Helpbook: Недоволни пациенти в болницата в Сандански

Изпращат сигнали до редица институции за проверка
6
Helpbook: Недоволни пациенти в болницата в Сандански
Снимка: БГНЕС

В платформата на Helpbook.info получихме притеснителен сигнал, адресиран до няколко институции с надеждата да се извърши проверка и да се предприемат санкции към медицински лица. Нашата потребителка се почувствала изключително зле и постъпила с висока температура за преглед в болница в град Сандански. Вместо това, тя била неглижирана и последвал отказ от дежурния лекар да я прегледа, след което я отпратил. Крайно разочарована тя ни пише следното: „Този доктор е забравил защо е там!

Слушайки хорските приказки ,за отношението и безхаберието на част от докторите ми се струваше, че хората преувеличават и не е възможно доктор, който е там, за да помага, да се държи сякаш е някакъв администратор и избирателно да решава върху кой документ да работи и в случая дали е на кеф да ме прегледа или не, или защото не харесвал поведението ми и за това нямало да ме прегледа! Тъжно е, много тъжно!

Сблъсках се с един от тези доктори, които показа точно такова безразличие към човешкия живот.
Въпросният д-р е млад доктор, който още от сега е забравил за Хипократовата клетва, а представете си по нататък какво ще му е отношението към нас хората в нужда! Какво прави там този човек? Държеше се сякаш съм му длъжна и защо по дяволите е събуден в 04:00! Арогантен в поведението си! Възмутена съм!
И после защо смъртността е толкова висока!? Еми ето за това, защото влизайки в лечебно заведение с един проблем, излизаш с друг. Пълно е с измислени доктори, които нямат знанията, компетентността и желанието да ни помогнат, а ни лекуват на сляпо.

А в някои случаи  не те и преглеждат- иначе са на първа линия!

Не говоря за всички доктори- да е ясно! Поклон пред много от тях, но има и такива, които е най-добре човек, да не ги среща!“

Наред са Изпълнителна агенция Медицински одит (ИАМО), Министерство на здравеопазването, Столична регионална здравна инспекция и Национална здравноосигурителна каса (НЗОК) да извършат незабавна проверка на случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още по темата: Санданскиболница
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
1
 
! Отговори
Albi преди 1 година
Може пък за добро да е. Ако беше в разгара на ковида, веднага тест, отделение, 10 антибиотика и тръба . Нямаше сега да се оплаква.
4
1
 
1
 
! Отговори
Симо преди 1 година
Оплакванията без или с основание са субективни.Когато лечебно заведение осъди сайт за уронване на престиж ,ще го разберете.Има органи които се занимават с жалби,проверка и налагане на санкции
3
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
В чужбина чакаш по 2 месеца за час при личния лекар и по 5-6 месеца за час при специалист. В спешното може да чакаш и х 20 часа. За само температура директно те връщат в къщи без преглед. Много сте се разглезили тука!
2
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това е така защото няма единна цена за лекарски преглед като няма цена е все едно дали ще ви прегледа съседката дето много е чела в интернет или лекар Ходетеъе при съседите
1
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Да уточни дали бърза помощ или болница . Температурата не е диагноза , не е необходимо за всяка температура да се търси медицинска помощ .