Младост, "Малинов", мор, мъка, мрънкане...

Ремонтите не секват, метро има, пътища – няма
Обновена: 5 авг 2015 11:36 | 5 авг 2015 11:35,
97

Снимка: Dnes.bg

Метрото до Бизнес парка в "Младост" 4 вече е факт, но "Малинов" из Младост – не. Булевардът е в ремонт от месеци и краят му сякаш се не вижда.

От Столичната община ни обещават, че скоро, живеещите в квартала, ще си отдъхнат и ще подкарат колите си без пътни строители да им объркват плановете.

Още по темата

Какво ни обещават от септември: булевард с шест ленти, нови тротоари, осветление и озеленяване.

Но какво е сега, през август: разкъртено дясно платно от ХМС до Била, което предизвиква километрично задръстване в посока "Младост", а и към Летище София. Сутрин и вечер - неспирно трафик шоу.

Но пък от септември живеещите в квартала ще си имат съвсем нова екстра – нова част на "Малинов", по която в момента кипят усилени ремонти. Отсечката тръгва от новичката метростанция "Балан" и ще стига до южната дъга на Околовръстното.

И макар юлските жеги да морят строителите, работите там са напреднали доста – асфалтират ударно, слагат се и тротоари. Друг е въпросът как полагат плочките – върху пясък, без цимент. После знаем – пропадат. Пък и кой инженерен гений продължава да настоява шахтите да са по средата на пътя?

Остава и въпросът, защо тази отсечка (1,5 км ) не беше направена и пусната, заедно с метрото.

Но да спрем с мрънкането – след като бул. "Александър Малинов" беше затварян и разкопаван вече няколко пъти заради строежа на метрото – скоро от "Цариградско шосе" до околовръстния път ще има новоасфалтирана 3,5-километрова отсечка с по 3 ленти в посока. Докога ли? Докато тръгне метрото към Околовръстното, например.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


97
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Вчера минах по Цариградското. От началото на първата тапа до светофара - 1 час. Най-готиното беше, че в съседната, затворената за ремонт лента, по цялото протежение видях само двама човека да правят една шахта. Имаше повече хора и техника само на втората тапа - тази дето е по-към центъра. После видях, че ремонта се прави от аверите на Бойко, и за пореден път се поздравих, че не живея в София.
10
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Оставането на лелчето като кмет означава поръчките да продължават да бъдат давани изклчително на обръчите фирми на Доган. Очевадно е, че тиквата е продължение на Доган още от времето когат ого направиха секретар на МВР в правителството на Сакса. Фирмата Трейс (на Доган чрез поставени лица) и турски фирми са на всяка поръчка в София.
9
7
 
14
 
! Отговори
Ангел преди 8 години
Асфалтирайте "Цар Борис"!!!!!!
8
8
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Самият факт, че вече втори мандат Фандъкова не може и/или не иска да извади София от срамната класация на столици без канализация (Бояна, Драгалевци, Симеоново, Княжево, Горубляне, Панчарево, Модерно предградие, Бенковски и т.н.) би трябвало да означава мощен електорален шут отзад. Да, ама столичните овце предпочитат да ги стрижа и да блеят недоволно по потник в кухнята на панелката си. Не били предизборни ремонтите - случайно е плаирано да свършат преди изборите. Всичките. А през това време нека хората се гърчат и чудят откъде да прелетят. До октомври ще забравят. Те и толкова си помнят
7
13
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не случайно хората я наричат ФънДУПКОВА. София никога не е била по-зле, може би само по времето на ментора й Борисов.
6
5
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Само едно не мога да разбера... Фандъкова била голяма работа и щяла да отвее всички на изборите, добре! Диков бил такъв и онакъв, за нищо не ставал и трябва да си ходи, добре! А защо никой не пита Фандъкова, кой крепи Диков и дали не е тя самата? И как се получава така, че една миловидна женица, крепи такъв, като Диков?! Лично за мен Фандъкова е олицетворение за посредственост, което не пречи на хората да я харесват!
5
5
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Ами Фънди толкова си може, все "работи, работи", "г-н Борисов помага, помага"...Това е нивото на управление на София, за съжаление, трагично. Понякога трагикомично.
4
2
 
42
 
! Отговори
xxxxxxx преди 8 години
от 2002 година е в ремонт Младост.Писна ми вече,как не ги е срам тия.Малинов е строителна площадка
3
6
 
61
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Преди много години, когато някой отидеше в Америка променяше името си, учеше английски и се стараеше всячески да се впише в американският начин на живот,защото обществото го изхвъргаше. В София беше същото. Идва селяка, променя облеклото си изправя говора,и се старае да забрави простотиите които е провел на село. Сега в САЩ белите са малцинство,афро и латиносите налагат "културата" си. В София е същото стотици мякащи, кекащи простаци налагат своя манталитет. И мразят София. Но не си тръгват.
2
7
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Еми айде още 3-4 мандата да си избираме провинциалистка за кмет
1
10
 
35
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Проблема със задръстванията в София е заради претоварената инфраструктура и нарастналия брой коли. Проблема на Фандъкова, е че иска да се хареса на нводошлите "софиянци" последните 15-20години. Тоя тип хора се придвижват основно с коли, имат вродено недоверие към градския транспорт и смятат, че трябва всичко в града да е асфалт и магистрали. Приоритизирането на автомобилния транспорт влошаването на градската среда е факт и заслуга имат всички кметове и общински съветници до сега. Включително и Фандъкова и сегашния съвет