Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?

ФБР знае тайните, защото е засекретило документите и проучванията му
19 дек 2018 20:00, Нели Христова
Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?
Снимка: Pixabay

Възможно ли е да повлияем на времето и пространството чрез магнитно поле?

Твърди се, че Никола Тесла успява да отговори на този въпрос, а и на много други, но след мистериозната му смърт, част от най-добрите му изобретения са засекретени от ФБР, за да не може нито една страна, вражеска на САЩ, да се добере до тях.

Оръжия, машини на времето, безплатна енергия – какво има във файловете на великия учен?

"Можех да видя едновременно миналото, настоящето и бъдещето..."

Годината е 1895. Никола Тесла е обсебен от идеята за пътуване във времето. Провежда няколко експеримента с магнитни полета и електричество и достига до заключението – бариерата на времето и пространството може да бъде изменена, а електричеството създава "троянски кон", който да я преодолее. Но още тогава, Тесла осъзнава, че пътуването във времето крие невероятни рискове.

"Страхувам се, че няма да съм приятна компания днес. - с треперещ глас казва Тесла. - Това е защото почти не умрях днес. Искрата ме удари в дясното рамо и ако асистентът ми не бе изключил машината, вече щях да съм мъртъв", споделя ученият.

Той разказва, как е видял едновременно миналото, настоящето и бъдещето, а тези негови знания по-късно се използват за провеждането на експеримента "Филаделфия".

Дали наистина Никола Тесла е успял да преодолее бариерата? Нито един документ, достъпен на широката публика, не може да докаже този мит. След мистериозната смърт на физика, ФБР нахлува в дома му и конфискува всичките му документи и проучвания.

Твърди се, че в тях имало толкова "откачени" открития, че американците не можели да си позволят те да попаднат в ръцете на врага. В тях можело да се намери не само машина на времето, но и идея за неизчерпаема, безплатна енергия, от която да се захранват домовете на хората.

Според Тесла, не ни трябват въглища или нефт, а проста, космическа енергия, като започнем с най-близкия неин източник – Слънцето.

Теорията на сръбския учен е следната – според него, лъчите на звездата са пълни с радиация, която йонизира атмосферата, създавайки електропроводим слой около Земята. Тя се превръща в огромен космически кондензатор, който безжично може да доставя електричество навсякъде по света.

И макар Тесла винаги да е бил загрижен за благополучието на човечеството, се твърди, че успява да създаде и оръжие за масово унищожение. То е толкова мощно, че този, който го притежава, е способен да сложи край на всички войни.

На 30 юни 1908 г. в Русия пада Тунгуският метеорит, причинявайки огромни щети. И докато едни са на мнение, че това наистина е камък, паднал от Космоса, други вярват, че това е "смъртоносният лъч" на Никола Тесла, който фигурирал в документите, които ФБР прибират, преди да попаднат в ръцете на Русия или Германия.

Дали тези твърдения са истина? Въпреки че ФБР публикува част от файловете си за Тесла, в тях не фигурира нищо, което може да хвърли светлина върху проучванията на великия физик. А смъртта му и до ден днешен е подозрителна.

Но едно е сигурно – предвид всичката историческа информация и експерименти на други физици, Тесла не е бил единственият, който се е опитал да преодолее бариерата на времето и пространството.

До Анонимен

не е сърбин а хърватин

Геният Тесла се ражда в семейството на православният свещеник Милутин Тесла, което повлиява на целия му гениален живот. Никола Тесла е бил необикновен човек с гениални прозрения и визионерски възгледи. Неговият гений е бил в любознателността и човеколюбието.
Да, Никола Тесла Е гений.

Сръбският гений Никола Тесла цял живот показва с гениалните си открития истината за света, а злобните драскачи и кибици вият от злоба.
Тесла се ражда гений и умира гений, а драскачите си умират просто драскачи.

Ало, 76-ия разбирател, Никола Тесла умира 1943, не 1895.
Прегледай се на психиатър. Спешно.

До Жалко за вестника преди 6 месеца
"...След мистериозната смърт на физика, ФБР нахлува в дома му и конфискува всичките му документи и проучвания..."

--------------

Преразказването е малко смотано. Последните 10 години от живота си Тесла прекарва в стая на Уиндъм хотел, Ню Йорк, където и умира в началото на 1943 г., докато работи за военните. В нея ФБР нахлува и изземва всичко...

Жалко за вестника преди 6 месеца
Само кажа, че ФБР е основано 1908..... малко трудно 1895 ще нахлуят в дома му....
Автора на статията е попревел няколко статии от конспиративни форуми и то грешно :)

Васко преди 6 месеца
Изсмукана от пръстите статия, колкото да има нещо написано и да се отчита дейност пред главния редактор.

Пий преди 6 месеца
Човек като си пийне малко повече може да отиде във всяко време и във всяка точка на света.

До Анонимен

Той може да е бил прав ток,ако не е бил прав ток,ще умре на секундата или тези ..ьовци просто лъжат.

Дъртите манипулатори пак пуснаха машината за лъжи и реклама!
Отрил Тесла в Тунгуска на баба си тръ.тката!
Той тогава е бил немощен и болен и е живял в щатите,а в Тунгуска без съмнение пада комета,метеорит и нищо друго,вривявайки се точно над земната кора!

д преди 6 месеца
Никола Тесла прави едно устроиство за енергия в неголяма кутия, 1934та и подкарва една кола с електродвигател, на която махат нормалния двг , работи с негов братовчед, и слагат електродвигател, колата е Пиърс Арроу модел, тестовете са около седмица, после казват че имал връзка с тъмните сили и тои се засяга понеже като малък е имал страх от демони, баща му е бил свещенник и Тесла е трябвало да стане но се разболява, и казва че иска да стане инженер и оздравява, та машината му за енергия е реална

Близнал смок 200 волта ток.

! преди 6 месеца
Според квантовата физика околната среда влияе на всяка частица. Една котка и е жива, и не е в един и същи момент. Частиците на субатомно ниво се държат и като вълни. При експеримент при абсолютната нула е регистрирана отделяща се енергия в състояние на абсолютен покой на материята. Според учените тази енергия е образува от едновременното съществуване и несъществуване на частиците. За повече информация - трудовете на Плана, Шрьодингер и други. В интерес на истината Германия е била много напред!

Харпунджията преди 6 месеца
Най-голямото постижение,е изпълнението на ,,Хей малката,..с теб ще правя свалката '' асистентка беше Мира.Иначе Тесла си е сръбски калайджия.Даже ,,Тесла'' му е прозвище,а фамилията му е Калайджиев.

! преди 6 месеца
Е...то авторът как да знае що е то единица за напрежение, що е то ампераж...пак като не е написала ват, добре е! Иначе спорът за квантовата наука е интересен. И пак-човечеството се е развила по единия лъч, изцяло според теорията на Айнщайн. А квантовата физика е толкова свързана с философията, че е доста трудна за възприемане. Накратко...

'На 13 март, 1895 г. журналист от "Ню Йорк Хералд" се среща с изобретателя в малко кафе. Той трепери, изглежда нездрав. Признава си, че го е ударила дъга с мощност 3,5 милиона волта."

A колко ампера е бил токът? Нели, не волтовете, амперът убива.

! преди 6 месеца
Да напишеш статия за Тесла и да го наречеш сърбин показва, че авторът няма и понятие за кого става въпрос....просто е изпълнил комбинация от клавиши....иначе през вековете винаги е имало гении, които изпреварват времето си. Надали е случайно и силното влечение на огромна част от тях към мистицизма и древните текстове. Истината е, че нямаме обяснение за огромна част от историческите находки. Това, че нашият свят се е развил по един път, не означава, че предишни култури не са били по-напреднали

Бай Петко преди 6 месеца
Пътувал е пътувал е
и американците кацнаха на Луната

До Стамат 59
Да се поклоним още веднъж на "учените", т.е. на лукавия!
...
ти отдавна си се поклонил, признавайки за "голяма сила" Парите, т.е. баш инструмента на Лукавия, чрез който той смуче "свободната енергия" (за която говори и Тесла) на масите, превръщайки я в динамо на собственият му живот! (на Лукавия)
Май Тесла е бил прав за "свободната енергия", но откривайки я на "по-високо ниво" ... а пък то я имало и на социално ниво!
И кво излезе, че те природните закони действали навсякъде

Амин!

До df

Не го е изобретил. Просто е наложил променливия ток като по-надежден и с по-малко загуби начин за пренасяне на електроенергията по мрежата.