Не Бог, метеорит заличава библейския Содом

Откриха доказателства за космически взрив в Мъртво море
29 ное 2018 21:50, Нели Христова
Не Бог, метеорит заличава библейския Содом
Снимка: Flickr

"Внезапно като гръм от ясно небе се вдигна буря. Господ изсипа от небето сяра и огън върху градовете на плодородната равнина. Техните дворци и храмове, скъпи домове, градини и лозя и веселите, жадни за удоволствие тълпи, които предишната нощ бяха похулили небесните вестители – всичко бе поразено“.

Заради греховете на хората, Содом, близо до Мъртво море е унищожен от Бог. Но дали наистина има нещо божествено в изгарянето на библейския град?

Навярно не. Учени от Югозападния университет Албакърки в САЩ откриха следи от космически взрив, който е заличил обществата на север от Мъртво море в Среден Гор – районът на Тал ел Хамам, намиращ се в днешна Йордания. Именно там се счита, че са се намирали библейските Содом и Гомор.

Преди около 3700 години малък метеорит или комета навлиза в земната атмосфера. Според археолога Филип Силва, между 40 и 64 хил. човека са били убити от взрива. Градовете в радиус от 500 км. са били сравнени със земята на 100%, а на почвата и трябвали поне 600 години, за да се възстанови и отново да стане подходяща за отглеждане на култури.

"Сигурно е било почти толкова горещо, колкото повърхността на Слънцето", твърди Силва. Сред откритията са парчета керамика, чиято повърхност била превърната в стъкло. А за да се случи подобно нещо са нужни повече от 4 хил. градуса по Целзий. Но огънят не горял достатъчно дълго, че да превърне цялата керамика в стъкло – части от нея останали недокоснати.

Единственото нещо в природата, което може да причини подобно масово разрушение, според Силва, е именно космически взрив. Такива е имало няколко през цялата история на човечеството, като най-мощно е било падането на Тунгуския метеорит.

Учените изследват територията на Среден Гор в продължение на 13 години, като техните проучвания продължават и след това огромно откритие. Но Силва е категоричен, че случилото се на града Тал ел Хамам и всички около него напомнят невероятно много на "Битие: Глава 19".

Знайко преди 5 години
Значи тоя метеорит сам си е избрал къде да падне...в Содом и Гомор където разврата е бил най-голям.Много умен тоя метеорит...

София&Перник преди 5 години
Метеорит не ви трябва, простотията убива!

"До като се разсъждава относно Бог, като за чичко с брадата, който има власт, така ще е. Бог е навсякъде"В християнството е така, както го казваш.В Исляма не е така, там Гиспод е навсякъде.(Гледай сега атакистките *** как ще започнат да ме пращат някъде си в Анадола, само защото *** им глави не желаят да проумеят, че е нормално хората да имат обща култура за религиите, за разлика от тях.)

за невярващите преди 5 години
всеки рано или късно пада на колене пред Бога

вярващ преди 5 години
Щом на Господ му викате метеорит,лично аз нямам нищо против!

Боко метеора преди 5 години
25 години други управляваха по мое метеоритите ги смалих и бегат. Лично съм наредил на Цачева да го проверят този метероид и ако има нещо ще го унищожим . Разбирате ли всички мерки са взети. Метероида няма как да го унищом ей така след като 25 години никой не го унищожи. Къде беше Орешарски ? Защо не го унищожи ? Знаете ли колко е намалял броя на метероида от както аз съм на власт ? 20 процента от БВП са намалели. Майките да не протестират, метероида няма да падне на тях , и пенсионерите да не

Аз не мога да разбера как хората още вярват в литературни герои (буквално) от стари книги... богове и простотии вие не сте в час. Къде са ви боговете бе? Май само в празните ви глави.

иван преди 5 години
и за това е виновен Бойко

Заглавието на статията твърди че не стрелеца а куршума убива. Много мъдро!!!

..... преди 5 години
2 Ето, направих те малък между народите; и си много презрян. Авдий 1-ва глава:3 Измамила те е гордостта на твоето сърце, Тебе, който живееш в цепнатините на канарите, Тебе, чието жилище е на високо, Който казваш в сърцето си: Кой ще ме свали на земята? 4 Ако и да се издигнеш като орел И поставиш гнездото си между звездите, И от там ще те сваля, казва Господ.

"метеорит или комета" Аесектер . Като неможете да откриете причината поне не пишете фалшиви новини. Космическото тяло е паднало специално точно над тези градове! От последно време така нареклите се учени доказват , че неса никакви учени а абсолютни неграмотници

Да бе да преди 5 години
Абе, тва не го ли четохме оня ден? Не можете да намерите от къде да преписвате и се повтаряте май а? :-D

Хххх преди 5 години
До Щерюи един мармот завива шоколад в станиол...

Хххх преди 5 години
То никой не е твърдял че не са унищожени от метеорит...въпроса е, кой е пратил метеорита...

муспи преди 5 години
Къде е тази плодородна равнина в пясъците, къде са останките от тези дворци и храмове?! Като си свикнат с една лъжа и вече я пласират като истина. Бог там не е имал работа, защото там няма нищо.

Всичко е подвластно на Бог ,и ако реши може и метеорит да падне,а може и да ни отмине!Несътворените светлини и енергии могат ,да движат всичко сътворено.

Бойко пее преди 5 години
Метеорити и да падат, падат над Софето,Аз Бойко като слънце пащ ще си грея на небето.

А официалната религия на neepacите е исляма.... доказано е многократно.А ти кога прие исляма? Преди или след пеераството?

Името на бог е метеорит.