"Топлофикация" вече връща пари от надплатени сметки

Срокът за рекламации е 31 август
18 авг 2023 18:52, Стела Стоянова
9
"Топлофикация" вече връща пари от надплатени сметки
Снимка БГНЕС, архив

Клиенти на "Топлофикация", които имат да получават пари от изравнителни сметки за годината, вече могат да го направят на каса или по банков път, съобщава Би Ти Ви.

Повечето столичани избраха да отидат на място пред касите на „Топлофикация“.

„Предпочитам да дойда, да си ги взема. Защото сега ще трябва да подавам възражение, че са ми начислили някакви пари. Защото аз имам два абонатни номера, което е ужасно. Те имаха да ми връщат над 800 лева, така и не разбрах кога са ми ги върнали“, обясни Вяра Генева.

Още по темата

„Сега искам тука да видя какво имам да плащам. Имам ли да плащам или имам да взимам“, отбелязва и Магда Илиева.

Потребителите, които искат да получат парите си по банков път, трябва да подадат заявление на мейл адреса на „Топлофикация“ или чрез клиентския портал в системата им.

Срокът за рекламации по годишните изравнителни сметки е 31 август 2023 г.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
Вбесен преди 10 месеца
Стелче, моето момиче,Ти знаеш ли какъв *** на некадърността е сайтът на Топлофикация? Да беше посочила линк към конкретната услуга, макар да съм песимист за процента хора, предпочитащи този безумен ход. Сайтът е направен не за да ползваш услуги, а за да избягват да те обслужат. Самият факт, че регистриран потребител не може да намери изравнителната сметка е достатъчно показателен. Самата сметка е направена да унижи клиентите, освен произволното ограбване.
8
0
 
0
 
! Отговори
От 1 преди 10 месеца
До Анонимен 3 - И ние сме към "Бруната".
7
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Ами регистрирайте се на сайта на Техем или там, които ви отчитат парното, въведете си абонатния номер и ще ви излязат всички сметки. И изравнителните. Сумите са потресаващи за доплащане. Ще има инфрактни ситуации.
6
0
 
7
 
! Отговори
до 1 преди 10 месеца
Точно това е целта - хората да изпуснат срока и да не могат да реагират. Нарочно така е направено.
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Не вярвам на ушите си.
4
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
100 лева още ги чакам, дано наемателите не се усетят но и само да смеят!
3
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Аз съм към "Бруната".До момента не сме получили изравнителни сметки и изобщо не си вдигат телефоните. Миналата година по този повод се разправях с тях цял месец август и ги получихме в края на септември. Просто нямам думи! Абсолютно нахалство, при положение, че заплатите са им от нашите пари!
2
0
 
10
 
! Отговори
баба мара преди 10 месеца
миналата година за един радиатор ми върнаха 90 лева днес платих за същиярадиатор 130 лева при мека зима нямаше студове и снегове тец люлин
1
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Някой ще ни прати ли известия дали имаме да доплащаме или имаме да получаваме? Досега такива известия в нашата сграда не са получени, а е вече 18-и август, петък привечер. Хората отиват някъде за уикенда и ще видят пощата си чак на 21-и август. Ще имат 10 дена да реагират, ако изобщо получат известие в понеделник, 21-и.