Губим голяма част от живота си в трафика

Кой и как управлява трафика?
Обновена: 30 яну 2020 19:49 | 30 яну 2020 19:45, Красимир Ангелов
7

Управлението на трафика е наука, която е последните години става все по-популярна. И наложителна за изучаване. Големите градове са изправени пред истинско изпитание с многото превозни средства и недостатъчната инфраструктура.

Възможно ли е с модерни средства да намалим времето за чакане, възможно ли е да се откажем от колите си? Как трябва да изглежда един град с много придвижващи се хора?

В предаването "Директно" гостува Диана Русинова от Института за пътна безопасност и Владимир Тодоров - председател на асоциацията на пострадали при катастрофи.

Гледайте видеото с целия разговор.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
3
 
2
 
! Отговори
EU Defender преди 4 години
Институтът за пътна безопасност отново доказва, че там работят мислещи и сериозни експерти.Владо Гробаря обаче е ясен- източи милиони от жертвите на Своге, докога такива като него ще ги пускат напред....
5
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До около 1996 година,в София, от Младост до Орлов мост пътувах с автобус за около 20-22 минути. От около 2000 година пътувам примерно 80-90 минути, понякога и над 2 часа. Това създава илюзията за огромен трафик, а такъв няма. Казано по друг начин, ако си некадърен да организираш трафикът и вместо да се пътува средно 20 минути, се пътува в задръствания 100 минути, то трафикът изглежда 25 пъти по-голям.
4
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В София има изключително лоши управление на трафика, което всяка година се влошава. В нормалните градове по света, при толкова коли, интензитет на използването им и площ, на която се използват, няма никакви задръствания. В София задръстванията са изкуствено създадени, от лошото управление на трафика.
3
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Цират: ...гостува Диана Русинова от Института за пътна безопасност и Владимир Тодоров - председател на асоциацията на пострадали при катастрофи===В този институт експерти няма - там е пълно с Калинки.Този от асоциацията на пострадали от катастрофи не знам едно смислено предложение да има. Винаги иска да има повече катастрофи, ранени и загинали, за да иска по-високи наказания за шофьорите.
2
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
1/3 живот минава по светофарите и пътуване до работа безвъзвратно загубено време.
1
0
 
1
 
! Отговори
123 преди 4 години
Тоя па водещият не бил чул буферните паркинги да се ползват. Дори мол Парадайс доста се ползва по този начин.