Започна новото "космическо състезание"

Русия обяви, че ще се надпреварва за дълбокия Космос
22 мар 2019 22:30, Нели Христова
Започна новото "космическо състезание"
Снимкa: Reuters

"Сега навлизаме в нов състезателен етап с водещите космически сили за създаването на пилотни програми, включително и такива до дълбокия Космос", така Димитрий Рогозин, директор на "Роскосмос", обяви влизането на Русия в състезанието за покоряване на Вселената.

Но не само дълбокият Космос влиза в интересите на Русия. Рогозин потвърди, че е разговарял и с президента на Руската академия на науките Александър Сергеев, който предоставил и детайли за бъдещата мисия на федерацията към Луната. По думите му първият руски космонавт трябва да стъпи на естественият ни спътник през 2030 година.

Но за да се случи това, "Роскосмос" трябва да проведе няколко тестови изстрелвания на супер тежката си ракета. В земна орбита теглото й е 130 тона, а около луна - едва 32 тона.

Преди година Рогозин бе обявил, че на спътника ни ще бъде построена база, която ще бъде обитавана от роботи с вида на Аватари.

Ала всяко "космическо състезание“, независимо дали съвременно или онова, останало като символ на ерата на Студената война - всъщност е нещо като "кооперативна конкуренция“. Това твърди Нейтън Ейзмонт, главен сътрудник на Руския институт за космически изследвания.

"Това не означава, че всички ръчкат с лакти и се надпреварват за някъде, за да бъдат първи. Може и да е изненадващо, но без сътрудничество няма да има никаква конкуренция ”, заяви Ейзмонт пред RT.
.

ЩЕ преди 5 години
Щом е за Русия и технологии всички новини включват ЩЕ

Най-голямата галактическа лъжа е,че американскинкрак е дтъпвал на Луната!Тука някой искат да излъжат народа с някакъв материял донесен от Луната!Айде не сме толкова прости ,за да се вземе нещо от Луната е нужно да се изпрати апарат до там и ,да се вземе!Като ходеха до Луната 7-8пъти защо изведнъж спряха инсе сещат след 50год.,да се ,,завърнат",само ,че не е ясно с какво ще отидат,защото НАСА не може една ракета да прати до близка орбита,та се налага да купува руски двигатели!!

Atakist преди 5 години
Година 2319. Галактически Бюлетин. Руската Космическа Империя покори 50% от цивилизациите в галактика Андромеда. Все още обаче изпитва трудности със терористичната съпротива USA-EU на планетата Земя. Император Путин VII ще даде брифинг по темата от резиденция Кремъл(Марс).

До До 42Обикновено тъпите и мързеливите, наричат работните и умните ***, просто толкова могат да измислят болните им мозъчета.

читател преди 5 години
Русия и дълбокият космос, две несъвместими понятия.Докато едните обещават, че ще почнат, другите отдавна вече са там.А къде е онази руска песничка, дето всеки втори ден я пускаха, преди 35г." а на Марсе будут яблони цвести...." - ха- ха- ха..А до средата на 80-те трябваше да изпреварят САЩ- ха -а ха , и това не се случи никога!!!

Знаеме бе. Ти бачкаш у сферата на платените сороски ***. Какво се правиш на ударен.

Кфо ! Кацале на Луната американците ! Тфа да не е априлски майтап ама още е рано ?

Аесектербе преди 5 години
Кацали са американците на луната ама в студио на холивуд. Аесектербе ше кацнат ама в неко друг живот.

анонимен преди 5 години
Съсипахме собствената си планета, а сега се юрнахме в Космоса! Докога ли Господ ще ни търпи?! Вместо да създаваме блага, изкуство и живот, ние се самоунищожаваме! Велика Русия се пъчи с бомби и ракети, но не може да изхрани собственият си народ, а сега и стана тясно на Земята!

Излезнал пак *** да се прави на компетентен ама като гледам основната цел е да се мрази САЩ :)))) Няма значние фактите важното е "краварите" да са виновни :) Жалки сте просто :))

До 39Хахахахах 1 грам :))))))))))))))))) ох защо пишете без да имате дори малка идея :))))

До 37Виж сега :) за разлика от теб аз работя в сферата и съм запознат с това кой какво и къде е октрили какво не е :) не те знам какви "чужди медии" четеш ама четеш пълни глупости. :) Китайците кацнаха на обратната страна :) а това, че каманите били със земен произход можеше да се разбере още тогава с микроскоп за 100 долара. Хайде стига се излага много те моля :)))

привет от Германия преди 5 години
Разбрахте ли сега ,че русия е много назад ! Щели да стъпят на Луната през 2030 г. , а американците го направиха още през миналия век ! ЕВАЛЛА НА АМЕРИКАНЦИТЕ !За какъв дълбок космос си фантазират тези алкохолици след като смятат да стъпят на Луната едва през 2030 г. , а тя е толкова близо до нас на около 300 000 км. ,което не нищо в космически аспект !

Фалшификацията с " кацането на луната" е доста нескопосана ама сега при тия нови технологии в електрониката и киното ще направят зашеметяващо кацане на Марс.

До 35 Стига с тия ,,доказателства за ,,голямата стъпка на човечеството" !Руснаците/1976год./ и китайците са донесли камъни от Луната без изобщо да са пращали хора там!А тези подаръци от камъни на други държави не са никакво доказателство за стъпването на човешки крак там!Белгия и Кипър примерно въобще и незнаят ,че са им подарени 1грам лунен,,камък",количество което янкире подаряват на 130страни!В Холандия изследваха /89гр./ и се оказва ,че най-вероятно е вкаменено дърво от Аризона!

На Луната до сега са кацали само космонавти от третия райх преди втората световна война и имат там база.

Май изобщо не четеш чужди меьии ! Китайците не са открили следи от кацане на Луната от американците и не самио те. Сателити на други държави също не са открили следи а на това отгоре даже " лунните камъни" уж донесени от американските астронавти след последните анализи имат земен произход.

Ако някой ще ходи на Луната, трябва да си изкара първо македонска виза, че инак ще отиде и няма да го пуснат на границата и язтк ти за планирането.

До 34Ако през времето което отделяхте в коментиране го използвахте за да се запознаете РЕАЛНО с материята която коментирате нямаше да се излагате по този начин. Ако не знаеш да ти кажа, три космически агенции: НАСА, ЕСА и Китайците от години картографират лунната повърхност. Снимки от мисиите Аполо се виждат ясно за всеки в тези среди от снимките на мисията LRO. Също така след като Аполо се връща камъни от Луната са дадени на много държави включително Русия и не могат да бъдат фалшиви.

До 25 Анонименаааха ха ха ха аааахх ! Нима американците са кацали на луната !Само безмозъчните вярват в тази фалшификация