Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?

Теория: Животът на Земята е възникнал от удар с астероид!
11 дек 2018 17:45, Нели Христова
Osiris-Rex откри вода на Бену – астероидът, който ще ни заличи!?
Снимки: Reuters

Само преди няколко дни Osiris-Rex достигна до своята крайна цел, астероидът Бену, за да отговори на въпросите  - дал ли е той животът на Земята и... ще го отнеме ли?

За толкова кратко време, космическата сонда вече успя да прати първата информация към Земята и тя допринася изключително много в полза на първото твърдение.

Osiris-Rex открива молекули водород и кислород по повърхността на Бену – основните съставки на водата. А както всички знаем, водата от своя страна е основната съставка за формирането на живот.

За да се даде пълен отговор на въпроса, дошъл ли е животът на Земята след удар с астероид, са нужни още много изследвания, но това е огромна крачка за астрономите по пътя към истината.

Все още не отпада варианта, в който палавника Бену заличава расата ни. Той лети 60 хил. километра в час и е по-голям дори от небостъргач. Споделя подобна орбита с тази на Земята и това го прави изключително опасен.

През 2135 г. той ще бъде по-близо до планетата ни отколкото Луната, а няколко десетилетия по-късно или след 160 години ако започнем да броим от днес, може да се превърне в последното нещо, което хората ще видят, преди да разбие Земята на пух и прах.

Основната цел на мисията на NASA Osiris-Rex е да вземе материал от астероида и да го достави на земята за детайлен анализ.

Аре пръво да мине Апофис през 2029-та и тогава, че се броиме

Журналя преди 5 години
Да си приказваме да не заспим. Голям шанс да ни удари метеорит според астрономите е всичко под 1 към 5000. Отделно има разработени стратегии за противодействие от Руснаци, Американци, Катайци.

Не съм сигурен дали това е истина, че изчакам родните специалисти да сте изкажат в коментарите.