БДЖ публикува за обсъждане графика за движение на влаковете за 2022 г.

Предложения могат да бъдат отправяни до 11 октомври
21 сеп 2021 19:36, Красимир Ангелов
15
БДЖ публикува за обсъждане графика за движение на влаковете за 2022 г.
Снимка: БГНЕС

Проектът на График за движение на влаковете за 2022 г. е публикуван за обществено обсъждане на сайта на БДЖ (www.bdz.bg), съобщиха от железопътния превозмач.

Целта на публикуването на проект на графика е да могат клиентите на БДЖ да се запознаят с намеренията на дружеството за разписанието на влаковете през следващата година и да имат достатъчно време да реагират с аргументирани предложения към превозвача и съответните областни и общински власти. Това ще даде възможност на областните и общински администрации също да се запознаят и да имат готови предложения на предстоящите работни срещи между институциите, отчитат от БДЖ.

Основните промени в проекта на Графика за движение на влаковете за 2022 г. са свързани с увеличаване броя на бързите влакове в някои направления и подобряване на връзките с възможност за пътуване в различни региони на страната.

С новия график е предвидено движението на директен бърз влак Горна Оряховица-Пловдив-Горна Оряховица, който ще пътува през Царева ливада и Карлово с удобна връзка за Габрово, както и за Хисар и възможност за директно пътуване до Казанлък, Калофер и курортните градове Павел баня и Баня.

Сезонни нощни влакове ще пътуват между София и Бургас през Подбалканската железопътна линия, както и между Горна Оряховица и Бургас с директни вагони от София, Плевен и Русе с удобна връзка в Мездра за пътуващите от Видин и Враца за Бургас и в обратното направление.

Чрез движението на тези влакове значително ще се подобри връзката с железопътен транспорт между Северна и Южна България, отчитат от железницата. За пътуващите от София за Плевен ще бъде осигурен бърз влак в удобно време на мястото на вечерния пътнически влак по това направление, който ще изминава разстоянието за по-кратко време.

Предложения за изменения в проекта на График за движение на влаковете за 2022 г. могат да бъдат изпращани до 11-ти октомври 2021 г. на e-mail: project_bdz@bdz.bg или внесени в деловодството на БДЖ на адрес: София 1080, ул. “Иван Вазов” № 3.

Разписанията на влаковете в проекта на График за движение на влаковете за 2022 г. са достъпни тук:
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Сутрин трябва да има повече пътнически влакова към големите градове. Най-важното обаче е да се спазват разписанията, защото това започна да става проблем по всяко едно време на годината.
12
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Старият машинистПитай Радев, той все пак е експерт по инфраструктурата!
11
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ами, сменете ги, но виждам, че вас единствено главеният прокурор ви е основния проблем.
10
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако ръководството и експертите на БДЖ в централата не могат да направят график и ще ге обсъждат с обществото, значи са излишни.
9
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Нека БДЖ си сменят и пътническите вагони. Направо човек го е гнус да седне вътре.
8
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Пернишката секта убива хора!
7
1
 
1
 
! Отговори
Сатанизъм преди 2 години
Службите бяха изкарали работниците от БДЖ като *** за да заплашват пътници на Централна гара София !
6
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
какво има да се обсъжда? Закривай!
5
1
 
7
 
! Отговори
Старият машинист преди 2 години
Неотдавна пътувах със супер-експреса от Лондон до Париж. Разстоянието е 500 км (приблизително, колкото от София до Варна) и влакът го измина без спиране за 2 ч и 20 мин. През тунела под Ла Манша се движеше със 160 км/ч,, а на открито поддържаше 300 км/ч. Билетът струваше 60 евро. Как ви се струва билетът София-Варна да струва 120 лв?
4
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
В БДЖ остана ли някой нормален да работи? Каква е тая наглост да искаш хората да ти правят графика? Имаш си статистика на база продадените билети в определени направления, която съответства на броя на местата във влаковете. С една *** екселска таблица ако щете се прави. И тия *** Дезиро не са влакове, а се водят ускорен трамвай! Правени са за дестинации не по-дълги от София-Перник. Да не говорим, че от времето на барон Ширх има само ремонти и ремонти по пътя.
3
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До: номер 1 Виж какво ще ти кажа монченце младо, зелено (Или си момиченце?): Влакове има по цял свят. Но българските са може би на едно ниво по-високо от афганистанските. Пътувал съм в Европа и САЩ.Влаковете са като самолети! Даже някои са по-бързи! В Китай дори влакове отиват ди Тибет! И са херметизирани, именно като самолети заради надморската височина. Тези тука не ги гледай. Това не са влакове. Ако напиша какво са ще ми излязат звездички...
2
0
 
7
 
! Отговори
от Плевен преди 2 години
... а кога ще пуснат линията Горна Оряховица-Елена ?
1
15
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
в кой век живеем че още ползваме влакове? средата на 19ти?