Разходите на БДЖ трябвало да паднат с 30%

За 2021 г. загубите са 41 млн. лв., те са за сметка на бюджета
31
Разходите на БДЖ трябвало да паднат с 30%
Снимка: БГНЕС

Отдавна не съм се возил на влак, възнамерявам обаче да го правя редовно и аз, и подчинените ми и приятелите ми. Като студент задочник пътувах с нощния влак, беше ужасно, разказа за bTV министърът на транспорта Николай Събев.

Той обяви, че прословутата тема с чаша вино във влака е извадена от контекста.

За да привлечем хората, трябва да създадем условия да се чувстват приятно. Разбира се, че при отворена врата и минусови температури, се получава обледеняване. В един клип, обиколил медиите, бригадата не си е свършила работата, те трябва редовно да минават. Това коства главата на шефа на пътнически превози.

Проверихме условията за слагане на оптична свързаност за бърз интернет, чисти вагони, довеждащи и отвеждащи други превозни средства до гарите, да се спазват разписанията - така ще продаваме и комбинирани билети. Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.

В рамките на бюджета на БДЖ трябва да се справим с разходите - за 2021-а загубите са 41 млн. лв., които са за сметка на бюджета. Всяка нощ получавам известие за произшествията и виждам колко много аварии има, защото хората не се съобразяват с правилата. Разходите за реклама на БДЖ са пренебрежително малки в сравнение с други огромни и изкуствени разходи. Трябва да намалим разходите с 30% още тази година, каза той.

Още не можем да кажем колко ще струва билетът със самолет до Скопие. Не сме водили разговори и разчетите не са готови, коментира Събев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


31
Още по темата: БДЖ
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
0
 
7
 
! Отговори
115 преди 2 години
Г-н СъбевАко желаете подобряване на условията в БДЖ:1 СЪКРАТЕТЕ РАЗДУТАТА АДМИНИСТРАЦИЯ2 ДАЙТЕ ПОДОБАВАЩО ЗАПЛАЩАНЕ НА ПРЯКО СВЪРЗАНИТЕ С ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВИТЕ СЪСТАВИ,И БЕЗОПАСНОСТТА, а не както е сега. 3 Увеличете почистващия и ремонтен персонал, също осигурете средства и препарати за почистване и ремонт.БЛАГОДАРЯ!
25
2
 
7
 
! Отговори
Митко преди 2 години
Новият министър-поредният въздухар. Защо не каже за новите цени на пощенски услуги от Български пощи, които са печеливши за Еконт? Конфликт на интереси, много ясно...
24
1
 
11
 
! Отговори
В. преди 2 години
Некадърници, качете тировете на вагони. Хем ще оправите БДЖ, хем няма да разбиват пътища, хем ще намалеят катастрофите.
23
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
В БДЖ да осигурят вода и дезинфектанти в тоалетните явно е че вагоните няма да се сменят
22
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
БДЖ е конкуренция на частните автобусни превози. Искат да го откраднат и да направят картел. Да премахнат конкуренцията чрез скъпи билети, чрез картел между автобусните превози и частното БДЖ. Всички сегашни автобусни превозвачи са решили да си купят БДЖ чрез този приватизатор измамник, който има връзки и познава целия автобусен и товарен бизнес. По-бедните няма да имат транспорт. Вън измамника, докато не е направил замислените бели. Да се връща обратно в частния си бизнес да прави далавери.
21
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Държавите онези другите които държат на себе си имат основни приоритети пощи транспорт здравеопазване образование е кое от тези е приоритет на държавата ни никое Пощите са почти закрити транспорта също другите две куцат Нищо не е наред в таз Държава
20
4
 
1
 
! Отговори
Вуте преди 2 години
Алабализми и пак алабализми. Мотото на новото правителство. Да видим до кога
19
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Мръдни тоалетни поради лиса на вода незатварящи се прозорци които освен това са и мръсни с пръсти плюнки и какео ли още не по тях Тези вагони някой чисти ли и ако ги чидти с какво са му дали и кой упражнява контрол Когато един влак си завърши пътя би дледвало да го почистят дезинфектират не си личи като мина с мокра кърпа и става черна
18
3
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
БДЖ беше добре, като бяхме с руснаците преди 1989 г, сега като сме с американците не е добре.Явно пак трябва да дойдат руснаците, за да е добре БДЖ, щото се видя, че над 30 г освен да се съсипват железниците, за да са добре автобусните превозвачи собственост на политици друго не се прави.
17
3
 
3
 
! Отговори
Зоро преди 2 години
Туй деде, еконтското, че не е съвсем наред в главата го видяхме, ама колко още простотии трябва да изговори и да направи шефът му, цар кИро, за да му ударим тоягата?!?
16
1
 
12
 
! Отговори
Веселинъ 7112136860 преди 2 години
Национализация на БДЖ! И съд за онези,които унищожиха Българските Железници!
15
2
 
4
 
! Отговори
Изнервен преди 2 години
Уф, айде пак трябва, ще, може би, евентуално и т. н. Дрън-дрън, сладки приказки, голи обещания и нищо реално.
14
3
 
8
 
! Отговори
Как преди 2 години
С ЧИСТОТА!!!ДАЛЕЧНО БЪДЕЩЕ.
13
3
 
8
 
! Отговори
А защо преди 2 години
ЗАЩО ОЩЕ НЯМА ОСЪДЕНИ ПО СДЕЛКАТА С ПРОДАДЕНИТЕ НОВИ ВАГОНИ ЗА БДЖ ПРЕДИ ГОДИНИ??? НЕ ВЯРВАМ И ДА ИМА. ВЪЛЦИ В *** КОЖИ ДАЛ БОГ.
12
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Скоро ще стане масова практика БДЖ. Само да мине 140-150 дойляра за барел петрола.
11
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Богатите би ги привлякло, да се изгонят бедните от влаковете и да се сервира кока на табла и други богаташки глезотии. Трюфели, омари, стриди. И няколко вагона платени момичета. Това ще е като "Ориент експрес". Хората няма да пътуват за работа и по работа, а за удоволствие и приключения. Ще му казваме вече "Министърът от Ориент експрес"
10
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Този Андрешко бизнесмен е решил да приватизира БДЖ+Товарни превози. Ще налее държавни пари в БДЖ, за да го приватизира след това. Щял да го листне на фондовата борса и посъветва всичките му обръчи от приятели да "инвестират" в БДЖ. Той им гарантирал печалбата. Много беше съмнително какво прави този мултимилионер във властта. Той искал да стане милиардер. Ще прогони по-бедните от БДЖ, като вдигне цената на билетите, и ще го направи луксозно влакче за богатите. Поредният приватизатор-мошеник.
9
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Разкарайте поливината чиновници, секлецарки, директори на чифт кошчета за смет и вдигнете заплатите на работниците. Инфраструтурата попти е подменена. Както пуснахте нови спални вагони и са фул, от 2 вагона София-Бургас-Варна вече са 4 и са пълни осибени петък-понеделник. С държавната субсидия и нови пътнипески вагонк ше стане съвсем прилично. Даже със старите фургони на скоростните отсечки вече е среднл 110-115 км/ч към момента. Добре се полупава със вагон-бюфета с малко повечко асортимент.
8
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.Защо в силно развитите страни и минстрите и премиерът ползват обществения транспорт или велосипедите си?Кога ще се провери произходът на средствата и "жиповете" на "социално силните" в най-бедната страна на Европейския съюз?
7
4
 
8
 
! Отговори
Gorskio преди 2 години
В същото време с автобус е 2 часа, като карат по небезизвестната отсечка на смъртта. Средна скорост 60 км/ч. Всички правителства досега правят едно и също - наливат пари от бюджета и им е все едно за БДЖ и пътниците им, защото политиците влак не ползват. Новият министър също ще се препъне в засилката за "реорганизации" на БДЖ.