Звена по маркетинг утроили товарите в БДЖ

"Български пощи" няма да се приватизират, увери пак Папазов
Обновена: 28 сеп 2013 18:14 | 28 сеп 2013 18:14,
14
Звена по маркетинг утроили товарите в БДЖ
Данаил Папазов Снимка: БТА

„Създадохме в БДЖ звена по маркетинг, които активно да търсят клиенти и резултатът е налице – в края на август вече превозваме три пъти повече товари. Така загубите на БДЖ са намалени със 7 млн. лв.”, съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Данаил Папазов в предаването „Факторът Кошлуков” по TV7.

Министърът увери, че в следващия програмен период Оперативна програма „Транспорт” ще разполага с 1,5 млрд. лв. и ръководеното от него ведомство предлага те да бъдат разпределени наполовина за железопътна и за транспортна инфраструктура. Ще бъде подготвен и голям пакет от проекти за следващия програмен период, за да могат проектите да се заменят при необходимост и да не се губят средства.

Данаил Папазов отново увери, че "Български пощи" няма да се приватизират, а ще се работи по закъснялата реформа в тях. Новата програма предвижда пощите да включат нови услуги, като в техните станции в малките градове започнат да се предлагат книги и училищни пособия.

Идеята е 24% от печалбата от тези продажби да остават за пощите, а 9% да се разпределят директно за служителите, които са ги осъществили, каза министърът.

Папазов посочи, че от 2011 г. държавата не е заплащала за универсалната пощенска услуга, неговият екип е заварил само 2 млн. лв. в бюджета и това е довело до протестите на пощенските служители в последно време.

Сега ведомството мобилизира финансови резерви, за да свали напрежението в системата и вече са осигурени 6,5 млн. лв., които ще бъдат изплатени до края на годината.

Министърът увери, че не е възможно 1 милион души да останат без покритие за цифрова телевизия от 1 октомври. Той потвърди, че цифровизацията ще обхване 95% от територията на страната, а след спирането на аналоговия сигнал МТИТС ще направи бърз анализ, за да се види къде не достига цифровият сигнал и да се вземат мерки.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
0
 
0
 
! Отговори
Железничар преди 10 години
Горкия Папаз, ако знае тия от звената какви неверни информации му подават и ако знае какво нещо се твори точно в момента на Вазов 3 след назначението на Хр.Кръстев за изпълнителнен директор, просто му е бедна фантазията за действителната ситуация. Никога така демонстрантивно не са били назначавани хора с доказана нелоялност и обвързани с източването на милиони левове от там.
12
0
 
0
 
! Отговори
ппп преди 10 години
защо се хвалите с пита на чужд гръб. тия товари са по договори сключените от бившия управител ивайло иванов. уволнен от миьо бюрото. ще ви видим - ноември и декември кво ще возите.
11
1
 
2
 
! Отговори
спирач преди 10 години
тия май немат пари за заплати и лъжат работниците близо съм до линията софия пловдив пълна тишина те вагони и машини немат стока вози.маркетинга взе парите изпи рекията и каза ще видим
10
1
 
3
 
! Отговори
Shop преди 10 години
300% увеличение? Тоя така си ги говори, пет за шес... Нали той се писа личен приятел на комисаря Хан, та после обяснява, че не е казал това, което каза.
9
1
 
5
 
! Отговори
rio_de_oro преди 10 години
Хайде сега си представете някоколко хиляди камиона на ден на сточна гара как разтоварват стока на сточна гара.
8
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Вие разбирате от космонавтика колкото разбирате и от ЛогистикаНякой стъпвал ли е на товарна гара, има ли си идея как става разтоварването и изобщо има ли място къде да влязат камиони!? Какъв е капацитета и има ли как да се разтоварват и товарят стоки в големи обеми.-----------------------------------------------------------------Някой има ли си идея изобщо съществуват ли в България хладилни вагони , за Бързоразвалящи се стоки.
7
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
" Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км"------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ти ли ще слагаш линиите до Смолян примерно.Ако искаш да превозиш някаква стока от Пловдив до Плевен ти ли ще прекараш линии през Шипка? Или през Беклемето?
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
КАто му видя погледа и и става ясно колко мозък има в главата си.
5
2
 
0
 
! Отговори
todor преди 10 години
Aбе Папазов не лъжи хората бе.А преди 3 дни един шеф от жп.инфраструктурата ми каза ,че товарни превози е собственост на 16 частни превозвача бе негодник.
4
3
 
0
 
! Отговори
Vojvodata преди 10 години
Господин Папазов, да вземе да изградите в страната няколко логистични транспортни възлела- и по този начин ще се раздвижи и икономиката. Моля, следвайте следните няколко стъпки.1. Да се обединят пристанищата и БДЖ2. Да се изградят зърнени терминали- Варна, Бургас, Балчик, и наколко във вътрешността на страната.3. Да се въведе ограничение за използване на авто-трансорт на повече до 150 км. до получателя, при повече от 150 км. да се използва задължително ж.п. транспорт.
3
0
 
5
 
! Отговори
Kolev1 преди 10 години
И аз отдавна се чудя, защо толкова камиони от всякакъв калибър се движат по пътищата почти успоредно на ЖП линиите и къде им излиза математиката откъм гориво, заплати, ремонти и т.н, вместо да си пренсят товарите по релсите от точка до точка - и по-сигурно е, и няма да се товари цената на продуктите с излишни движения и др. доста положителни ефекти !?
2
8
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Приказки приказки и пак приказки. И ТаТо каза на времето от думи към дела. Я го свалите я го дигнете и пред Нова година пощи йок.
1
5
 
2
 
! Отговори
Иликтуратъ преди 10 години
Ако се разберете за превоз на тирове (вместо по магистралите да минават през вас)....Масово се ползва GHL вместо колети през пощата (чудно защо).....След 1-ви октомври е късно за "анализ" на цифровизацията (потърпевшите ще са се "спасили поединично")......