Скандално: Сузанита - успешен маркетинг продукт?

Студенти от УНСС умували над въпроса "Коя е тя и защо съществува?"
Обновена: 11 окт 2019 07:20 | 11 окт 2019 07:00, Анисия Иванова
80

16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита, рядко влиза в час, съдейки от профила ѝ в социалните мрежи. Вместо това тя често се замесва в скандали.

Дъщерята на Орхан Мурад отмаря на почивка в Египет. Докато обикаля около пирамидите, качена на камила, студените в УНСС, този вторник се наложи да отговорят на въпроса - "Коя е тя и защо съществува?".

Въпросът бил част от уводната лекция на доц. д-р Александър Христов от Факултета "Международна икономика и политика" на УНСС.

С него той не искал да обиди невръстната изпълнителка, обясни пред Bulgaria ON AIR преподавателят.

Доцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.

Нетрадиционната лекция на УНСС предизвика полярни мнения в социалните мрежи. Самата Сузанита се похвали с признанието в своят Instagram профил.

От Университета нито пожелаха, нито отказаха да коментират темата публично. Според доц. Христов примерът за известността на 16-годишното момиче е показателен маркетинг феномен.

Певицата Сузанита донякъде прикова медийното внимание със скандали, нехарактерни за непълнолетна тийнейджърка, очевидно подкрепени от семейството ѝ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


80
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
61
0
 
1
 
! Отговори
Баце преди 4 години
И защо доцентът е решил,че обществото ни има нужда от тази сузанита???? Питам и отговор не искам! Щом това е подходящият пример за ...е гати обществото, егати държавата
60
0
 
5
 
! Отговори
Смешник преди 4 години
Няма лишо човек да се приема да не се срамува че е секс играчка човешка тоалетна с която се правят извращения , всеки си има мислене нейното е по добре известен *** от колкото нещо по рязлично. От лични наблюдения тия който ги пръскат от секс от 14годишни като станат на 22,23 са жив зян . Но за ромите няма закони тва го доказва и тази ***
59
3
 
0
 
! Отговори
Ицо преди 4 години
Д-р Христов ми е преподавал и мога да кажа че е един от кадърните хора в УНСС. Млад човек с практически знания от бизнеса, който правеше занятията интересни и полезни за студентите.
58
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
надпис в ТКЗС "Да дадем на страната повече продукция с по-високо качество." А за тия дето се сещат теро-реро)))
57
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тя е точно това - продукт. Човек отдавна не е, защото хората имат достойнство и се самоизграждат като личности. А хлапето е израснало в среда, в която всеки ще я ползва и продава за пари. А професорът много хитро е отговорил на обвинението в обида - да, той не я обижда, тя самата се е поставила в положението на под-човек, с помощта на двата индивида, наречащи се родители. Ще я гледаме някой ден как са я намерили предрусала в канавката и тогава сигурно ще има сълзи и сополи от плебса...
56
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Имам въпроси към икономистите от УНСС)))Тая продукт ли е или плод?Има ли десетични дроби в попарата?Може ли сузка да спаси трикрако куче Използвам момента за да кажа че продавам пrасе.
55
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Е нема да изучават Достоевски, я. То това не е за всеки и там е разликата между продукт и талант, межу хартия и книга.Защо никой оперен певец не е продукт? А?
54
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До БауВ Сащ изучават Гага. Тука Сузанита. Нормално е учебната програма да се подновява.
53
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 55За реклама на тоалетната хартия се дават много пари докато всеки почна да се възмущава от Сузанита и като се появи Луцифер и Буда медиите, влогърите, блогърите и тн и направиха безплатна реклама.
52
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита, рядко влиза в час... И В СЪЩОТО ВРЕМЕДоцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.КОЛКО ОТ ВАС СА СЪГЛАСНИ ДЪЩЕРИТЕ ИМ ДА НЕ ХОДЯТ НА УЧИЛИЩЕ И ДА КАРАТ РАЗНИ ЧИЧКОВЦИ....СЕЩАТЕ СЕ.Според тоя доцант?! децата ни трябва да са такива...що за тъпня...
51
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Сузанита преди години успя да накара цялата държава да говори за нея и то без да дава хиляди левове за реклама. Мисля че студентите изучаващи музика трябва и те да учат за нея понеже в музиката най-важното е да накараш хората да те слушат.
50
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
а Милде Дзен гардън требва да е обект на аланиз от студентите във филосовския факултет.докато не измислят Милде "критика на чистия разум."...ЗАКРИВАЙ!!!
49
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
то и тоалетната хартия Милде е маркетингов продукт и съществува заради потребността на общестовото мека е, евтина и мирише хубаво.Всеки може да си я позволиD Ползваш и хвърляш...
48
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Доцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.????
47
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
УНСС))Че е продукт, продукт е...на селсктото стопанство. Явно затова им се е наложило на студентите да я анализират.Егати университета щом се занимава с такива.
46
1
 
10
 
! Отговори
Виждал преди 4 години
сам я на живо по разни басейни. Съвсем обикновено момиче-като лице и телосложение. Това на клиповете е много пипано!
45
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Уравнението е просто: Родителска алчност+безхаберие+детински акъл+миловидно дете от женски пол, нагласено и гримирано като възрастна с показване на малко месце = успешен маркетингов продукт в БГ - вариант.
44
0
 
4
 
! Отговори
мак преди 4 години
Защо не си намериха някой друг, вместо тази малка ....? Толкова ли няма свестни хора за "проучвания"? Голяма ***...ня е този интерес към нея и самата тя.
43
3
 
5
 
! Отговори
Бау преди 4 години
Народа веднага скочи да плюе... Доцента е направил добра лекция и е дал добър пример. Сузанита е успешен продукт чието време и успехи изтече. Направи пари. Скандала продава в България.
42
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"...16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита..." "...Дъщерята на Орхан Мурад...""Коя е тя и защо съществува?"- Коя е майката?- Защо трябва да се коментират богатите "пубери"?- И на кой в БГ му "дреме" за отрочето на протурските...