Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?

ФБР знае тайните, защото е засекретило документите и проучванията му
19 дек 2018 20:00, Нели Христова
Пътувал ли е Тесла във времето? Създал ли е оръжие, сеещо смърт?
Снимка: Pixabay

Възможно ли е да повлияем на времето и пространството чрез магнитно поле?

Твърди се, че Никола Тесла успява да отговори на този въпрос, а и на много други, но след мистериозната му смърт, част от най-добрите му изобретения са засекретени от ФБР, за да не може нито една страна, вражеска на САЩ, да се добере до тях.

Оръжия, машини на времето, безплатна енергия – какво има във файловете на великия учен?

"Можех да видя едновременно миналото, настоящето и бъдещето..."

Годината е 1895. Никола Тесла е обсебен от идеята за пътуване във времето. Провежда няколко експеримента с магнитни полета и електричество и достига до заключението – бариерата на времето и пространството може да бъде изменена, а електричеството създава "троянски кон", който да я преодолее. Но още тогава, Тесла осъзнава, че пътуването във времето крие невероятни рискове.

На 13 март, 1895 г. журналист от "Ню Йорк Хералд" се среща с изобретателя в малко кафе. Той трепери, изглежда нездрав. Признава си, че го е ударила дъга с мощност 3,5 милиона волта.

"Страхувам се, че няма да съм приятна компания днес. - с треперещ глас казва Тесла. - Това е защото почти не умрях днес. Искрата ме удари в дясното рамо и ако асистентът ми не бе изключил машината, вече щях да съм мъртъв", споделя ученият.

Той разказва, как е видял едновременно миналото, настоящето и бъдещето, а тези негови знания по-късно се използват за провеждането на експеримента "Филаделфия".

Дали наистина Никола Тесла е успял да преодолее бариерата? Нито един документ, достъпен на широката публика, не може да докаже този мит. След мистериозната смърт на физика, ФБР нахлува в дома му и конфискува всичките му документи и проучвания.

Твърди се, че в тях имало толкова "откачени" открития, че американците не можели да си позволят те да попаднат в ръцете на врага. В тях можело да се намери не само машина на времето, но и идея за неизчерпаема, безплатна енергия, от която да се захранват домовете на хората.

Според Тесла, не ни трябват въглища или нефт, а проста, космическа енергия, като започнем с най-близкия неин източник – Слънцето.

Теорията на сръбския учен е следната – според него, лъчите на звездата са пълни с радиация, която йонизира атмосферата, създавайки електропроводим слой около Земята. Тя се превръща в огромен космически кондензатор, който безжично може да доставя електричество навсякъде по света.

И макар Тесла винаги да е бил загрижен за благополучието на човечеството, се твърди, че успява да създаде и оръжие за масово унищожение. То е толкова мощно, че този, който го притежава, е способен да сложи край на всички войни.

На 30 юни 1908 г. в Русия пада Тунгуският метеорит, причинявайки огромни щети. И докато едни са на мнение, че това наистина е камък, паднал от Космоса, други вярват, че това е "смъртоносният лъч" на Никола Тесла, който фигурирал в документите, които ФБР прибират, преди да попаднат в ръцете на Русия или Германия.

Дали тези твърдения са истина? Въпреки че ФБР публикува част от файловете си за Тесла, в тях не фигурира нищо, което може да хвърли светлина върху проучванията на великия физик. А смъртта му и до ден днешен е подозрителна.

Но едно е сигурно – предвид всичката историческа информация и експерименти на други физици, Тесла не е бил единственият, който се е опитал да преодолее бариерата на времето и пространството.

... преди 5 години
Днес.бг, не натоварвайте бг читателя с такива интересни статии, те не се интересуват от такива неща...На тях им дай БСП, Герб и т.н. Това веднага се пролича от коментарите, които са написани преди мен от може би бъдещето на България, които съм сигурен дори и не са прочели статията!.Жалка история!

Измислил е... Я елате пиленца при баткооо...

Измислил е безжично пренасяне на ток.

Щерю преди 5 години
Не знам къде е ходил, но аз от неговите изобретения имам само две тесли у село...

Факт! преди 5 години
Не ама Илон Мъск създаде компания със същото име и обезмисли Ото, Дизел и всички немски компании с 200 годишна история.Едно хАуди не могат да продадат в Америка вече.