Хокинг предвижда: Земята с база на Луната до 30 г.

"Разполагаме с няколко стотици години, за да се спасим"
22 юни 2017 15:52,
Хокинг предвижда: Земята с база на Луната до 30 г.
Снимка: Reuters

До 30 години човечеството вече може да разполага с база на Луната. След като това се случи, следващата му цел ще бъде Марс, смята видният британски учен Стивън Хокинг, цитиран от  "Дейли експрес".

По думите му технологията, която ще позволи на хората да функционират на естествения спътник на Земята, е почти готова.

"Можем да установим база там до 30 години. Луната се намира близо до Земята. Вече сме кацали на повърхността й и сме се разхождали по нея с бъги. Следващата логична цел, на която можем да изградим база до 50 години, е Марс", допълни Хокинг.

Ученият обаче отбеляза, че поради липсата на атмосфери на естествения спътник на Земята и на Червената планета, и съответно на защита от слънчевата радиация, те не могат да бъдат обитавани, а само да послужат като първа спирка в бъдещите мисии за експлоатиране на далечния космос и търсене на годна за живот планета.

Хокинг нееднократно е споделял, че ако иска да оцелее, човечеството трябва да напусне Земята и да потърси нов дом. Според учения хората разполагат само с няколко стотици години, за да се спасят от изчезване.

"Когато сме достигали подобни кръстопътища в нашата история, все още е имало места, които да бъдат колонизирани. Точно това прави Колумб през 1492 г., когато открива нов свят. Сега тук за нас вече няма такъв", каза той.

Умен и надарен преди 6 години
Спрете се бе! Земята е плоска !

До 44Я кажи една формула открадната :))

44 я дай името на тоя твой познат. 43 да беше прочел казах част и по то точно тази свързана с термодинамиката.

До 39 и 40 преди 6 години
Абсолютно съгласен! Още древните шумери хвърляха коктейли "***" по посолството на САЩ в Ур, възмутени от безобразията в зона 51 в Невада, а шумерската преса излезе със заглавия "Спрете с холограмата!", "Стига лунни фейкове!" и "Месечина - да, ама не!" Продължавай да демаскираш и други световни заговори, без теб сме за никъде!

Луната е холограма в небето, която се излъчва от мощен проектор в секретната зона 51 в щата Невада. Замисляли ли сте се защо понякога Луната се вижда и през деня? Защото забравят да изгасят проектора, толкова е просто!

Никаква Луна в орбита около Земята няма, а само една плоска проекция (холограма) създава облика на нейното присъствие. А проекцията е доста примитивна технически, ако се съди по факта, че създателите и са били принудени да създадат плоска проекция и заради това Луната е обърната с една страна към нас. Това просто е спестяване на ресурси за поддържане на видимата част на Луната. Луната е доставена в орбита около Земята за контрол и поробване на планетата. Луната е холограма в небето, която се излъчва от мощен проектор в секретната зона 51 в щата Невада. Замисляли ли сте се защо понякога Луната

Още ли дават трибуна за изява на този шизофреник? Днес казва едно, утре наобратно.

Кой знае кои будали ще набутат някой ден на Луната,да им работят за придобиване на ресурси и се облъчват на радиацията там!Ще търсели друга планета,дрън,дрън!"Годна за живот планета",хахаха,на колко светлинни години?Оправихме Земята,че само друга планета ни е зОра.

тъпото преди 6 години
хокчо батенце никой никъде не е бил.. ни луна ни марс..па ти си говори неко ти вярват офцете....

koko преди 6 години
Аз съм съгласен ама защо не сме ходили от 60г. Там или някои ни каза че местото ни е на земята

Shopp™ преди 6 години
Хокинг, беги си арчиш пенцията, не ме занимавай с глупости.

хм преди 6 години
До Анонимен - Шепа лекенца със средно образование (или с клизмa више) седнали да се подиграват на човек като Хокинг :) това говори само и единственно колко сте невежи.То да е невеж някой, не е голям грях, ако невежата си мълчи и не се натрапва с невежеството си. Проблем става комбинацията от невежество с простащина, която агресивно се натрапва тук, при това по всякакви теми.

Не за първи път ще изчезва цивилизация на земята. Нито сме първите нито ще сме последните. Преди нас колко цивилизации са изчезнали? Така че ние ще изчезнеме друга цивилизация ще дойде и така докато земята съществува като планета. Колкото за това как трябвало да се преместим на друга планета това са пълни идио.тщини. Ако има планета годна за живот то тя е на милиони светлинни години от нас. Така че никога няма да може да я достигнат. Но учените си оправдават с тези глу.пости хилядарките заплати

Хокинг ще е новия център-нападател на Левски за сезон 2017/2018

До 30Пет пари не давам кой какви паради прави. Не ме засяга. Теб ако те вълнуват толкова много е друга тема. И да прав си. Всеки има право да се излага дори анонимно.

Едно от най-важните открития на Хокинг е така нареченето Лъчение на Хокинг което за първи път успява да обедени част от Теортия на относителноста и Квантовата механика. Все неща от които си нямате идея.

Шепа лекенца със средно образование (или с клизмa више) седнали да се подиграват на човек като Хокинг :) това говори само и единственно колко сте невежи. Но пък напълно ви разбирам. Да ви дам кило ракия малко салата и мога да ви гледам сеира. Балкански ***. Нищо повече. Гнус ме е, че съм се родил в тази пропаднала ***.

За коментарите... преди 6 години
Родната образователна система в действие. Жална ни майка ...

Ако щете вярвайте, ама докато хората не станат мъдри и добри, и не еволюират духовно и спрат да воюват помежду си, а се обединят за общото им благо, няма да разберат тайните на квантовата физика, защо, защото космоса има разум, мн по-развит от човешкия.

До 5"за двъхновение на стадото" само ако имаше идея колко си глупав щеше да се обесиш.