"Бяла Карта" получи международна награда за най-добро клиентско обслужване

Компанията се нареди сред световни лидери, получили престижната награда
Спонсорирано съдържание | Обновена: 16 мар 2018 11:16 | 16 мар 2018 11:16, Екип на Dnes.bg
"Бяла Карта" получи международна награда за най-добро клиентско обслужване

Българската компания "Аксес Файнанс" ООД със своя иновативен кредитен продукт "Бяла Карта" беше отличена в международната класация LiveHelpNow Challenge за най-добро клиентско обслужване за 2017 г. Tова е поредната награда за компанията, която се нарежда сред световни лидери като Sutherland Global Services, Hitachi и Everlast. "Бяла Карта" е единственият продукт на българска компания, получила престижната награда.

Класацията се провежда от лидера в софтуерните решения за обслужване на клиенти LiveHelpNow. Продуктите на компанията използват над 120 000 фирми в цял свят. Удовлетвореността на клиентите се следи ежемесечно, а изборът на 100-те най-добри компании се прави чрез 50 критерия, разпределени в 12 категории.

"Бяла Карта" е създадена с идеята за бърз и лесен достъп до финансови услуги, и това разбиране е заложено във всеки процес, свързан с одобрението и обслужването на потребителите. Процедурата за кандидатстване за "Бяла Карта" е изцяло дистанционна, а дигиталните канали са основното средство за комуникация. Клиентите могат да кандидатстват за картата онлайн или по телефона, и да я получат на посочен от тях адрес. Осигурено е обслужване 24 часа в денонощието.

"Наградата на LiveHelpNow показва, че успяваме да постигнем високо ниво на обслужване на нашите клиенти", коментира Цветан Кръстев, съосновател и управител на "Аксес Файнанс" ООД. През 2017 г. "Бяла Карта” има над 80 000 активни клиенти, което е увеличение от 27% спрямо 2016 г. Обемът на отпуснатите суми надхвърля 70 млн. лв. като очакваме тенденциите на ръст да се запазят и през 2018 г.", каза Кръстев.

Взискателността на клиентите също се увеличава. "Потребителите все по-активно използват картите си и имат нужда от безупречно обслужване", коментира Кръстев. "Все повече клиенти използват "Бяла Карта" за ПОС и онлайн разплащания. Освен за покупки на стоки от първа необходимост се увеличават и резервациите на самолетни билети и хотели", допълни той.

За "Бяла Карта":


"Бяла Карта" е международна кредитна карта Visa Classic. Клиентите на "Бяла Карта" не заплащат такса за издаване и обслужване. Няма такси при теглене от банкомат в България, както и при плащане в търговските вериги. Кандидатстването и получаването на "Бяла Карта" е изключително улеснено и става изцяло дистанционно.


За "Аксес Файнанс" ООД


"Аксес Файнанс" ООД е българска компания, специализирана в небанковото кредитиране. Тя стои зад иновативния продукт "Бяла Карта". Компанията вече присъства чрез свои дружества на пазарите в Македония и Румъния и планира да разшири дейността си в нови европейски пазари през 2018 г.

 


Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации