Нови правила за кормуването: Ще се промени ли нещо?

Младите шофьори не умеят да карат с висока скорост
Обновена: 14 ное 2019 13:29 | 14 ное 2019 13:10,
29
Нови правила за кормуването: Ще се промени ли нещо?
Снимка: Pixabay

Новите правила за шофьорските курсове, разписани от министъра на образованието у нас Красимир Вълчев, са обвързани с начина за контрол на даваните часове, което е спорен момент. Не съм сигурен, че скоро ще има единомислие в бранша. Най-важно е увеличаване на броя часове при кормуването - от 31 на 42. Някои фирми не са съгласни с оглед на това, че така би се увеличила цената на курса с до 200-300 лв., коментира Христо Радков, председател на Българското обединение на шофьорите, в предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.

"За практиката увеличението с 11 часа е за шофиране в мъгла и лоши метеорологични условия, а курсистите, обучавани през лятото, ще шофират в тъмната част на денонощието, както и на скоростен път и в тапа", обясни пред Bloomberg TV Bulgaria Радков.

Още по темата

Той коментира предложението за въвеждане на електронен контрол върху кормуването, обяснявайки, че за въпросното приложение се изисква телефон, който разполага с операционна система поне Android 5 и постоянен интернет.

Предоставянето на лични данни на частна фирма под формата на селфита в рамките на кормуването гостът определи като неуместно.

Гостът посочи като положително задължителното управление на автомобила извън населеното място в продължение на шест часа, три от които по магистралата, скоростен път или път с интензивен трафик.

"Младите шофьори не умеят да управляват автомобила при по-висока скорост. Тези часове ще намалят пътния травматизъм", смята той.

Според Радков два часа управление в тъмната част на денонощието са недостатъчни - трябва да са поне четири.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


29
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименНикакъв контрол, нито на пътя, нито на курсовете. Трябва да е ясно че в курмуването става дума за човешки животи.на неграмотници като теб не трябва да се дава книжка - пише се кОрмуване, идва от кормило/волан.
23
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Когато спрат инструкторите да се наговарят с изпитващите, за да късат на кормуване някой, който преценят, че може да си плаща курсовете многократно !Защото за едни може изпита да минава с "карай направо", а за други - "завий към Тутракан" - няма наляво, няма надясно, ама в коя посока е Тутракан аз не знам...
22
1
 
11
 
! Отговори
Samo minavam преди 4 години
пичове,ако видете бонго в учебна кола,качете снимките във Феиса,ще станат сензация.
21
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Моя инструктор след часовете си сваляше У'то от покрива на колата, за да не бере срам, като го видят колеги как не може да шофира.
20
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Контрол и наказания трябват.Защо сложихте по градовете камери на всички кръстовища и улици като не глобявате никой,и те си карат както искат?
19
1
 
5
 
! Отговори
Статистиката преди 4 години
е че ПТП се причиняват основно от хора БЕЗ книжка, други с КУПЕНА книжка, "безсмъртни" на дрога и алкохол, и заспали и преуморени професионалните шофьори и "роднински" строителни ремонти на пътища. Новите правила по никакъв начин е засягат тези групи от "убийци" по пътищата.
18
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Какво значи по-висока скорост бре, ще карат с 200 ли, с 300км/ч ли...??? Тук има едни установени правила за кормуване в града, извънградско и по магистрала. Ако не спазваш тези правила - солени и пресолени глоби! Хем пълниш бюджета, хем поддържаш безопасността. Всичко е толкова е просто, но българинът трябва да открие топлата вода няколко пъти, иначе няма да е българин...!!
17
1
 
11
 
! Отговори
шофьор преди 4 години
"Младите шофьори не умеят да карат с висока скорост." - Не само, а почти нищо не умеят. Ако смятате, че тръгване, спиране и завиване - каквото се учи в курса прави начинаещия шофьор годен да управлява МПС- много грешите. -Годен става той след като придобие опит и е крайно необходимо да прави това в присъствието на друг шофьор с най-малко 5 г. стаж поне 1 г. на всякакви пътни условия. В противен случай просто си остава в състава на рисковите.
16
1
 
9
 
! Отговори
шофера преди 4 години
Нищо няма да се промени, защото онзи който е роден за да пълзи не може да лети.
15
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"У нас масово се произвеждат некадърни шофьори."Как да са кадърни шоьорите, като истукторите са некадърници. Не виждат знак СТОП на кръстовище, карат с превишена скорост и т.н. За малко да ме сгази инструктор в учебен автомобил на пешеходна пътека. Изобщо не внимават, а искат от учениците да са перфектни.
14
1
 
13
 
! Отговори
Дедо преди 4 години
Комшия има къща на село и работи в автошкола в Търново повече от 15 г. - ЕДИН Ц.Ъ.РЕ.Н НЕ Е ИДВАЛ!!!И останалите му колеги казват СЪЩОТО!Ха познайте КАК си взимат книжките и дали ИМАТ ВЪОБЩЕ в търновско!И това е САМО ЕДНА общиан!!!
13
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Да се въведат психотестове и да се почва с БЧК, а не да се ходи проформа за няколко часа на финала!
12
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Българинът обича да хитрува и шмекерува, аз също - защо да спазвам нещо което никой не проверява, естествено ще правя каквото аз смятам за най-добре.
11
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Инструкторите не учат курсистите си на нищо, нито им обясняват дори и елементарни неща. Мога да дам пример с това, че инстуктор кара курсист да спре на точно 50 м от знак стоп, за да може да се разменят с друг курсист. А после защо не се спазват правилата как да се спазват, докато самите инструктори ги учат на точно обратното. И не на последно място отношението на инструкторите трябва да се промени, да се отнасят поне с малко уважение към курсистите си. Но в България всичко е корупция.
10
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Какво ще се случи с притежателите на книжки, които не могат да четат и пишат?
9
1
 
2
 
! Отговори
NZ преди 4 години
Без да затегнете контрола, който трябва да извършвате, но не правите, каквито и правила да измислите ефекта ще е същият.
8
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Вижте статистиката са катастрофите например в София и тогава правете промени. Какъв е профилът на водача с най-много катастрофи. Например: 18-22 годишна девойка със свидетелство за управление от 1-2 години, с автомобил 170 кончета, с малък опит в кормуването, с лоша преценка за пътните условия, с кофти усет за скорост, дистанция, и габарити.Това дава ясна представа какво трябва да се направи.
7
1
 
15
 
! Отговори
шматка преди 4 години
Дали ще са 32-41 или 60 часа няма ли мозък в кутията нищо не помага.
6
3
 
4
 
! Отговори
Тъпо преди 4 години
Според мен всичко се прави за да се усвоят едни парички от едни хора в държавната администрация и определени фирми. Иначе обучението като замисъл не е лошо, стига да се прилага. Нали затова има изпит. Като не си подготвен с елементите за изпита, ще си вземеш допълнителни часове. А сега само се натоварва системата допълнително.
5
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Въпросът не е да се затрудни максимално вземането на книжка,а в контролът по пътищата!