Строителите: Нямаме против проверки, но да не се шуми!

БСП внесе искане в АПИ за проверка на строежа на магистралите
14 ное 2018 16:30,
41
Строителите: Нямаме против проверки, но да не се шуми!
Снимка: архив "Булфото"

Българските строители не са против проверките на магистралите, но настояват да не се шуми преди да има резултат от тях. За това настоя председателят на Камарата на строителите Илиян Терзиев след среща с "Обединени патриоти" в парламента.

Още по темата

По-рано днес цялата парламентарна група на БСП внесе искане в АПИ за проверка на строителството на магистралите и пътищата в страната. Миналата седмица такова искане бе внесено от четирима червени депутати, което разгневи строителите и те поискаха оставките на народните представители. Затова днес БСП подкрепи колегите си и цялата парламентарна група отново настоя за проверка от независима лаборатория.

"Не сме против проверките каквито и да са те. Нашето желание е да не се шуми, преди да се докаже каквато и да било вина. Никога не сме поставяли въпроса, че не искаме проверки. Нашето желание е да не се говори преди да има резултат от тези проверки", каза Илиян Терзиев.

"Тези, които правят организирана кампания срещу българските строители, очевидно работят за чуждите", добави и депутатът от "Обединени патриоти" Искрен Веселинов.

Той допълни, че по време на срещата са формулирани пет основни теми, като една от тях именно е защитата на доброто име на строителите.

Другите теми са свързани с това образованието да подготвя кадри за строителството, както и намирането на работна ръка в сектора.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


41
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Какво да проверяваме то и с просто око се вижда. Ремонт на ремонта след ремонта.
38
0
 
2
 
! Отговори
турчин преди 5 години
Да се провери от страна на институциите пътя който се прави от Исперих до с. Пристое. Полагат един пласт асфалт и след два дена 50 процента се кърти и пак се прави. сЪЩОТО СЕ ПРАВИ СЛЕД ВТОРИЯ ПЛАСТ.Пак няма да има отговорни некачествената работа.
37
0
 
1
 
! Отговори
dkfkr;ek преди 5 години
До АнонименВиновниците за тази отсечка трябва да са в затвора.
36
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Трейс, които строиха некачествено между Чирпан и Стара Загора защо не искат да се шуми ... Всички го виждат като минат оттам как дясната лента е леш, а те искат да им се мълчиСтига толкова! Стига! На строящите безобразно не трябва да им се дават поръчки
35
0
 
7
 
! Отговори
Тишина преди 5 години
Ясно е, че не е виновен този, който яде баницата, а този, който му я дава. Нямало е контрол, най е имало пачки под масата. Една мащабна и независима проверка е задължителна да се види реално за какво става дума. Тогава и корумпирани държавници, и лъжливи строители трябва да бъдат съдени.
34
1
 
10
 
! Отговори
евгени цветков преди 5 години
Магистралите в България са пълен тaшaк.ГЕРБ са престъпна шайка ограбваща всичко до което се докопа и се сети.И за какъв чакъл говорите при герберастките магистрали? Няма такова нещо!Чакълът е скъп и не мое да се открадне много.Със сигурност по Тракия в участъка Стара-Нова Загора използваха сгурия.СГУРИЯ за основа на магистралата!!! Това е сигурно защото съм го гледал с очите си и то много пъти.
33
16
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Магистралите в България са перфектни, просто БСП ги е яд, че не построиха абсолютно нищо за 26 години управление!
32
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 29. Ще тикажа как се строи магистрла в мутроландия. Преди да замина за Германия работих 2 години по нашите пътища. Ето как се почва. Минава булдозера и заравнява. Идва самосвала и изсипва чакъла. Минава валяка и го намачква. Идва асвалтовата машина и полага два пласта асвалт. Минават валяците и го валират. Идва тиквата и му реже лентичката. Видя ли разликата от немското строителство и от Мутренското.
31
2
 
13
 
! Отговори
To6ko56 преди 5 години
ТО АКО НЕ СЕ ШУМИ, КАК ЩЕ СПРЕМ КРАЖБИТЕ И ДАЛАВЕРИТЕ. А на 30-ти ще кажа само да помага на бедните гебрери.
30
7
 
13
 
! Отговори
Червените милионери преди 5 години
Червените милионери ограбиха България:Р.Овч.(дългият инкасатор)-милионер; *** Нинова(г-жа Лъжа)-милионер, предс.на БСП; Г.Гергов-Свинарят-милионер,предс.на БСП Пловдив; Гуцанов-Медузата-милионер,предс.на БСП Варна; Бриго Аспарухов-милионер пенсионер; Манджуковмилионер;Гущеров-милионер;Гоце агента-милионер;В.Лечева-милионер, Г.Кадиев-милионер и още много червени милионери откраднали милиарди от българския народ. А оглупелите от бедност червени симпатизанти продължават да ходят на Бузлуджа и да гласуват за БСП. Нека са щастливи...Д.Благоев ако ги види от някъде ще се обърне в гроба.
29
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 20. Ами ти хубаво си написал за Гемания, ама трябва да кажеш и как се строи у нас. Щото като го няма сравнението всичко е само като някакво разказче.
28
4
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Няма качествено построени пътища в България. От магистралите до третокласните, от всички се краде.Коловозите по магистралите и по централните булеварди в София са най-яркото доказателство.Невинни няма - от батко и братко до трейси- мрейси и тем подобни!
27
2
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
български строител = филтър за разпределяне на еврофондове и бюджетни средства
26
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 19Строителите на пътища никога няма да станат клиенти на прокуратурата.
25
2
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ако са строили качествено няма за какво да се притесняват.А те не са притеснени. Направо са паникьосани щом искат оставки.
24
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Къде останаха Велев и Киро Гела?
23
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 22Искаш да кажеш, преди ПСЕВДОдемокрацията, градена от лукановисти и живковисти, менкащи си топката?
22
6
 
12
 
! Отговори
До 20 преди 5 години
Така се правеха и магистралите в България преди демокрацията.РАЗБРА ЛИ?
21
2
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Гузен негонен бяга.Явно има какво да се проверява по строежите на магистралите в България.
20
1
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
От 5 години бачкам по магистралите в Германия. Сега ще ви кажа как се строи истински Аутобан. Първо терена се подравнява. След което се прави легло. В това легло се насипва трошена каменна настилка. Минават валяците и я утъпкват до съвършенство. След валяците идват кофражистите а след тях арматурчиците. След тях бетонжиите. Така се прави основата. Като стегне бетона идват асвалтополагащите машини. 4 пласта асвалт и един последен износоустойчив. Дебелината на настилката е 35 см. Разбрахте ли.