София Ринг Мол - с атрактивни намаления и награди през януари

Посетителите могат да спечелят ваканция в Барселона или iPad
Спонсорирано съдържание | 15 яну 2015 08:57, Екип на Dnes.bg
София Ринг Мол - с атрактивни намаления и награди през януари
Снимка: София Ринг Мол

С нови награди и много атрактивни намаления София Ринг Мол ще "изкушава“ посетителите си през януари.

Ваканция в Барселона, iPad и множество по-малки награди ще раздаде на посетителите си София Ринг Мол в рамките на най-новата си кампания – „Изкушения“ (Temptations). Тя започна от 9 януари и ще продължи до края на месеца. В нея могат да се включат всички посетители на най-новия търговски и развлекателен център в столицата.

Единственото условие е за един ден да направят покупки на стойност поне 120 лева в магазините, бутиците, ресторантите и кафетата в София Ринг Мол. Желаещите да бъдат „изкушени“ ще могат да получат карта за участие, в която да попълнят личните си данни на информационното бюро в самия търговски център.

Атрактивни изкусителки, преоблечени като ангели и дяволи, също ще раздават карти за участие в кампанията до дърветата на изкушенията в мола. Всяка седмица до края на януари щастливци ще получават награди под формата на ваучери за шопинг в София Ринг Мол, а на 31 януари ще бъдат изтеглени имената на двамата най-големи късметлии – единият от тях ще спечели уикенд за двама в Барселона, а другият – чисто нов iPad.

Кампанията „Изкушения“ е втората креативна инициатива на София Ринг Мол, чрез която търговският център едновременно отправя предизвикателство към посетителите си и подарява страхотни награди. Само преди месец беше организирано екстремно шопинг приключение за победителя от томболата по случай откриването на мола. Късметлийката Екатерина Кръстева трябваше да похарчи ваучер за 5000 лева в мола в рамките само на 1 час.

София Ринг Мол е търговски център от ново поколение, който вече се превръща в една от любимите шопинг дестинации в столицата. Той отвори врати на 6 ноември 2014 г. и разполага с двеста магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7500 кв.м, най-големия универсален магазин простиращ се на 6500 кв.м, безплатен паркинг с общо 3500 места, ВИП паркинг със 100 места, безплатен автобус до мола и безплатен wi-fi. Това са само част от нещата, които го правят представител на най-модерните молове по света.

София Ринг Мол поставя акцент не само върху шопинга, каквато е концепцията на повечето молове в България до момента, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време.

С тази идея е съобразена и уникалната архитектура на мола, и местоположението му между планината и центъра на града. Няма друг търговски център в страната, който да предлага на посетителите си толкова големи отворени пространства, широки тераси с изглед към планината, толкова много естествена светлина във вътрешността и зелени площи, простиращи се на над 28 000 кв.м.

Посетителите на София Ринг Мол могат да комбинират шопинга и атракционите в мола с разходка до Витоша, защото лифтът до планината се намира в непосредствена близост до търговския център.

Сред ключовите наематели на София Ринг Мол са най-големият увеселителен център на закрито на балканския полуостров - FUNTASY Ring Park, универсален магазин на площ от 6500 кв. м - notosgalleries, Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Scandal, Cine‘ Grand и Sofia Karting Ring.

Заедно с ИКЕА молът предлага на посетителите си над 50 000 кв.м магазини за мебели и аксесоари за дома, което го прави най-големия център за такива стоки в България. Инвестицията в София Ринг Мол възлиза на стойност от 130 млн. евро. Общата отдаваема площ на търговския комплекс е 105 000 кв.м. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group и Danaos Group


Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации