САЩ не си дават лидерството в Космоса

НАСА възнамерява след 2015 г. да усвоява и Далечния космос
11 юли 2011 15:00,
САЩ не си дават лидерството в Космоса
Снимка: NASA/MSFC/David Higginbotham

След като миналия петък изведоха за последен път совалката "Атлантис" на орбита, САЩ възнамеряват да съхранят лидерската си позиция в усвояването на Космоса. Това заяви директорът на НАСА Чарлз Болдън, предаде ИТАР-ТАСС.

Мога да гарантирам, че в обозримо бъдеще САЩ ще запазят лидерството си в космическите изследвания, каза той в интервю за телевизия Си Ен Ен.

Болдън трябваше да отговори на въпроса как вижда космическата програма на САЩ, след като "Атлантис" бъде изложена в музей.

"Ще продължим да се занимаваме с онова, което правихме през последните няколко години – разработването на многоцелеви пилотиран кораб", поясни Болдън.

"Базирайки се върху американските успехи в научната област и възможностите на индустрията ни, възнамеряваме още през 2012 г. да доставим товари на орбита с търговски полети. Освен това се надяваме в началото на следващата година да получим предложения от частни компании за построяване на пилотиран кораб, който ще е готов 3 до 5 години след сключването на съответния договор.

Надявам се, че между 2014 и 2015 г. американски астронавти отново ще са качат на борда на американски кораб, за да се отправят към Международната космическа станция, а малко по-късно ще участват в полети в рамките на усилията на НАСА, свързани с усвояването на Далечния космос".

това горе няма никога да наследи Хъбъл, защото не само е замразен проект, а е "канцелиран" и всичко отива на бунището. Това е един от многото унищожени проекти, за което аз съжалявам. За разлика от теб, аз искам и двете държави, а по-точно и всичките други, да се развиват в космоса. На теб "фобството" ти пречи много.

имам представа, само че ти имаш ли представа, колко проекти на НАСА за изследвания отиват на скраб? Няколко десетки.А както написах - използване на обиди е показател за интелектуалното ти ниво и то не в добрия смисъл на думата.

Първите радио-картографирания на Венера - съветски - на северното полукълбо.Мъртва била - коя освен Земята е жива? В космонавтиката - и двете държави са стигнали до Марс, и двете до Венера, НАСА и по-далеч.Русия/СССР имат повече експерименти проведени в космоса - факти, НАСА имат повече изследвания на далечни обекти - факти.Има мобилни, произвеждани в Русия, а в САЩ има ли? Русия си произвежда електрониката за ракетите, както и за самолетите, САЩ купуват китайски за военна техника.За след 10 години си имат програми - и двете държави, за разлика от теб аз се надявам и двете да си придвижат нещата напред.Колко изследвания са направени в космоса? По сметки - възвращаемостта от "Мир" е няколко пъти от получените изследвания и нововъведения, от МКС - очаква се да е подобно в дългосрочен вариант за всичките участници.Летят си - НАСА сама не е успяла да направи станция, затова е наемала "Мир".Летят си - а НАСА лети ли или плаща на други да летят?

А имаш ли представа Русия колко обявени, но нереализирани проекти имат ?!?! Дузини мноого дузини, то да говориш не е като да направиш нещо. Това на снимката е машина която пияните *** идея си нямат как може да се направи и рано или късно ще е факт и ще наследи Хъбъл, онзи Хъбъл които снима такива неща, че Роскосмос се молиха като поакани колхозници за някоя снимка и данна.

Хайде не се хвали с венера която никога не е представлява интерес за наса поради това, че е МЪРТВА планета. Всъшност точно наса Картографира Венера на 98% след успешна две годишна мисия, нещо за което Русия не може да си помисли. Кой докара десетки килограми лунни камъни срещу грамовете на Русия, чии телескоп скоро направи един милион наблюдения, чии машини работиха в години на марс срещу секундите на Русия, чии сонди заснеха луната триизмерно и направиха карта на вселената, чии машини картографират вселената и търсят черни дупки, коя държава има GPS от десетилетия срещу жалките опити за ГЛОНАС, чия сонда изследва Веста, кой никога не стигна по далеч от МКС, а кой успя да кацне на луната няколко пъти нещо за което Русия и до ден днешен няма как да направи. Факти факти факти вие ми се хвалете, че Руснаците се качвали до мкс, но това правят и китайците и европейците. Децата знаят кой е направил истинските открития за далечния космос и чуждите планети и кой само кара водка и храна до МКС. Слезте на земята *** Русофили и знайте, че аерофлот купува бойнг и еърбъси, а Русия няма нито един лап топ или мобилен телефон или нищо. Жалко е да се говори за световна космическа сила чието постижение е единствено да се скачва до мкс която е на 70% собственост на САЩ. След 50 години летене до МКС нищо не са постигнали. След десетина години когато мкс бъде приземена ще ги видим тогава какво ще правят ). Факти факти факти, а вие четете дума и си говорете.Статиите по долу прочетохте ли ги или само наизуст си пишете колкото да си чешете пияните червени закърнели мозъци.

Едно е да искаш да направиш ракета сега, друго е да може, а трето ... - кой ще лети тази година?

Анонимен, използването на обиди си е показател за слабост.Какво им е на новините - 60-те години. САЩ са правили това и онова, преди година еди какво си.СССР е развивал космически станции и изследвания на тях, САЩ са изследвали далечни обекти.Въпреки тогавашното изоставане, единствените снимки от повърхността на Венера са съветски. Но това е минало - преди 30 години, 20, 10... а тази година?Както написах - онова горе на снимката се праща на скрап, няколко други много идейни програми -на скрап

Хайде 77 това за китайските чипове сме го чували, но ти казахме, че чиповете и български ще са стига да се произвеждат евтино, ама ти си говори не ни пречиш.Интересно защо руските *** като вас мълчат като попикани под подобни новини:dnes.bg/science/2011/02/22/zashto-sssr-ne-uspia-da-prevzeme-chervenata-planeta.111845dnes.bg/science/2011/07/15/sondata-dawn-zastava-na-orbita-na-asteroida-vesta.124083dnes.bg/science/2011/07/07/kosmicheski-pozdrav-ot-hubble.1

Русия е изключително изостанала в технологично отношение - това не е тайна за никого, освен за някой колхозник с ***. "едно е да искаш друго е да можеш, атерто ичетвърто е да го направиш" - този крилат цитат от великия писалтел. Н. Хайтов, пасва на Русия по перфектен начин. Да, болно е една велика държава като Русия да няма един свестен лаптоп. Или Виетнам да произвежда по-добри мобилни телефони. Или една Ю. Корея,... още която до преди 30 години никой не я е броил за нищо да е на светлинни години пред Русия. а Китай? откъде са тръгнали, къде са сега - Русия може само да им диша прахта. За да бъде решен един проблем, той първо трябва да бъде правилно формулиран. А ако руснаците продължават да лежат на славата на Гагарин от преди 50 години още дълги години ще карат Москвичи и Лади

а Китайците и тази година смятат да летят със собствените си ракети нагоре, а САЩ?

Анонимен, я кажи американците с чии чипове си правят крилатите ракети? Май едни китайски, че при това с "бакдор"ове се оказало. В МКС се провеждат постоянно изследвания, какво в американските, така в руските, а и в японския и европейски модули.А и каквото е било - а сега? Както са загубили "тренинга" от лунните програми за тежкотоварните ракети, сега САЩ ще загубят тренинга за ракети по принцип.Руските ракети са с доста руски чипове - да знаеш.

Русофил ясно е, че четеш за научните постижения на русия от вестник Дума, но я кажи руските ракети с руски чипове ли летят? Компютрите за управление на полетите и в ракетите руски ли са ?Русия крадоха от германия от световните войни и до там е нивото на техниката им. Сега ни обясняваш как китайците крадяли най доброто което било руско. Най доброто за какво за разходки до мкс с цел снабдяване на храна и вода. Истинските научни постижения са отвъд мкс където русия се провали.

Да например копираха самолета пето поколение от САЩ копират им компютрите смарт телефоните електрониката чиповете самолетите всичко от САЩ копират. Как да копират хъбъл, спирит опортюнити вояджър и т.н. като са си на ниво скафандри. Компютрите в руските и китайските ракети дали са с руски чипове :) Добре, че не са копирали на руснаците самолетите, че бързо щяха да намалеят под 1 милиард :))

Русофил преди 12 години
Ако въпросът опира до производство, едва ли не всичко се произвежда в Китай - от лаптопи, до авточасти, че и ракети даже.Показателно е, че сега когато китайците развиват собствена космическа програма, използват апарати и скафандри по руски тертип, вместо да харчат милиарди за да копират американските . Никой не може да отрече, че когато жълтите крадат технология, крадат само най-доброто.

хахах имаш неща "Сделано в Росии" какви са те *** чайници чинии хах

69, и сега САЩ плащат на руснаците за да летят в космоса с построени от "пияндурниците" ракети. Както са плащали за ракетни двигатели, направени преди над 20 години, защото в тази област нямат голямо развитие. Както сега ще хвърлят на скрап това горното на снимката, защото е по-далавера да се правят оръжия, отколкото да се развива научна дейност.

Все роднини на политици ви се привиждат. Имам си някои неща "Сделано в Росии", както и неща "Произведено в България" и "Made in EU". Нещо "Made in USA" имате ли?Кой слага и поддържа диктатори из целия свят? Споменатия вече Пол Пот, ако не знаете, Саддам е бил дружка на САЩ, кой е продавал оръжие на Иран по някое време, Осама? Сваляли диктатори из целия свят - кои са свалените диктатори и с какви режими са заменени? Демокрация в Ирак ли? Без смешки.

65 не е *** просто се оглежда и търси надпис "Сделано в Русия", но няма да го намери освен на разни *** като него, куп родни политици и вестник Дума.

65 ти си абсолютен ***. Частите се прозивеждат и изнасят от там където е най евтино, ако ще и България да е САЩ и Русия и Европа от там ще ги взимат. Не е важно къде е произведено, а по чия технология е, кой държи патентите а ? Изобщо каква руска техника ползваш в живота си за да ти кажа каква американска позлваш. Даже компа от който се излагаш ти е от САЩ, а от русия е само пияното ти гъзоблизко съзнание.

da 66 така ги разчиства че през месец имат по някой голям атентат из москва и напред назад и то от бивши техни народиКой сваля диктатори наред из целия свят ?!? то се знае ама пияните *** не знаят как се сваля дикатор защото си живеят в диктатура.