Масово ремонтиране на жп гари за 30 милиона лева

Желязков даде началото на ремонт за 4 милиона в Карнобат
10 май 2019 17:45,
17
Масово ремонтиране на жп гари за 30 милиона лева
Снимка: BulFoto архив

Повече от 4 милиона лева е инвестицията за модернизация на железопътния гаров комплекс в Карнобат. Ще бъде ремонтирано не само приемното здание, но и пероните и подлеза. Ще бъдат извършени конструктивни укрепвания, архитектурно обновяване, както и изграждане на асансьори и съоръжения за лица с намалена подвижност за достъп до пероните. Това каза в Карнобат министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков.

Още по темата

Реконструират гара Подуяне за 3 млн. лева

Днес той даде старт на реконструкцията на жп гара Карнобат, съобщава БТА. Това реално ще бъде една нова гара, която ще запази духа на времето, когато е строена, за да има устойчивост и приемственост. Строителството ще продължи две години, като през този период няма да бъде преустановена дейността на гарата, за да продължи да обслужва пътниците, отбеляза Желязков.

Министърът посочи, че железопътна гара в Карнобат е изключително важна и е единствената жп връзка между Югоизточна и Североизточна България. Тя е четвъртият по големина железопътен възел в страната и е част от транспортния коридор Пловдив - Бургас. Министърът заяви, че от гарата в Карнобат ще започне развитието на направлението Бургас - Синдел, като амбициите са да бъде и част от инфраструктурата, която ще продължи към Русе.

Росен Желязков обяви, че карнобатската гара не е ремонтирана от изграждането си през 80-те години на миналия век. По думите му общо шест гарови комплекса ще бъдат реконструирани по приоритетна ос 3 на ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" - Карнобат, Подуяне, Искър, Казичене, Стара Загора и Нова Загора.

Общата стойност на всички обекти е около 30 милиона лева.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
DOBRE AMA BDJGO GLASQT ZA PODARYK NQKOMU I PAK S DYRJAVNI PARI GO PRAVQT KATO NOVO STAR NOMER KATO S LETISCHTETO I VSICHKO
14
0
 
8
 
! Отговори
Златко преди 4 години
Железницата е стратегическа за нормална държава - с минимална поддръжка служи за превоз на товари, пътници , а при война е незаменима при някои случаи. Ама българите като най умните си затриха БДЖ и сега ше духат супата, както винаги. Като ви *** новите данъци на колите , застраховки и още и ще разберете къде пикаят бедните.
13
3
 
3
 
! Отговори
. преди 4 години
няма нужда от ремонтиране а от затваряне.
12
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
тоест масово крадене от управляващата шайка, още апартаменти и тераси за тях и няколко яхти в чужбина. после ремонт на ремонта на ремонта и така докато има балъци да гласуват за грабителите на родината: ГЕРБ, БСП, ДПС.
11
1
 
9
 
! Отговори
бай ганю преди 4 години
подобни ремонти са трагичнипрекалено козметични са оскъпени,дълготраещи,и не качественнигодина най много след това лошото изпълнение лъсва а откраднатото никогане е за вярване със какви влакове и локомотиви сме все още като страна от ЕС търкаляме 100 год съветски разпадащи се бракмиа гарите ни изглеждат като нещо от далечното минало
10
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
И аз предпочитам с влак , на по- дълги разстояния . По-комфортно е от автобуса ,има тоалетна (в която все още може да се пуши . когато ме хване саклета се разхождам по коридора , а и с доста хора съм се запознавал . В автобуса не може да се общува така свободно
9
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ако нямам възможност да пътувам с кола ,го правя с влак . Просто теснотията в автобуса не ми понася , предпочитам да пътувам 1 час повече отколкото с автобус .
8
1
 
4
 
! Отговори
Коце кмета преди 4 години
До 6 - не знам в какви украински влакове си се возил, ама в техния експрес е като в самолет и се движи със 160 км/ч, а тук са двойно по-бавни...
7
0
 
9
 
! Отговори
Коце кмета преди 4 години
Тиквените фирми яко ще облажат от тия 30 милиона, ама поне за тия пари една боя да ударят и да не счупят нещо...
6
1
 
5
 
! Отговори
След 30 години преди 4 години
"демокрация" и "пазарна" икономикатолкова окаяни влакове съм виждал само в Украйнаостава само да "ремонтирате" счупените прозорци с щерплат и ще сте точно като Украинците
5
0
 
9
 
! Отговори
до Иван преди 4 години
Така е навсякъде. След маса ремонти например на соф централна гара резултатът е че всичко е празно, няма пътници, няма хора, страх да те хване като си на гарата. Спокойно, някои хора са си направили труда да напишат план и ще усвоят едни пари. Европейски начин на живот.
4
0
 
5
 
! Отговори
ай сиктир преди 4 години
Колко е хубаво да има избори и то два пъти ще се скъсат да ремонтират и усвояват.
3
0
 
2
 
! Отговори
do 1 преди 4 години
разбирам ако няма рампи и асансьори сега да пообмислят и да сложат, за 20 години има и амортизация - но няма как да им имам вяра след като 20 години не са пипнали нищо и сега изведнъж "3 милиона"...
2
4
 
0
 
! Отговори
бл.134 в Зап. парк преди 4 години
Нема що : никой вече не пътува с влак , почти. Всеки си има кола , повечето и втора и трета .Същото е и с товарите -пренасят се с камиони .За това и недостигат шофьори
1
0
 
11
 
! Отговори
Иван преди 4 години
Само за информация, преди има няма 19 години гарата в Карнобат беше реконструирана ИЗЦЯЛО, беше сложена алуминиева дограма (не пластмасова!), всички перони бяха обновени, а първият (директно пред гарата) беше повдигнат с около метър за новите мотриси. Правете си сметка колко пари са отишли там и след има няма 20 години за втори път се прави ремонт/реконструкция.