Откритието на НАСА за живот някъде там: Естествен ход напред!

Разкритието на учените може да обясни как е възникнала Земята
23 фев 2017 08:52,
Откритието на НАСА за живот някъде там: Естествен ход напред!
Снимка: Reuters

НАСА откри 7 земеподобни планети, на които е възможно да има условия за живот. Три от планетите са в т. нар "обитаема зона".

"Откритието въобще не е изненада, това е естественият ход напред", коментираха астрофизиците от Института за космически изследвания към БАН Александър Куртенков и Даниела Бонева пред Bulgaria ON AIR.

Куртенков посочи, че когато говорим за изследване на екзопланети, въпросът е с какъв темп се развива техниката, така че да може да се откриват все по-малки обекти.

"Това, което е интересно в случая е, че оттук нататък ще е нормално да се откриват земеподобни планети. Досега това беше на границата на възможностите ни с досегашните инструменти", каза той.

"С откритието на тези нови 7 планети можем да разберем как се е образувала и нашата. Това откритие е важно за научния свят в астрономията и астрофизиката", обясни Бонева.

Александър Куртенков поясни, че въпросът за колонизирането е много по-технически, а астрономията се занимава с това да изследва физиката на космическите обекти чрез наблюдения.

Астрофизиците коментираха и поисканата оставка на доц. Лъчезар Филипов от 67 студенти и докторанти. Куртенков е на мнение, че чрез медийните си изказвания Филипов компроментира имиджа на БАН.

Значи, планетите били обърнати винаги с едната си страна към звездата ...Тъмна и светла страна.Така, за тези които са чели "Джак от сенките" Зелазни това би ги развеселило, защото Зелазни , за разлика от гениите от НАСА, има къде-къде по-богато въображение и смея да твърдя, повече знания.Сега ще будим Морниниг стар ли? Защото само така те ще започнта да се движат..а това е условия за живот-баласът мужду мрака и светлинатаD ако говорим за филми,"Първи контакт" има революционни идеи за времето.

nina преди 7 години
Разкатахме фамилията на Земята, защо да не продължим и нататък?!

Защо не открият истината зя Агарта ? Тя е само на 700 километра под краката ни ? Още Хитлер и американския адмирал Ричард Бърд са знаели за нея. Мълчат защото идеите на посредници на религиите може да рухнат. Повече от сигурен съм че всички постижения в областа на космоса са с помащта на хората от Агарта. Световните лидери - също.Какво е обяснението, че над двата земни полюса полетите са забранени ? Прочетете дневника на Ричард Бърд и вижте черно белия стар телевизионен запис.

А това ,че въпросните планети отстоят на 40 светлинни години и са 7 на брой, го предположих още преди да стигна до тази част на т.нар. текст.DКой, по дяволите, написа тая щуротия?

завзеха Европа, а нас ще ни завземе алкохолното питие.Интелигентността вече ще спадне до нулата.За къв прогрес говорите?

До До 7Тия дни все тоя филм ми се навира в полезрението. Гледах то, мммм, не. А за Д-р Стрейндж не ми се говори)))Ама щом се радва публиката, нема лошо.

Май става дума за филма "Пасажери" и е за пътешествие до някаква далечна екзопланета ;)

Бай преди 7 години
Първата снимка има чисто ориентировъчен характер; тя цели да конкретизира дистанцията до новооткритите планети т.е те са на един хо* разстояние.

Едва ли има нормален човек , който да вярва на НАСА .

Не трийте коментарите, *** !!!!

Въпрос - кога ще ги колонизират? ;)

Киро Кюмюря преди 7 години
сега остана да се научат и да правят двигатели за ракети .

Как ще се казва новия филм, ко-продукция на НАСА и Холивуд? Предния беше Марсианецът и "съвпадна" с "откритието" че на Марс имало или можело да има вода.Сега?А, и отново новините от НАСА съвпадат с някакви там прожения около ООН.Слечаеност? Не мислА.

Женската ръка сочеща към визуализацията на планетите, ясно и недвусмислено показва посредством средния си пръст, какво точно са открили учените на НАСА :)))

Курти преди 7 години
Днес.бг, какви са тия неприлични жестове рано-рано сутринта....:)

ре преди 7 години
А ЕС реши да унищожи живота на континента като откри Кончита Вурст.

.!. преди 7 години