Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?

ФБР знае тайните, защото е засекретило документите и проучванията му
19 дек 2018 20:00, Нели Христова
Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?
Снимка: Pixabay

Възможно ли е да повлияем на времето и пространството чрез магнитно поле?

Твърди се, че Никола Тесла успява да отговори на този въпрос, а и на много други, но след мистериозната му смърт, част от най-добрите му изобретения са засекретени от ФБР, за да не може нито една страна, вражеска на САЩ, да се добере до тях.

Оръжия, машини на времето, безплатна енергия – какво има във файловете на великия учен?

"Можех да видя едновременно миналото, настоящето и бъдещето..."

Годината е 1895. Никола Тесла е обсебен от идеята за пътуване във времето. Провежда няколко експеримента с магнитни полета и електричество и достига до заключението – бариерата на времето и пространството може да бъде изменена, а електричеството създава "троянски кон", който да я преодолее. Но още тогава, Тесла осъзнава, че пътуването във времето крие невероятни рискове.

"Страхувам се, че няма да съм приятна компания днес. - с треперещ глас казва Тесла. - Това е защото почти не умрях днес. Искрата ме удари в дясното рамо и ако асистентът ми не бе изключил машината, вече щях да съм мъртъв", споделя ученият.

Той разказва, как е видял едновременно миналото, настоящето и бъдещето, а тези негови знания по-късно се използват за провеждането на експеримента "Филаделфия".

Дали наистина Никола Тесла е успял да преодолее бариерата? Нито един документ, достъпен на широката публика, не може да докаже този мит. След мистериозната смърт на физика, ФБР нахлува в дома му и конфискува всичките му документи и проучвания.

Твърди се, че в тях имало толкова "откачени" открития, че американците не можели да си позволят те да попаднат в ръцете на врага. В тях можело да се намери не само машина на времето, но и идея за неизчерпаема, безплатна енергия, от която да се захранват домовете на хората.

Според Тесла, не ни трябват въглища или нефт, а проста, космическа енергия, като започнем с най-близкия неин източник – Слънцето.

Теорията на сръбския учен е следната – според него, лъчите на звездата са пълни с радиация, която йонизира атмосферата, създавайки електропроводим слой около Земята. Тя се превръща в огромен космически кондензатор, който безжично може да доставя електричество навсякъде по света.

И макар Тесла винаги да е бил загрижен за благополучието на човечеството, се твърди, че успява да създаде и оръжие за масово унищожение. То е толкова мощно, че този, който го притежава, е способен да сложи край на всички войни.

На 30 юни 1908 г. в Русия пада Тунгуският метеорит, причинявайки огромни щети. И докато едни са на мнение, че това наистина е камък, паднал от Космоса, други вярват, че това е "смъртоносният лъч" на Никола Тесла, който фигурирал в документите, които ФБР прибират, преди да попаднат в ръцете на Русия или Германия.

Дали тези твърдения са истина? Въпреки че ФБР публикува част от файловете си за Тесла, в тях не фигурира нищо, което може да хвърли светлина върху проучванията на великия физик. А смъртта му и до ден днешен е подозрителна.

Но едно е сигурно – предвид всичката историческа информация и експерименти на други физици, Тесла не е бил единственият, който се е опитал да преодолее бариерата на времето и пространството.

До Анонименне е сърбин а хърватин

До Жалко за вестника преди 5 години
"...След мистериозната смърт на физика, ФБР нахлува в дома му и конфискува всичките му документи и проучвания..."--------------Преразказването е малко смотано. Последните 10 години от живота си Тесла прекарва в стая на Уиндъм хотел, Ню Йорк, където и умира в началото на 1943 г., докато работи за военните. В нея ФБР нахлува и изземва всичко...

Жалко за вестника преди 5 години
Само кажа, че ФБР е основано 1908..... малко трудно 1895 ще нахлуят в дома му....Автора на статията е попревел няколко статии от конспиративни форуми и то грешно :)

Васко преди 5 години
Изсмукана от пръстите статия, колкото да има нещо написано и да се отчита дейност пред главния редактор.

Пий преди 5 години
Човек като си пийне малко повече може да отиде във всяко време и във всяка точка на света.

До АнонименТой може да е бил прав ток,ако не е бил прав ток,ще умре на секундата или тези ..ьовци просто лъжат.

Дъртите манипулатори пак пуснаха машината за лъжи и реклама!Отрил Тесла в Тунгуска на баба си тръ.тката!Той тогава е бил немощен и болен и е живял в щатите,а в Тунгуска без съмнение пада комета,метеорит и нищо друго,вривявайки се точно над земната ***!

д преди 5 години
Никола Тесла прави едно устроиство за енергия в неголяма кутия, 1934та и подкарва една кола с електродвигател, на която махат нормалния двг , работи с негов братовчед, и слагат електродвигател, колата е Пиърс Арроу модел, тестовете са около седмица, после казват че имал връзка с тъмните сили и тои се засяга понеже като малък е имал страх от демони, баща му е бил свещенник и Тесла е трябвало да стане но се разболява, и казва че иска да стане инженер и оздравява, та машината му за енергия е реална

Близнал смок 200 волта ток.

! преди 5 години
Според квантовата физика околната среда влияе на всяка частица. Една котка и е жива, и не е в един и същи момент. Частиците на субатомно ниво се държат и като вълни. При експеримент при абсолютната нула е регистрирана отделяща се енергия в състояние на абсолютен покой на материята. Според учените тази енергия е образува от едновременното съществуване и несъществуване на частиците. За повече информация - трудовете на Плана, Шрьодингер и други. В интерес на истината Германия е била много напред!

Харпунджията преди 5 години
Най-голямото постижение,е изпълнението на ,,Хей малката,..с теб ще правя свалката '' асистентка беше Мира.Иначе Тесла си е сръбски калайджия.Даже ,,Тесла'' му е прозвище,а фамилията му е Калайджиев.

! преди 5 години
Е...то авторът как да знае що е то единица за напрежение, що е то ампераж...пак като не е написала ват, добре е! Иначе спорът за квантовата наука е интересен. И пак-човечеството се е развила по единия лъч, изцяло според теорията на Айнщайн. А квантовата физика е толкова свързана с философията, че е доста трудна за възприемане. Накратко...

'На 13 март, 1895 г. журналист от "Ню Йорк Хералд" се среща с изобретателя в малко кафе. Той трепери, изглежда нездрав. Признава си, че го е ударила дъга с мощност 3,5 милиона волта."A колко ампера е бил токът? ***, не волтовете, амперът убива.

! преди 5 години
Да напишеш статия за Тесла и да го наречеш сърбин показва, че авторът няма и понятие за кого става въпрос....просто е изпълнил комбинация от клавиши....иначе през вековете винаги е имало гении, които изпреварват времето си. Надали е случайно и силното влечение на огромна част от тях към мистицизма и древните текстове. Истината е, че нямаме обяснение за огромна част от историческите находки. Това, че нашият свят се е развил по един път, не означава, че предишни култури не са били по-напреднали

Бай Петко преди 5 години
Пътувал е пътувал е и американците кацнаха на Луната

Дърт мафиот преди 5 години
Как бе!?! Той даже се е преродил вижте Милко мустака! направо едно към едно са!!!!!

Стамат преди 5 години
Да се поклоним още веднъж на "учените", т.е. на лукавия!

df преди 5 години
ей МАрмот, знаеш ли че Тесла е изобретил, променливия ток, с който сега захранваш копютъра си

Lan преди 5 години
:) Е, че как бре - естествено, че е пътувал! Пислано му е от наука, преселил се е в България и пее: "Елате ,пиленца, при батко!".

Мармот с шоколад преди 5 години
Да 100 години и 5-6 млрд. души по-късно на никой не му е хрумнало това което е "изобретил" , или по-скоро хората са видели че няма полза да развиват идейте му, които са били революционни за 1905г.