим пътищата, да не плащаме и 1 стотинка на километър пробег, да изкарваме милиони печалба, а баламите с колите да плащат по 100 лева на година и да карат по лунен пейзаж. Ай влеву.
7
5
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И всъщност от 30 лева билет, в момента за пътя се заделят по 7 ст. Къде отиват останалите 29.93 лв е неизвестно ... и дали пък не са в някои черни каси?
6
3
 
17
 
! Отговори
Хе Хе преди 4 години
И ние не Ви щем трошките дето правят тапи по пътищата. Като не щете да плащате никой не Ви кара да карате по пътищата. Много спокойно се кара без скапаните Ви тирове. Леките коли не са длъжни да Ви плащат масрафа и далаверите и да стоят в километрични задръствания.
5
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не дават пукната стотинка за км пробег, а се оплакват. При 30 лв билет София - БургасПри 1 стотинка, което било двойно уж начи ориентировъчно смятаме повишение за целия автобус от 0,005 * 400 км, което прави 2 лева за целия курс разделен на 30 пътника, това прави под 7 стотинки увеличение на билета.
4
5
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До баба мараКак пък тоз ЕС все на вас ви пречи? Как пък в другите държави нещата се случват ама все в България този пуст ЕС ни пречи? Ама май не е ЕС а? Май е дивия селски балкански манталитет.
3
5
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Трябва да се насърчава споделеното пътуване. Така е по-добре за екологията, за джоба, и като цяло е значително по-удобно, отколкото с автобус.
2
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Пак се изказаха неподготвени. И 1 стотинка да плащали, пак щяло да е двойно ... питам тогава аз, как като падат горивата с 1 ст не падат цените на билетите ?
1
6
 
12
 
! Отговори
Se edno преди 4 години
Не е ли ясно че докато не започнем да плащаме ние на държавата че работим няма да се получат нещата