Животът на Земята се зародил след сблъсък с друга планета?

Учените: От прахта и скалите се формирала и Луната!
Обновена: 24 яну 2019 22:24 | 24 яну 2019 21:50, Нели Христова
Животът на Земята се зародил след сблъсък с друга планета?
Снимка: Pixabay

Няколко сонди обикалят Космоса в търсене на отговор: Кой създаде живота на Земята?

Те преследват астероиди, върху които има съставки за вода, а учените чакат данните им, за да направят своите заключения.

Но екип от астрономи от университета в Тексас вече имат отговор на въпроса. Животът на Земята се е зародил заради сблъсък с друга планета.

Същия този удар, който се е състоял преди 4,4 милиарда години е и причината и за оформянето на Луната.

Новото откритие не само хвърля светлина върху произхода на човечесвото, но и дава нови насоки за търсене на извънземен живот.

Според "хипотезата на огромния удар", Луната се е сформирала от остатъците прах и скали, които са останали, след като Земята и тяло с големината на Марс се сблъскали.

Тази космическа катастрофа направила и нещо друго - донесла на повърхността на планетата ни всички важни съставки за сформирането на живот. А планетата "донор" била все още недоразвита и с ядро, богато на сяра. Със себе си тя донесла азот и въглерод. Елементи, които се срещат във всички живи същества, включително и хората.

Откритието предполага също така, че други планети във Вселената, които имат подобна на нашата повърхност, по-лесно заформят и задържат живота върху себе си.

К'ви са тия компютърно генерирани кълбата на фотографията!? На индийците от НАСА не им стиска да дадат реална снимка на Земята, щото ще лъснат лъжите на илюминатските им господари!!!

Мало-умна юдомасонска, неолиберално-глобалистична илюминатска ЛЪЖА!!!

Планетатанамаймуните преди 5 години
Така като гледам, след сблъсъка, на земята са останали твърде много лунатици.

Тук гледам пак цъфти родния капацитет... трагедия.

Рамзес3 преди 5 години
Все едно аз да сготвя тенджера с леща и лещата да си мисли как и се зародил живота в теджерата.Хах ха ха..

Рамзес3 преди 5 години
Тия учени да прочетат. Библията. Коран...И другите .Даже в корана пише че желязото ( Hadid)Е свалено за човечеството. Тоест друга планета сблъсък с земята. Желязото да служи на човечеството. Така пише.И много други неща........

До Ъхъмммммм... преди 5 години
Сбъркал си в това ,че си прекалено неук,а в опита си да се направиш на интересен ,само се хвалиш още повече с бедния си потенциал !

Ъхъмммммм... преди 5 години
...значи блъскат се две планети с всичките необходими вещества за възникването на живот и....животът възниква....Сега отивам да сблъскам на масата в кухнята кори, масло,мляко, яйца и сирене, а после се зареждам да видя след колко часа от това ще се получи баница ! Ако нещо не се получи, ще звънна в Тексаския университет да ми кажат къде съм сбъркал!

Това "други планети във Вселената, които имат подобна на нашата повърхност" обижда наднормените.

То и преди сблъсъка може да е имало живот, ама в Тексаския университет...

Пък живота в България е дошъл след сблъсък с една планета наречена Тъпакистан.Грипа е дошъл от лабораториите на антиживота фащ.А войвода Синьо гърне е паднал от Марс с изтребител Ф -16.Пълен тотален качак.Да предполагаш такива работи е същото като да признаеш че нямаш милиграм мозък бе.

Еи така се прави наука, битер от стедновековната схоластика.Не можеш да обясниш произхода на живота, няма ги нужните елементи, има неща който ти пречат на материалистичните кретении, ми предположи една друга планета с подходящи елементи и условия, нищо че и нея не ми еш докажеш имало ли я е и такава ли е била, блъсни я в Земята и готово.Пък че няма гаранции дали живота не е бил налице преди тоя сблъсък за това изобщо не бива и да се ми пита.

Значи тези теории за сблъсак и еволюция са налудничеви обаче некав бог създал всичко не е :))) ясно :)

Няма вече упени изследователи ! Останали са само фантазьори

А преди 5 години
Ние сме маймуни за държавата

БИРАТА преди 5 години
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ.

Не се знае... преди 5 години
Всичко писано е в стил ЕЖК (една жена каза). Може да е имало сблъсък, а може и не? Може да е донесла сяра, а може и да е отнела?....и каква връзка има живота с простите химични елементи? Ако дам на някой такъв учен сяра, азот и въглерод, ще ги забъркат ли в някаква пропорция и да направят нещо живо? Много, много още не знаем, за да даваме предположения как възниква жив организъм. Някаква неясна още сила, кара атомите да взаимодействат така, че да оживее нещо. Пак така неясно всичко живо умира.

V преди 5 години