Изследване: Човекът – с извънземен произход?

Първите земни "тухлички на живота" са се появили в космоса
15 дек 2017 14:30, Елка Василева
Изследване: Човекът – с извънземен произход?
Снимка: архив, Reuters

Учени установиха, че първите земни "тухлички на живота" са се появили в космоса, съобщи Лайф.

Изследването им освен това показва, че човекът може да е с извънземен произход.

Учените констатирали, че молекули на алкохола, захарта и аминокиселините могат да се появят в открития космос при сблъсъци между метан и други прости химични съединения с космически лъчи.

Сасан Есмаили и колегите му от университета в Шербрук, Канада, по изкуствен път създали макет на космоса и възпроизвели идентична с това космическо пространство атмосфера. "Междузвездната материя" периодично била подлагана на въздействието на магнитни полета и други видове излъчване, като били имитирани процеси в открития космос.

"Смятаме, че тези реакции, свързани с молекулярния синтез, са можели да имат определяща роля в биогенезата и формирането на простите "тухлички на живота" в Слънчевата система и да са имали ключово значение за зараждането на живота и химичната еволюция на органични молекули в други краища на Вселената", отбелязаха учените.

Резултатите от експеримента им сочат, че във вътрешността на макета започнали да се появяват свързани с "тухличките на живота" молекули - на ацетилена, захарта, алкохола, ароматните въглеводороди, които, според по-ранни преценки на учените, могат да възникнат единствено във вътрешността на бъдещи звездни системи.

Това свидетелства, че първите форми на живот може да са се зародили не на Земята, а в космоса, и потвърждава теорията, че човекът може да има извънземен произход.

Резултатите от изследването са публикувани в Journal of Chemical Physics.

тъй де преди 8 месеца
Знаех си аз че Курвелийка е извънземна

Значи преди 8 месеца
Човеко се е появил извън Земен...когато е заселил Земен тогава се е появила и Македония...

Prometheus

от друга планета съм преди 9 месеца
да има резон
сега дали точно тази теза на учените от Канада е ок не знам..но има доста теории и конспирации...

ЕЙ ХОРА НЕ ЗАМЪРСЯВАЙТЕ КОСМОСА !

ленин преди 9 месеца
човека има произход на домашен чехъл . Един чехъл го е ударил със силата на мощна светкавица и така станал едноклетъчно чехълче ... след това излязъл на сушата започнал да се храни да се приспособява в различни условия ... за да заприлича на един напълно развит мислещ чехъл ...

Манафов преди 9 месеца
По- скоро като гонорея.

Е кво, земята се е заразила с хора ? Ние сме нещо като грип?

Оле-оле преди 9 месеца
Уау!Вие можете и да пигшете нещо интересно ,а не само Русия ,Путин ,кой на кого е откраднал кравата ,кой кого е ударил,кой кого е обидил ,какво е станало в тв шоу "*** само ме гледа" .... .Имате напредък ,давайте по смело извън жълтинизма.

Открай време се знае, че мъжете са от Марс, а жените- от Венера. Виж за другите не се знае, може и да е вярна теорията на тухличките.

Burzum преди 9 месеца
А на бас ,че е от маймуните.....Вижте си Премиера бе....

Айде сега ново двайсе!

Близо два века ме убеждавате как предшественицити на пра-пра-прадедо ми са слезли от клона, сега не било така - били хванали електричката от Сириус, намерили им билетите. Непроверени били.

Възмутен съм и огорчен!

Още повече, че откога разни арабски, африкански и американски народи разправят, че са дошли от Голямото куче, ама никой не им вярва...

До ГАДОРЯН
Също като при Станислав Лем. Само че там беше нещо по-миризливо от джибри и го бяха забъркали наляво, затова и земните организми са от L-тип разни химии.

"потвърждава теорията, че човекът може да има извънземен произход."
Нищо не потвърждава!Написаното е образец за ненаучно изложение. Такава категоричност е присъща на повърхностни хора, които нямат и бегла представа от от методологията на научното мислене. За извънземния произход на живота на нашата планета има даже отдавна създаден термин "панспермия".Привърженик на тази теория е бил самият Френсис Крик (заедно с Уотсън открил двойната спирала на ДНК).
Такива условия е могло да има и на Земята!

Европа подава преди 9 месеца
Външни търговци доставящи нови видове за нашата хетагалактика подават че цената на доставените слонове за развъждане на земята е била около 5 000 пъти по висока от домашни хора модификации след 16 000 000 година насам..

Много високо са се ценели яки здрави домашни хора с полови членове до 80 сантиметра..

JJvanov info ot efir преди 9 месеца
В Сегашния ни резерват първи домашни хора са закупувани за спирт още преди около 44 000 000 години.Подава региона на Балканите..
Имало е големи проблеми с приспособяването им в Африка заради нагло вредни чужди военно терористични бази..
Преди около 16 000 000 години се пробва приспособяване до сегашното езеро Виктория в Африка..В опитна база тн "РАЙ".
Сегашната цивилизация от домашни хора с къси полови членове се развъжда тайно след екцесии преди около 8803 години..Цел укрепване на биосфера

ГАДОРЯН преди 9 месеца
Мдааа. Май сме плод на джибри забъркани в нелегалната ракиджийница на Бог. Ах само да го пипнат от агенциите този контрабандист. ;))))

True преди 9 месеца
Ganio opredeleno e izvunzemen.
A Baze e negov prorok.

бай Шиле преди 9 месеца
Сега разбирам, че Големият взрив... всъщност е бил на Галактическата ракиджийница!

Малеееееееее за какви глупости получават пари някои "учени". А има хора умиращи от глад.