Откритието на НАСА за живот някъде там: Естествен ход напред!

Разкритието на учените може да обясни как е възникнала Земята
23 фев 2017 08:52,
Откритието на НАСА за живот някъде там: Естествен ход напред!
Снимка: Reuters

НАСА откри 7 земеподобни планети, на които е възможно да има условия за живот. Три от планетите са в т. нар "обитаема зона".

"Откритието въобще не е изненада, това е естественият ход напред", коментираха астрофизиците от Института за космически изследвания към БАН Александър Куртенков и Даниела Бонева пред Bulgaria ON AIR.

Куртенков посочи, че когато говорим за изследване на екзопланети, въпросът е с какъв темп се развива техниката, така че да може да се откриват все по-малки обекти.

"Това, което е интересно в случая е, че оттук нататък ще е нормално да се откриват земеподобни планети. Досега това беше на границата на възможностите ни с досегашните инструменти", каза той.

"С откритието на тези нови 7 планети можем да разберем как се е образувала и нашата. Това откритие е важно за научния свят в астрономията и астрофизиката", обясни Бонева.

Александър Куртенков поясни, че въпросът за колонизирането е много по-технически, а астрономията се занимава с това да изследва физиката на космическите обекти чрез наблюдения.

Астрофизиците коментираха и поисканата оставка на доц. Лъчезар Филипов от 67 студенти и докторанти. Куртенков е на мнение, че чрез медийните си изказвания Филипов компроментира имиджа на БАН.

Инженер 74Не знам дали Л. Филипов трябва да е уволнен, но със сигурност трябва да бъде лекуван. Той е напълно изперкал.

Flatearther преди 7 години
Aстрономите губят толкова много време да изследват една... холограма. А Земята е плоска.

Злати преди 7 години
СИГУРЕН съм само в едно! Новите планети са МАКЕДОНСКИ !!! :)

НАСкА преди 7 години
НАСА, дето лъжат че са пратили хора на луната от първи опит ли? А да сетих се. Не им вярвайте. Това са измамници. Нали знаете че няма НИТО ЕДНА СНИМКА НА ЗЕМЯТА ????????????НИТО ЕДНА СНИМКА - всички "снимки" на Земята, са направени на фотошоп, събирани парче по парче и има добавени дефекти. НАСА си го призна това.Няма нито една снимка на Земята от космоса - дори и от Луната снимките са изфабрикувани. WTF??????????? Това са кьорфишеци хора, не вярвайте на НАСА или на руснаците. За пари е

Хамериканец преди 7 години
Нещо не сте разбрали хора. Тези планети са открити от съветски учени. Даже още от Петър Iви.

Нещо неясно за далечни бъднини хахахаха! В една поредица казаха, че все още никой не е успял да кацне на планета и след това да излети от нея успешно, което е основен проблем за заселването и изучаването от хора, а не само марсоходи, които си остават на планетата. Което дава и ясен отговор за "кацането" на Луната. Да не говорим за огромните количества радиация. Та тея глупости със заселванията по-добре да ги оставят за след 200-300 години - вятър работа.

Иван Пешев преди 7 години
Това е част от пропагандата, ако щете с това се опитват да помпат и долара и да доказват кой е по-по-най , гледайте че всички нещо правят в космоса на Марс щели да ходят и тий и ония и Саудитците и Китайците.

Наблюдател преди 7 години
Обявеното снощи "откритие" подобни на Земята планети в обитаемата зона от НАСА всъщност е известно поне от 6 месеца. Изглежда имат някакъв РR дето си пада по бомбастичните изявления! Заселване пък на планети от този порядък е "?" на далечното бъдеще. Тази физика още не е открита, а за съответните технологии няма какво да се говори....

Бай Ристо преди 7 години
Абе руснаците отдавна си ходят на гости с извънземните, тея видяли пет-шест точки в космоса и пресконфернция чак свикват.

Miguel Alcubierre преди 7 години
До АнонименЦъ. В експерименталната лаборатория на НАСА разбира се не се опитват да създадат супернова :)Според Harold White, ръководител на проекта, формата на пространството посредата (между стъстяването и разширяването) е решваща. Според ногови изчисления при правилната форма, корабът/апаратът ще има нужда от толкова енергия, колкото например Вояджър (в случая става дума за апарат с големината на футболна топка).

Питам преди 7 години
До Галилей 40 Я сега изчисли колко светлинни години са необходими Русия да стигне САЩ ?

Таню преди 7 години
До Така батювата!?Мале, т'ва в двайспърви век да го прочета... Явно че нета е направен достатъчно достъпен и елементарен даже и за питекантропи... Не е истина...

Учи се от йогите, йода е бил йога

Реалист преди 7 години
Куртенков говори глупости. То в Русия няма живот , та камо ли някъде във Вселената.

Miguel Alcubierre преди 7 години
До АнонименХубавото е, че в света има не само тесногъди перковци :D

Ето още една концепция: Вдишвайки, засмукваме пространството до набелязаната планета, издишвайки се изстрелваме до там.

Miguel Alcubierre преди 7 години
От 2012 в НАСА експериментират с тази идея по проектът "White-Juday Warp Field Interferometer", в търсене на концепция за построяването на такъв междузвезден кораб, който би изминал разстоянието нза 4 земни години. Както в началото на 30те на миналия век, когато Корольов и Фон Браун търсят решение да построят ракетите си, които 30 години по-късно ни извеждат в орбита.

Miguel Alcubierre преди 7 години
Физикът Miguel Alcubierre обаче представя концепция за междузвезден кораб, който може да заобиколи ограничението на светлинната скорост в космоса. Корабът сгъстява пространсвото пред себе си и го разширява зад него. Така на практика звездата се приближава към кораба, не обратното. Ефективното изминаваното разстояние би се развнявало на пътуване със скорст 10 пъти по-голяма от тази на светлината.

Miguel Alcubierre преди 7 години
Ако направим междузвезден космисчески кораб, който да се движи със скоростта на Вояджер, ще стигнем там след около 700 000 години. Или ще пътуваме 3.5 пъти повече, отколото е цялта човешка история (хомо сапиенс съществува от 200 000 години).

ОПАСНОСТ! преди 7 години
Това откритие е Голяма Опасност за Европа!!!Г-жа Меркел, ще покани и "бежанците" от новите 7 планети да дойдат в Германия и Европа!