"Верея": Търсим вдъхновяващи истории на здрави семейства

Всеки може да участва в кампанията като сподели история
Обновена: 18 дек 2017 10:51 | 18 дек 2017 09:40, Мартин Иванов
"Верея": Търсим вдъхновяващи истории на здрави семейства
Семейството на малката Яница, която има синдром на Даун. Безграничната обич към нея ги прави още по-сплотени.

Българският производител на мляко и млечни продукти "Верея" стартира кампанията "За повече здрави семейства". Тя сe организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и има две основни посоки. Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво. Втората е да разкаже за семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво.

"Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да подканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво", споделят от "Верея".

Всеки може да участва в кампанията като сподели история на semeistvo.vereia.bg: свързани с брак родители и деца; семейство без брак; "патриархално семейство"; "матриархално семейство"; семейства от един родител и дете; "доведено семейство"; приемно семейство и др. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в ТВ клипове на "Верея".

Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: "Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство? Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях? Как се преодолява рутината? Как общува здравото семейство?" и др. Техните практически съвети ще се публикуват на semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

Според национално омнибусно проучване от септември 2017г. за 36% от потребителите "Верея" е марка, която предлага продукти за цялото семейство, а за 32% - марка, която помага за сплотяване на семействата.

Данни от октомври 2017г. на изследователския център на Института за дясна политика у нас показват, че за близо 50% от българите най-важната ценност е семейството.

Отделно според доклад на изследователското звено L’Observatoire Cetelem от 2017г. българите имат най-високо ниво на доверие в семейството сред страните в ЕС, като 95% от тях вярват на най-близките си (среден процент за ЕС – 92%).

Az-jenata.bg и dnes.bg са посланик на кампанията "За повече здрави семейства". В-к "Стандарт", в-к "Марица", "Програмата", сп. "Жената днес", "Дарик радио", manager.bg, obekti.bg, webcafe.bg, mamaninja.bg, eva.bg и Жюстин Томс са част от останалите партньори на кампанията. 


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации