НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!

Конспиративно видео накара космическата агенция да отговори
Обновена: 27 юни 2017 12:01 | 27 юни 2017 10:15,
НАСА опровергава "Анонимните": Не сме открили извънземни!
Източник: Reuters

Хакерската група Anonymous (Анонимните) вчера даде много добра тема за конспираторите, твърдейки че НАСА е на път най-сетне да обяви откриването на извънземен живот.

Във видео в YouTube маскиран водещ твърди, че има достъп до разговор с представителя на космическата агенция - Томас Зурбукен, от който се разбира, че "цивилизацията ни е на прага да открие доказателства за извънземен живот в космоса".

Текстът, който се чете от маскирания, е базиран на три статии от конспиративния сайт "Ancient Code".

Явно това е направило сериозно впечатление на НАСА и Зурбукен се включи в Twitter с опровержение, че такава новина изобщо няма и все още не знаем дали сме сами във Вселената.

Но интересното в случая е, че конспирации за извънземен живот се срещат всеки ден в какви ли не сайтове и какви ли не страни.

Защо НАСА чрез официален представител реши да опровергае точно това видео, което дори е пуснато в неофициален YouTube канал? Можем само да гадаем.

ха преди 6 години
Твърдението на сериозен учен ,че -,,може да сме сами в селената''-звучи крайно несериозно

Армагедон преди 6 години
Правителството им е наредило на НАСА да мълчат и да се правят на ударени ;-) Като в *** холивудски екшън филм.Веднага вадете зелените човечета на показ, че човечеството е любопитно!

Отъкъде пък НАСА има снимки на планети на много светлинни години от нас, що за глупост.Както как точно си представяш би се направила една такава снимка?Тъпотии.

сафгвр преди 6 години
До venixУбеди ме в противното, баце.

venix преди 6 години
Много е тъпо да се вярва, че сме сами в такова необятно пространство.

като изключим 2-3 успешни операции на анонимните, повечето им дейности са кьорфишеци. даже на моменти си мисля,че самите те бачкат за илюминатите

До Калеко Алеко 11Ти гледай "товарищ" Путин така да не спечели ВСИЧКИ референдуми по земята, че тогава твоето чудо-ничие!!!! Или ПАК ЩЕ СЕ ПРЕБОЯДИСАШ??? Любимото "занятие" на глобалистите, анти-комунистите и въобще анти-човеците!!!

Хмммммм, "открили" били извънземни!!!! Абе, тия от наса са толкова смотани, не могат да направят една свестна слънчева батерия и сега на космическата станция ще я откачат и ще я хвърлят в нечие море, тръгнали да се занимават със сериозни неща! Е, кино-холивудска боза могат да правят, може и наистина да са снимали и "кацането" на Луната! И досега си изтрелват ракети с руски двигатели...."умници"...аре джа...

НАСА има много снимки на отдалечени планети, които са на светлинни гoдини от Земята. C такава техника биха могли да дадат поне една детайлна снимка на Луната, но не дават. 3ащо какво видяха там?

ггас преди 6 години
Аз им вярвам световната консипирация е на лице... !! Те са между нас

Не били открили извънземни, а какво ще кажат филма от аутопсията на женската мумия на Луната? Нахални, самозабравили се човечета.

Не искат да оповестяват нищо свързано с извънземни, защото ще лъсне истината, че извънземните третират господарите на човечеството като узурпатори и поради това сме поставени под карантина. Ще видите, че как ще им подрежат крилата на всички юрнали се да "колонизират" Марс. Да, същите, които колонизираха и американските индианци.

Анонимните за пореден път се оакаха с техните глупости!

Скоро няма да признаят контактите си с извън земните и бързото напредване на технологията. Чак към 45 50 година , ще се извадят на живо.

Построили извънземни база на Луната, наблюдават и си водят дневник:Ден 21-ви: Кацнаха американци, за 5 часа ни разбиха вратата, черпиха ни хамбургери - вкусни, но не стигнаха за всички - изядохме ги;Ден 32-ри: Кацнаха японци, за 3 часа с робот разбиха вратата, черпиха ни суши - вкусно, но не стигна за всички - изядохме ги;Ден 50-ти: Кацнаха някакви българи, за 2 минути с помощта на лост и някаква мамата разбиха вратата, ядохме шамари, че не сме отворили, не беше вкусно, но стигна за всички.

До OlegОлегчо ще е много добре да прочетеш нещо по материята преди да се правиш на интересен.

ГАДОРЯН преди 6 години
Бе кви извънземни бе! В целия космос има само макета. Хахах. А тия с тежките ланци са арменци. ;))))

Oleg преди 6 години
До Анонимен 10Чак на повърхността на друга планета и то Венера?! През облаците от сярна киселина не се вижда много добре повърхността на венера!! Освен това сондата им до венера проникна май близо до повърхността след краткия си живор от няколко минути преди да я разяде киселината, но това беше чак през 80-те години.

Калеко Алеко преди 6 години
Товарищи не се шегувайте с "РосКосмос" ... От "РосКосмос" отдавна са открили зелените човечета на Марс, с помощта на които товарищ путин, вече спечели референдума в Крим .... !!!

В интерес на истината РосКосмос са първите които направиха снимка на повърхноста на друга планета с мисиите си до Венера. За сметка на това на Марс никога не им е вървяло...