Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?

Теория: Животът на Земята е възникнал от удар с астероид!
11 дек 2018 17:45, Нели Христова
Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?
Снимки: Reuters

Само преди няколко дни Osiris-Rex достигна до своята крайна цел, астероидът Бену, за да отговори на въпросите  - дал ли е той животът на Земята и... ще го отнеме ли?

За толкова кратко време, космическата сонда вече успя да прати първата информация към Земята и тя допринася изключително много в полза на първото твърдение.

Osiris-Rex открива молекули водород и кислород по повърхността на Бену – основните съставки на водата. А както всички знаем, водата от своя страна е основната съставка за формирането на живот.

За да се даде пълен отговор на въпроса, дошъл ли е животът на Земята след удар с астероид, са нужни още много изследвания, но това е огромна крачка за астрономите по пътя към истината.

Все още не отпада варианта, в който палавника Бену заличава расата ни. Той лети 60 хил. километра в час и е по-голям дори от небостъргач. Споделя подобна орбита с тази на Земята и това го прави изключително опасен.

През 2135 г. той ще бъде по-близо до планетата ни отколкото Луната, а няколко десетилетия по-късно или след 160 години ако започнем да броим от днес, може да се превърне в последното нещо, което хората ще видят, преди да разбие Земята на пух и прах.

Тн преди 3 месеца
Дай боже

Петков преди 3 месеца
Лети към нас със скорост 60 000 км/час и през 2135 година ще бъде на по малко от +380 000 км от Земята /разстоянието от Земята до Луната/... Къде е сега този астероид и кога успяха да пратят тази сонда?!?

Камен преди 3 месеца
До тогава няма да съм жив ,ама Апофис ще го преживея ,за вас не знам

Значи астероид който е с диаметър 30 метра ще ни онищожи? Браво, браво, браво!Много добра логика имате няма що!

Надявам се доиде и да заличи човечеството.

Вамп преди 3 месеца
Астероид с големината на небостъргач не може да разбие на пух и прах абсолютно нищо...ще умра от смях :Д

....... преди 3 месеца
vremeto 6te pokaje. obiknoveno se izpisvat kup predpolojenia a istinata se vijda nakraia.

Хаха преди 3 месеца
Офффф, който следи National Geographic знае, че Луната вероятно е формирана от останките след сблъсък на тяло с размерите на Марс в Земята преди милиарди години и планетата е цяла. Така че тяло с размера на небостъргач ме съмнява да направи на планетата на пух и прах. Да, ще е доста сериозен сблъсък, ще има много разрушения и жертви, в зависимост къде ще удари, но чак пък толкова да унищожи планетата няма да е.

След 300 години ще има ли още живи хора че да се притесняваме? ,
;-)

Ако открият комунусти това ще даде много отговори на учените,как са попаднали на Земята и как се е зародила Русия

Даскал Цеко ...леко преди 3 месеца
До KKK
Кой е неграмотният? Който не знае, че и двата елемента ги срещаме главно в МОЛЕКУЛЯРНА ФОРМА! Седни си, двойка! И да дойде майка ти! Поне на нея да й налея нещо!

Голям сеир ще падне! Завиждам на онези, които ще участват в последния парад!
Със сигурност разни богати тлъсти плъхове ще започнат да си рият дупки да се скрият.
Наместо да излязат на чист въздух и да се насладят на фойерверка, ще се заровят под земята и като отново излязат - пустош! Егати радостта, която ще преживеят!

KKK преди 3 месеца
молекули водород и кислород ... неграмотност на десета!

Е поне мой да се зароди нов живот

Име преди 3 месеца
открити са две молекули водород и една молекула кислород. а за появата на телешки бульон трябват още малко молекули и поне котлон за затопляне. ние ще почакаме и те да се появят... мисля си още, докато чакам, че за здравето на изкуствения интелект водата е изключително противопоказна.

Умръзна ми от фалш евроатлантически новини

шматка преди 3 месеца
Земята е плоска.Ако ни удари ще се отплесна и ще излети на някъде

Нели ти си любимата ми авторка! Имаш вишо, нали?

Споко, ще му пратим кораб с една две термоядрени глави и ще го изпарят. Прекалено е малък за сериозно притеснение.
Мен повече ме притеснява супервулкана Йелоустоун. Изригва веднъж на 600 хиляди години и последно го е правил преди 650 хиляди. Ако изригне, Северна Америка е чао, а остснслитенще преживеем 2-3 гофишна зима.

Българин преди 3 месеца
Две ракети и сме го свалили.