Нови възможности с новата версия на мобилното приложение MyTelenor

Клиентите могат да получат справка за потреблението си в PDF файл
Обновена: 18 яну 2019 15:24 | 18 яну 2019 15:06, Анисия Иванова
Нови възможности с новата версия на мобилното приложение MyTelenor
Снимвка: Теленор

Новата версия 1.11 на мобилното приложение MyTelenor, която вече е налична за Android и ще бъде налична за iOS в близките дни, предлага още удобства и възможности за потребителите. Версията е достъпна за потребители със смартфони с операционни системи Android 4.4 и iOS 9 или по-нови, съобщиха от Telenor.

Клиентите на абонаментните планове на компанията вече могат да получат справка за потреблението си под формата на PDF файл от секция „Сметки“ на приложението. Справката съдържа обобщена информация за таксуваните услуги и потреблението по дадена фактура, издадена за мобилния номер, с който се ползва мобилното приложение. В случай че клиентите са заявили и ползват услугата „Детайлна справка на потреблението“, в справката ще се съдържа и подробна информация за проведените разговори, изпратените съобщения и ползвания мобилен интернет. 

Услугата „Детайлна справка за потреблението“ е налична за абонатите на Теленор, които са заявили получаването ѝ. Клиентите, които не са заявили това, могат да го направят в магазин на Теленор, чрез обаждане до кратък номер 123, чрез портала https://my.telenor.bg или чрез портала за бизнес клиенти на оператора. Услугата не се предлага за потребители на предплатените услуги на Теленор.

С цел по-добра защита на информацията на потребителите, получаването на справка за потреблението чрез приложението ще е възможно чрез въвеждане на еднократен код, който потребителят ще получи чрез SMS. Също така, Теленор съветва своите клиенти да защитят допълнително своята информация като активират ПИН код за достъп до цялото приложение MyTelenor. Тази опция е налична в меню „Настройки“ в секция „Профил“ на приложението.  

Друга новост в тази версия на MyTelenor е удобството да се маркира по подразбиране банковата карта, която е използвана последно за плащане на месечна сметка (в случай че потребителят е запазил картата в профила си). Също така, потребителите на приложението вече ще получават и известия за наличието на нова версия на приложението.

Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.
PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).


Още от София
Phishing атака срещу клиентите на ЧЕЗ Електро
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации