Астрономи откриха галактика-двойник на Млечния път

Тя си прилича като две капки вода с нашата
16 ное 2017 18:00, Елка Василева
Астрономи откриха галактика-двойник на Млечния път
Снимка: архив, Reuters

Масивната спираловидна галактика е точно копие на звездната система, в която е разположена нашата Слънчева система.

Въз основа на снимки, получени от телескоп, е съставен предполагаем модел на новооткрития звезден куп NGC 2718. Освен че повтаря границите на нашия Млечен път, той има и идентична структура. В нея са включени големи облаци, подобни на Големия и Малкия Магеланов облак.

Сега на учените им предстои да изучат процесите на звездообразуване в новия звезден куп и да отговорят на въпроса дали съществува живот в галактиката, която си прилича като две капки вода с нашата.

Още по темата: галактикаМлечният път

До Осман

Е не е нищо. Прави бомби.

До Анонимен
тези не са в час с разстоянията, ама в много порядъци

Ако друга галактика с размер 100 000 светлинни гоини е на разстояние 180 светлинни години, по-добре се хванете за нещо здраво, защото яко ще се разтресе. Но всички знаем що за стока са днес.бг

Галактика двойник, слънчева система двойник, земя двойник, бате бойко двойник.

Ж. преди 1 година
До Ох - представи си нашета галактика като пица в която слънчевата система е като малко парче пеперони, много по лесно е да видиш другите пици примерно над теб и в страни от теб, отколкото да видиш другите парченца пеперони с които сте залепнали за пицата

Ами айде изнасяйте се към тази галактика. Сигурно има и такава планета като земята. ...рете я и нея и после търсете друга галактика. Пара.зитите търсят плячка.

Гошо...Тъпото преди 1 година
Това е...добре,че са открили Галактика...двойник на нашата,но когато открият Слънцето и Земята в тази Галактика,да ми се...обадят;иначе е...менте.

"Южнокорейски учени от университета "Йонсей" в Сеул са открили галактика-двойник на Млечния път, разположена на 180 светлинни години, съобщава в. "Сън"."

Само дето разстоянието е 180 000 000 светлинни години. Ако близнакът беше на 180 светлинни години, трябваше да очакваме галактически сблъсък с него. Само за справка големината на нашата галактика е 100 000 светлинни години (30 килопарсека), така че предполагам ви е ясно каква глупост сте изтърсили в статията.

Журналиста писал статията явно си няма понатие от астрономия 180 св.години нама да са цифрите маи са с много нули

Келеш преди 1 година
На 180 светлинни години, пълно копие, викате? Тая работа звучи притеснително :D Пишем го в графата "Конспиративни теории", докато се изясни, а някой да сипе още 1 ракия.

Осман преди 1 година
Телевизора ми е южнокорейски Самсунг. Телефона самсунг. Южнокорейски учени правят открития. Комунистическа Северна Корея какво прави? Нищо.

филмаджии преди 1 година