Влакът Бургас-София е аварирал

Десетки пътници са блокирани в композицията и изчакват
31
Влакът Бургас-София е аварирал
Снимка: БГНЕС

Влакът Бургас-София е аварирал малко след село Чинтулово, Сливенско. Десетки пътници са блокирани в композицията и изчакват, съобщи БНТ.Очаква се друг локомотив да дойде и да превози композицията с пътниците до Сливен.

От БДЖ съобщиха, че повреда на пантографа на локомотива е причина за спирането на влака, не правел контакт с мрежата.

Към 11,46 ч вече е била пристигнала другата машина и се очаква всеки момент композицията да тръгне.  Той  превозва 55 пътници.







 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още по темата: влакБДЖ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
2
 
! Отговори
Ей ! преди 2 години
Не гледайте какви аварии стават вече навсякъде ! Гледайте , че държавата аварира и скоро ще сме в поредната национална катастрофа !!! Ей ! Не само гледайте, ами и гласувайте за правилните хора ! Днешните не са правилните !
17
0
 
2
 
! Отговори
1 преди 2 години
Случи ми се да пътувам, с влака София-Бургас, във купето бяхме трима, млада дама, поп и аз...
16
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Никой друг оператор в България не дава толкова допълнителни минути, колкото БДЖ...
15
0
 
5
 
! Отговори
ответен удар преди 2 години
Какво става тука,бе..... отново в ловните полета на команчите ли ?!? Труден е пътя за ""големия огнен кон"" . . . . . . .
14
0
 
1
 
! Отговори
като преди 2 години
чета коментарите на последните двама *** не става ясно защо сме такава държава и сме такова дъно какви жертви какви 5 лв бе приятелю??? Давай В такъв случай да се возим цял живот на 70 годишни локомотиви ***
13
2
 
8
 
! Отговори
Поздравям преди 2 години
всички с линията Мадрид-Барселона, Мадрид - Валенсия и Марсилия-Париж влаковете развиват 330км/ч!Ако някой ми каже, че България е държава значи най-ограничения и заблуден човек на планетата!!!
12
1
 
9
 
! Отговори
Старият машинист преди 2 години
До Анонимен 7 Колега, недей да заблуждаваш хората с приказки за "безаварийната железница" от времето на СОЦА. Първо ЖП заводът няма връзка и отношение към експлоатацията на локомотивите. ВСЕКИ ДЕН машинистите четяхме инструктаж, където бяха описани произшествията от последните 24 часа. През моя трудов стаж от 1970 до 1995 в България се случиха много тежки ЖП катастрофи с десетки човешки жертви на гарите Орешец, Венчан, Драфа, Илиенци, Червен бряг и др. Неизброими бяха инцидентите без загинали.
11
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Случва се, дори в най-развитите Африкански държави има подобни аварии
10
8
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
По времето на бай Тошо си сверявахме часовниците по разписанието на влаковете. На всеки час имаш влак. Сега има 5 влака в деня и те не гарантират че ще стигнете където сте тръгнали. Вагоните бяха чисти уютни а зимата добре отоплени. През онзи период нямаше такива горещини и климатици не ни трябваха. Беше достатъчно де се отвори прозореца и хладният въздух ни разхлаждаше. През последните 30 години цари пълна анархия и кражби. Откраднаха околовръстните линии и контактните мрежи и ги продадоха
9
2
 
3
 
! Отговори
Джедай Мастър преди 2 години
Черен влак се композираааааЧерен влак се композирррааа, мило Ленче-леОт Бургас за Софияяя
8
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Докато не се обезвъши до крак от комунистическите отрепаци в България всичко ще аварира и дерейлира постоянно.
7
4
 
11
 
! Отговори
Ф.С.В. преди 2 години
Икономически изгодно ли е ? да превозват цели 55 ПЪТНИКА??? та това е един автобус!! цял влак за 55 пътника?? БДЖ както винаги ни "изненадва" с авариите си !! по окаяно БДЖ не е имало през годините!!--едва ли ще доживея да видя БДЖ което е поне на 50% възможности-от старото БДЖ 80-те години!
6
0
 
8
 
! Отговори
Растата преди 2 години
А аз в началото си помислих, че влакът е развил скорост от порядъка на 250 км. в час, а то друго се оказа.
5
5
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Така ли беше през 35-те години когато работех в железницата. Не никога не са аварирали локомотиви и вагони. В локомотивният завод Г Димитров в София постоянно ремонтирахме локомотиви и вагони и никога не се налагаше повредени машини да ги композираме. Имахме в резерв стотици локомотиви и вагони. Ремонтите бяха задължителни на всеки 6 месеца експлоатация. Сега ги дрънкат докато се разпаднат. Никога няма да се кача на железницата никой не гарантира оцеляването ви. Мутренска работа капиталистическа
4
7
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Къде спи слижебният транспортен министър, уволнява чистачките?
3
13
 
3
 
! Отговори
Българин преди 2 години
Не само влака , а и цялата държава вече аварира !!! А само 20 дни са минали от "управлението на Фигуранта ! Какво ли ни очаква след 200 дни ??? Как какво - новата национална катастрофа !!!
2
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Те в Селиминово, Гавраилово и Чинтулово ногу мразят джилезнию конь.
1
0
 
13
 
! Отговори
Закривайте преди 2 години
Банановата България!!!