Колко пъти са ме засичали, и то нарочно водачи на градския транпорт, гледат те в страничното огледало и се хилят нагло, ама като видят джип или беемве седмица веднага отбиват. А пък колко пъти минават ватмани на червено - косите ми се изправят....
ВСИЧКИТЕ ВИ СОФИЙСКИ НОМЕРА СА КРАДЕНИ ОТ ФРАНЦИЯ ,ИНИЦИАЛИТЕ СА ФРЕНСКИ.ХИЧ ВА НЯМА ЗАСПАЛО ПЛЕМЕ САМО ИМИТИРАТЕИ СЛУШАТЕ БОЙКОТО *** КОЙТО Е МАСОНСКА СЛУГА.
Не знам колко от вас са чели правилника но той гласи следното:Чл. 67. Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопа
И последно - снимката е правена вчера в София на бул. Никола Мушанов, преди кръстовището с ул. Добротич. Може би автобусът е "нов" внос от Германия и вероятно така, без да искат, от общината са "внесли" и немския маниер, изобразен на стикера :)
Има го и другото, че много често водачите на автобуси и тролейбуси нарушават съвсем съзнателно правилата за движение, например продължавайки наляво от лента само за направо (често се случва на Орлов мост, в посока стадиона). Не че това не се прави и от много шофьори на леки автомобили (не на места с толкова камери де), а и понякога шофьорите от градския просто нямат избор, защото не са били допуснати да влязат в правилната лента. Положението е патово и затова апелирам за взаимна толерантност.
да по правило нямаш право да караш в крайна лява лента, а само да изпреварваш, а в някои държави камионите въобще нямат право да карат в крайна лява лента
аз знам как е у германия, но точно престрояване без да погледнеш е несъобразяване с обстановката на пътя и неразумно. мигач не ти дава предимство, ако искам ще те пусна, ако не искам няма
До 9 АнонименТова, че няма ограничения в скоростта, не означава да шофираш неразумно и всички да се съобразяват с теб. Ако, а явно си запознат с правилата в Германия, трябва да знаеш, че на аутобан няма ограничение в скоростта, като си длъжен да се съобразяваш с участниците в движението и пътните знаци и маркировка.
абе пешо, как в бърза лента аз ще намалявам и давам път. това го няма никъде, камоли за германия, където се кара и с 300. това пък е последното нещо да не дадеш предимство на градският транспорт в германия. за трамваите няма да говорим, те си те отнасят, ватмана си взема 1 седмица болнични за преживяният стрес, а ти пешо плащаш. така е в германия
Тук не става въпрос за магистралата. Автобусите и камионите са ограничени до най-дясната лента в магистралите. По-лява лента могат да използват само по изключение когато изпреварват. Което не се случва често при положение, че имат ограничение на скоростта. Става въпрос за града, където ако някой лети с 200 трябва директно да му вземат книжката и да го съдят за опит за убийство.
До 2 UserТи си откровен ***. Заклевам се!Не гледай другите, а себе си!Когато всички спрем да гледаме другите и ние постъпваме както е редно, тогава ще се оправим.
3-ти не сте чели правилника. На МПС-а на обществения транспорт трябва даваш предимство.Нищо лошо няма, когато е много натоварен трафика, да отсъпиш на някого предимство за да се включи в движението. И това го виждам всеки ден. Въобще не сме толкова зле, колкото ни представя автора на материала. Вярно е, че има много нахални шофьори, но също така има и много толерантни.
Иване,ти обърнал ли си внимание на "модата" сред шофьорите на градския транспорт ( от 102,94,83,604,72 и др.),да спират на спирката с включен ляв мигач?!?