БСП поиска: В дневния ред на НС- само една точка и тя да е оставка!

Управляващите нямали идеи и били далеч от проблемите в страната
76
БСП поиска: В дневния ред на НС- само една точка и тя да е оставка!
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Дневният ред на парламента ядоса опозицията. Причината е, че в него са включени едва четири точки.

Според БСП това показа, че от мнозинството няма никакви идеи и е отделено от реалните проблеми в страната.

"Има толкова законопроекти на опозицията, които стоят на "трупчета" и дори не влизат и в комисия. Очевидно вие прогресивно регресирате и се надям следващата седмица да има една точка и тя да е оставка на правителството“, скочи левият Иван Ченчев.

Според съпартиеца му Филип Попов дневният ред на НС е еманация на безпомощността на управляващите.

"Липсата на идеи на този парламент е очевидна, днес когато светът се тресе, а кризата в България взема застрашителни размери, вие предлагате това подобие на дневен ред, който няма нищо общо с проблемите и ситуацията в България. Това показва, че този парламент е изчерпан, че нямате идеи, че вашата фиксация е само март месец на всяка цена“, обвини той.

Иван Иванов пък поиска шефката на НС Цвета Караянчева да покани за изслушване министъра на вътрешните работи Христо Терзийски заради инцидента, при който барети нахлуха в дома на невинни граждани.

"ГДБОП отново стана печално известна, искаме да разберем защо това срамно петно беше поставено на МВР и кой ще го изчисти", настоя той.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


76
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
67
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Жигули е здрава машина - не като сегашните *** , компютри , дивотии инжекциони и накрая не вьрви
66
1
 
4
 
! Отговори
Кола преди 1989 преди 3 години
Жигули (Лада) се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 година. Ако се е чакало 15 години за Лада, то първата Лада би трябвало да е купена през 1990 година или по-късно, защото Жигули я прекръстиха *** Лада няколко години по-късно. Това са митове базирани на реално чакане от няколко години за Лада, но не и за другите коли, които се купуваха веднага. За тези дни, които чаках да ми излезе номера за избраната от мен кола, дойдоха три доставки за други марки, които можех да купя, ак
65
2
 
3
 
! Отговори
Кола преди 1989 преди 3 години
Тези измислици за привилегии за кола за партийни секретари и т.н. все още се тиражират и много народ им вярва. Аз като свидетел на онова време ви казвам, че това е лъжа. Може да е имало нещо за министри и нагоре, но може и да е нямало, това вече не го знам. Чакането за една стока винаги зависи от две неща - търсенето и предлагането. Преди 1989 колите бяха новост, производството им тепърва започваше, а търсенето беше голямо. Жигули се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 годин
64
3
 
2
 
! Отговори
Кола преди 1989 преди 3 години
Ако си избрал правилната марка автомобил, може да си купиш колата почти веднага след като си си направил вноската в ДСК, но ако скачаща от марка на марка след всяка нова доставка, когато вече е късно, може и 100 години да чакаш. При Ладите имаше особеност - хората правеха нова вноска за Лада когато си купуваха Ладата. Пари имаха, а така си осигуряваха по-преден номер за след 5-10 години.
63
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Чакаше се минимум 15 години за Лада.Тези приказки ги разправяте на внуците си .
62
1
 
3
 
! Отговори
Кола преди 1989 преди 3 години
Явно не сте запознати с начина, по който се купуваше кола преди 1989 година. Внасяш 1500 лева вноска за определена марка кола в ДСК, дават ти номер и чакаш да ти излезе номера. По всяко време може да си смениш избора за друга марка кола. Когато дойде поредната партида, примерно Шкода, всички, които в този момент са се записали за Шкода могат да я купят. В този момент хора, които виждат, че номера на вноската им е надхвърлен, но е за друга марка, си прехвърлят вноската за Шкода, но вече е късно.
61
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
За другарите ,нямаше голям проблем.Но за безпартийните си беше кошмар.Аз лично бях шофьор на такси.Партийците караха новите коли а другите си караха трошките.
60
1
 
4
 
! Отговори
Стига лъжи! преди 3 години
Между 1974 и 1989 обзаведох три жилища в София с мебели и техника. Колата я купих през февруари 1988 година. Няма привилегии, няма специални магазини, няма Кореком. Мебелите и кухненската техника я купувах от магазина и ми я докарваха до ден-два. Телевизор София 81 го купих със записване, обадиха се от магазина след по-малко от месец и го купих. Колата я купих при първата доставка, както се купуваха всички коли тогава без Лада. Българското видео го купих със записване след 10 дни.
59
2
 
3
 
! Отговори
До 53 преди 3 години
. Аз самият си купих колата през 1987 година, 12 дни след като направих вноската за кола. ##################Може ако баща ти е директор на Мототехника.Или е предан син на партията майка БКП.
58
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Може, но ако оставката да е на фигуранта или на нинова..
57
2
 
4
 
! Отговори
Dinosaurus преди 3 години
До До 53Куку? Ти къде си живял преди 1989 бе? В СССР? Или в Долно Нанагорнище ? Явно си бил много партиен другар, само че в НРБ тогава живееха и безпартийни. И не можахте да ги изморите всичките, щото някой трябваше да работи. Но това, дето го пишеш са пълни фантазии, даже Корни не ги вярва, затова си приватизира туй-онуй.
56
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Повечето българи искат ГЕРБ да се забрани като партия и мутрите да влязат за дълго в пандиза.
55
0
 
5
 
! Отговори
Dinosaurus преди 3 години
"Мнозинството няма никакви идеи и е отделено от реалните проблеми на стеаната"Понеже БСП е пълна с идеи и диша с проблема как да се добере до джоба на "страната",три мандата не се докопва до мнозинство, а когато беше първа политическа сила даде властта на ДПС, щото паик нямаше достатъчно депутати да управлява сама.И сега кво: безкрайни оставки и избори, докато спечелят (или завземат) властта, че огладняха много
54
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Повечето българи искат БСП да се забрани като партия!
53
1
 
5
 
! Отговори
До 53 преди 3 години
Знаеш ли, че ограниченията за преместване в София, популярни като Софийско жителство, са въведени през 1942 година по времето на цар Борис трети, заради многогодишния тежък жилищен проблем в София?
52
1
 
4
 
! Отговори
ПЕНКО преди 3 години
ИМАШЕ ЕДНА ПОГОВОРКА - НЕЩО КАТО : " РИЕТЕ С РОГИТЕ ...И ВИ ПАДА НА ГЛАВИТЕ / ГЛАВНО ЕСТЕСТВЕН ТОР / " - НЕЩО ТАКОВА !!!!!!!!!!!!!
51
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Сега мутрите пак ще се опитат да отвлекат вниманието от тяхната некадърност и корумпираност и ще ни говорят за БСП.
50
5
 
3
 
! Отговори
До 53 преди 3 години
След 1989 година магазините се изпразниха и се чакаше на опашка за всичко, а новата кола и апартамент стана недостижима мечта за българите. Преди 1989 година за нова кола се чакаше до първа доставка, т.е. между 1 ден и 2 месеца, с изключение на Лада, за която се чакаше малко повече. Митът за чакане 10-15 години за кола е лъжа. Аз самият си купих колата през 1987 година, 12 дни след като направих вноската за кола. За апартамент се чакаше много само в София, но това е така още от 1912 година.
49
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
БСП искало... Ти да видиш! "Управляващите нямали идеи и били далеч от проблемите в страната". Щото от БСП-то пълни с идеи и близо до проблемите в страната - но само когато са в опозиция! Айде няма нужда!
48
5
 
9
 
! Отговори
до анонимен преди 3 години
Когато БКП/БСП бяха във властта преди 89та магазините бяха полупразни, чакаше се на опашки за всичко, а за кола и апартамент се акаше по 10-15 години "да ти дойде реда"