Стивън Хокинг: Преди Големия взрив не е имало нищо!

Ученият смята, че тогава е възникнало времето
6 мар 2018 11:45, Петя Славова
Стивън Хокинг: Преди Големия взрив не е имало нищо!
Снимка: архив, Reuters

Световноизвестният британски учен Стивън Хокинг твърди, че знае какво се е случило преди Големия взрив и зараждането на Вселената, пише в. "Дейли мирър".

В интервю пред "Нешънъл джиографик" той заяви, че преди Големия взрив е нямало нищо. Хокинг смята, че при Големия взрив, който се е състоял преди 13,8 милиарда години, е възникнало и времето, пише БТА.

Преди това явление нищо не е било в съответствие с нашите представи за съществуване. Имало е някакво "въображаемо време", което няма нищо общо с това, на което сме били свидетели след Големия взрив.

Професор Хокинг отново спомена за опасностите, пред които човечеството се изправя с развитието на изкуствения интелект и нуждата от намирането на нова планета за продължаването на човешкия вид.

Стивъне,Стивъне-е!Един истински учен никога нма да направи такова изказване!Истинският учен може да каже,нещо от рода на, "преди Големия взрив,не може да се каже,какво е имало",а не,че е нямало нищо!Нищото е само, все още, не опознато "нещо"!Ако разбира се,това не е журналистическа измисица!

Така е.Руснакът варил самогон на някакав самовар обаче го надушили руските милиционери.И за да не го хванат,че произвежда нелегална водка той взривил самовара.Но тъй като бил пенсиониран ядрен физик и го мързяло да сече и цепи дърва подгрявал самовара с откраднато гориво от чернобилската АЕЦ.И така се получил големият взрив.

със сигурност е имало поне много фасул.

V преди 6 години
Голям взрив не е имало . При такова налягане целия свят щеше да е изграден само от уран (най-тежкия елемент в природата) Освен това цялата материя щеше да се разхвърчи с бясна скорост във всички посоки .Нямаше да е възможно да се образуват нито галактиките нито дори звездите ,защото при взрив материала се движи като бодлите на таралежа от ядрото към периферията .Освен това материята щеше да забавя хода си а не да го забързва . Теоритичната физика не е точно наука . А е повече недоказана теория

Tva go uchih v uchilishte predi 20 godini

скептик преди 6 години
Напоследък се говори, че Хокинг изобщо не е контактен и че му слагат в устата теории и разсъждения на разни неизвестни фантазьори. Мисля, че е така.

голямо откритие ,няма що,и какви доказателства е представил,и кой е твърдял нещо друго,различно от казаното от него

Изгърбич Задвратян преди 6 години
стивън хокинг стана като ванга в руския печат. всяка седмица нови изказвания, ще каже човек, че си нема работа та обикчаля аналогичните на уикенд заглавия...

az преди 6 години
Като не е имало нищо, къде е станал тоя голям взрив ?

Однако преди 6 години
Написал си "етер", но сигурно си имал предвид ефир. Този същия ефир, за който пише древният учен-енциклопедист Питагор, и който чак до наши дни поставя в безизходица редица знаменити учени.

Това, че наричаш полето частица, зашото виждаш 24 кадъра в секунда, не означава, че между всеки 2 кадъра не се извършват милиони промени и си е изцяло твой проблем и проблем на ограничената сетивност на човек като цяло, воден от материалистчното желание да докосне и преброи всичко (1 частица, 2 частици - хаха)

Spiro Агню преди 6 години
Духa на Боко се рееше скучаещ в нищото и създаде чалгата .

Мойкинг преди 6 години
Пак ли Хойкинг;))) Главата му дрънка кът празен ламаринен варел.

do 77 преди 6 години
А ти за етер чувал ли си и как чи-тската физика( теоретичната физика, която не почива на никакви експерименти и доказателства) го отрича напълно.

Однако преди 6 години
А в теорията за корпускулярно-вълновия дуализъм пише ли, изяснено ли е, че дали един материален физичен обект ще бъде възприет като поле или като частица, зависи и от наблюдателя (изследователя)?

Однако преди 6 години
Не аз го наричам нищо, а британският учен Стивън Хокинг го твърди. Празното пространство или както редица учени, специалисти в квантовата механика го наричат вакуум или физически вакуум, няма нищо общо с "Нищо" на Хокинг.

Поле и частици са две страни на една и съща монета. За корпускулярно-вълнов дуализъм чувал ли си, бухал такъв?

do 74 преди 6 години
Да бе да космосъе е торба от виртуални частици. ***. Няма никакви виртални частици. Всичко е поле. Зависи от коя страна и с какви инструменти ще погледнеш на това поле, което минава през различни фази.

До L...., но пък имаше Борис Машалов и Мита Стойчева.

До Однако преди 6 години
Не е така. Това, което наричаш нищо, никога не е скучно. Например празното пространство ври и кипи от виртуални частици, които се образуват от нищото и след това анихилират. Прочети за ефекта на Казимир. Виж малко материали за квантовата механика.