Rois с признание Superbrand

Едни фъстъчки или Rois? – Не питай, опитай!
Обновена: 29 ное 2017 11:07 | 29 ное 2017 11:06, Мартин Иванов
1
Rois с признание Superbrand

Rois получи официално отличие Superbrand като най-силна марка ядки и сушени плодове на българския пазар, символ на качество, надеждност и уникалност.

С постоянство и нововъведения брандът Rois успя да стане лидер на пазара на пакетирани ядки, а вече набира известност и като верига концептуални пекарни. Rois е търговска марка на най-големият производител на гарнирани и овкусени ядки, разработил категориите "бирен фъстък",  миксове от печени и сурови ядки, снакс продукти от ядки и семена, сушени плодове в шоколадова глазура.

В безмилостна конкуренция "Виктория Нутс" ЕООД предлага продукти с по-голяма потребителска стойност на конкурентни цени. Компанията доставя и преработва качествени ядки и сушени плодове от най-добрите райони в България и целия свят.

Инвестициите са насочени към високотехнологично производство и активна дистрибуция. Стремежът на екипа е да извлече и направи най-доброто от всяка суровина и технология, възпитавайки вкуса на потребителя към стойностните продукти.

Нещо повече, създателите на Rois обогатяват портфолиото на бранда, развивайки кулинария в ядките и провокирайки потребителите да търсят различните, все по-интересни продукти. С безкомпромисно високо качество специалистите грижливо надграждат доверието в бранда ROIS, така че потребителите да бъдат готови да опитат всяко ново предизвикателство от Rois.

Именно иновативните продукти по уникални рецепти за овкусяване и дражиране на ядки и сушени плодове са неустоимото предложение на Rois. Очаквано вкусно и неочаквано интересно, в модерна опаковка и на справедлива цена - това са стандартите, с които Rois стана предпочитан бранд в страната, еталон за пакетираните ядки.

Стратегията да налага мода в ядките, изненадвайки потребителите и изпреварвайки конкурентите, превръща Rois в трендсетър - лидерът, който формира тенденциите на пазара като вкус, стил, стандарт.

Superbrands е независима институция, оценяваща брандовете, представена в над 80 страни по целия свят, а България е официален нейн член от 2005 г.


1
Още по темата: ядкилидерRoisSuperbrand
Още от Спонсорирани публикации
Българският инвеститор все повече разбира ползата от професионално управление на спестяванията
Напиши коментар Коментари
1
0
 
1
 
! Отговори
bai Mile преди 1 седмица
Taq klasaciq samo za SOfiq li e?granqsala istoriq
Do kolkoto podochuh podarqvali na red poneje nikoi ne iskal da im prodava skypite qdki

Спонсорирани публикации