НАСА ще изследва с подводница космически океани

Ще изучават водите на Титан, един от спътниците на Сатурн
9 сеп 2014 13:23,
НАСА ще изследва с подводница космически океани
Снимка: Архив Reuters

НАСА разработва космическа подводница за изследването на океанските води на една от сатурновите луни, Титан, пише сп. "Ню сайънтист".

Спътникът на Сатурн е единственият друг обект в Слънчевата система, освен Земята, с океани в течно състояние на повърхността, припомня изданието.

Първоначалното предложение беше на Титан да бъде изпратена космическа лодка, която да изследва океаните на спътника. Обяснявайки решението да конструират подводница, учените от НАСА казват: "Ако изследваме океаните само с лодка, ще пропуснем куп вълнуващи открития".

Сега от американската космическа агенция планират да изпратят и лодката, и подводницата на Титан.

Според специалистите от НАСА подводницата ще може да изпраща сигнали изпод океанските вълни и ще проправи пътя към още по-вълнуващи бъдещи методи в космическите изследвания.

до Шоп преди 9 години
много си *** бре,един вентилатор и си готов....

Шоп преди 9 години
Нещо сте се объркали - и байрак може да се развява, и сенки може да има от няколко източника, и прах може да се вдига и не е нужно да си специалист физик, за да има елементарно обяснение. Много ясно се вижда, че байрака не се вее, а се клати, закрепен на телена рамка. Макар че нищо не му пречи да се вее и без рамка, предвид това, че всяко тяло има инерция, а 6 пъти по-слабата гравитация не го дърпа толкова силно надолу. Аз да питам - ако е снимано в студио, откъде ще има вятър да се вее?

До lolАМИ ДА-ВСИЧКИ СА ПРОСТИ И НЕ СА СЕ СЕТИЛИ, ЧЕ ТАМ КЪДЕТО НЯМА АТМОСФЕРА/НА ЛУНАТА/НЕ МОГАТ ДА СЕ РАЗВЯВАТ БАЙРАЦИ, ПЪК БИЛИ ТЕ И АМЕРИКАНСКИ, КАКТО И ДА СЕ ХВЪРЛЯТ СЕНКИ В РАЗЛИЧНИ ПОСОКИ ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ЕДНО НЕБЕСНО СВЕТИЛО.ТОВА ГО МОЖЕ САМО ЕДНА НАЦИЯ.

Луноход-1 преди 9 години
Американците първо да кацнат на Луната и сетне да хукват към далечните планети. Американската техника е ***!!!

Спорите прекрасно,ами предполагам знаете кой е Дейвид Уйлкок .Трябва да сте наясно,че Луната е база на извънземен разум и е там за да контролира Земята.Много отдавна е доказано,че луната вътре е обитаема.Звучи като лудост,но е така! Който се интересува знае!А под водите на нашата планета има живот и даже има заснети излитащи безшумни дискове...Разбира се всичко това се покрива ,за да не се всява паника.Отворете си очите и не се карайте и обиждайте,само си хабите енергията.Айде със здраве

до 29За твое сведение слънчевият вятър е магнитна буря ,с която нашето слънце всяка седмица ни атакува.

до 29Учени казват че Обшивката на Аполото в което са се предвижвали Армстронг и екипа му даже е неспособен да задържи радиацията от Слънцето, бе *** малоумно. И че ако Армстронг и компания са били на такъв полет, броени дни след като се приберат на Земята са щели да умрат от огромното количество слънчева радиация. Ако няма озонов слой на Планетата Земя знаеш ли какво ще стане с теб за няколко дниот слънчевите ултравиолетови лъчи? *** въпрос ти задавам.

29, не обръщай внимание на трола или неграмотника. Както е казал Пушкин, "Не спори с ***". ;)

до 25Ма те САЩ в Холивуд и 12 успешни мисии могат да направят. Интересно е що сега не правят такива мисии? Май щото светът не е неосведомено канарче както преди 50 години и ще им набара смешната схема , че лъжат нали?

следите от мисиите Аполо бяха заснети от облитащи луната индийски и японски апарати . На снимките ясно се виждат следи от лунния джип , от обувки , действието на реактивни двигатели и елементи от спускаемият модул , които не се връщат обратно, както и флагчета и др. от мисията Аполо 15 . Мисля че няма защо да си чешем езиците с мистификации . Убеден съм че някои от снимките и видео материалите най-вече от Аполо 11 са "побутнати" , но това е всичко

до 24 Няма логика в това, наистина!Армстронг и кацането му е една пъъълна илюзия! Т'ва мога да кажа по въпроса.

Значи Американците си позволяват да кацнат на Луната 69-та, а 45 години след това даже не си наумяват да правят полети дотам. Много интересно!

До АнонименЗа да не се повтарям - виж 16

до 21Има, бе .Самите разследващи американци, казват че радиацията която се излъчва в открития космос не би могла да бъде спряна от костюмите на Армстронг и екипа му - тия дето са били на тях 69-та. Още един аргумент ти казвам, наред с измисления вятър и космическия прах вдигнал се от краката на Арстронг. 'ва полет до Луната да не ти е пътуване до Хаваите, бе ***? Знаеш ли слънчевата радиация на какво щеше да направи Армстронг и екипа му ако бяха достигнали до Луната с тия костюми

до 19Ми от личен опит ли ще ме обориш ти? Бил си на Луната ли що ли?

До АнонименНе смея, ще ме обориш с аргументи от "предавания".

до 16Чакам твоите аргументи против моите. С хапчета не ме занимавай, явно май на теб ти трябват!

до 8Още примери да ти давам ли? След като скача от модула си, се вдиха огромно количество прах от краката му. Искаш ли да ти кажа, че реактивния двигател на модула би закарал всяка една прашинка под него докато се прилепя до Лунната повърхност на 100 метра от модула, а не да има слой прах, смешен.

До Анонимен 13Хапчета, брат, и като казвам хапчета имам предвид повече от 2. И да знаеш, не става само с ТВ-предавания, трябва и четене, а в твоя случай мнооого четене.

Руснаците ли поставиха огледалото на Луната, с помощта на което беше измерено разстоянието до Земята?