Хърватска мотриса лети със 70 км/ч из София

Трамваят ще бъде тестван за месец по трасе от пл. "Журналист" до "Бъкстон"
30 окт 2008 16:50, Красимир Ангелов
52
Хърватска мотриса лети със 70 км/ч из София
Това е! Снимка: koncar.hr

Специална трамвайна мотриса ще бъде пусната пробно в движение от петък, съобщи зам.-кметът по транспорта на София Велизар Стоилов.

Трамвайната мотриса "Кончар" е внесена от Хърватия и ще бъде тествана експериментално за месец по трасе от пл. "Журналист" до кв. "Бъкстон".

Маршрутът ще бъде посочен на самия трамвай, тъй като няма редовна линия по него.

Транспортното средство е с дължина 32 м, тежи 42 тона и може да развива максимална скорост до 70 км/ч.

В салона му има 46 седящи места, а общият обем пътници, който събира, е 156 души.

Мотрисата е изцяло нископодова и е оборудвана с климатична инсталация за пътническия салон и кабината на водача.

Особеността на електрическото задвижване на трамвая е, че то се извършва чрез асинхронни двигатели.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


52
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
31
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
ТРАМКАР!!!
30
0
 
1
 
! Отговори
Sofeto преди 15 години
Жалко че пак ще внасяме вместо да си го направим сами. Заводът за трамвай между Красно Село и Бъкстон на Трамкар може да произведе доста конкурентни модели на посочения в тази статия. И сега една от новите разработки на Трамкар може да се види в движение по линията между Съдебна Палата и Княжево
29
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
ти да не искаш да е дълъг като Титаник или Куин Мери 2 пък и ще е тестов демек може и да не земем такива
28
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
В салона му има 46 седящи места, а общият обем пътници, който събира, е 156 души... или тва равно на ... дай да сметна ... 350 човека? :D
27
0
 
1
 
! Отговори
Лимонко Лимонков преди 15 години
Да се учим, да работим,Да строим живота нов...То май ще се отучим !!! Щом трамвая сам ще вървим...
26
0
 
1
 
! Отговори
kera преди 15 години
32m tfa ebavka li e :?
25
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
Ако са като тези на снимката ще кажа само : Ах на батко красавеца . Сега вече знам с какво бяха натоварени двата тежко транспортни самосвала които седяха на територията на Депо Красно Село
24
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
ХА ЧЕСТИТО БЕ ШОПИ:)
23
0
 
1
 
! Отговори
Данчо на 63г. преди 15 години
Да бе,АСИНХРОНЕ двигател при 600V право напрежение?Ученото си е учено,ашкоолсун кьоопаллар.То не само ТрамКар а и парка ще го отняма,запомнете.За производство да не говорим-Чавдарци автобус, трамваи,тролеи-като си спомня,все едно сделани с топором.И новия трамвай,дори втора ръка,ще го оцитаним много бързо.Не съм нихилист,а реалист.
22
0
 
1
 
! Отговори
Rosen преди 15 години
Браво за АСИНХРОННИТЕ двигатели. Ето ви една задачка с повишена трудност. Единият двигател развива 6000 оборота в минута, другият е пуснат на 5000 оборота, работят асинхронно. С каква скорост се движи мотрисата ? :-PPPP
21
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
Чудничко - сини мотриси по София ;-) Какво ли ще каже партията-майка? Само да не им лепнат по една роза...
20
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
"...Маршрутът ще бъде посочен на самия трамвай, тъй като няма редовна линия по него..."А, той и сам вози - хич няма нужда да "посочват" маршрута на ватмана.
19
0
 
1
 
! Отговори
Анонимчо преди 15 години
Защо да се радваме, транспорта в нашата страна е 100 години назад в сравнение с другите. Бас хващам, че и този нов трамвай, е "нов" ама в кавички. Всичко 2-ра ръка взимаме, просто си ни е такава държавицата. Чак се чудя как успяхме да ги излъжем тези от ЕС, явно доста ни бива.ПП: Климатик, ама няма да го пускат, за да пестят ток. :) НЕ се радвайте толкова.
18
0
 
1
 
! Отговори
***** преди 15 години
Браво най-после нов трамвай.
17
0
 
1
 
! Отговори
преди 15 години
Ама верно трамвайния завод плюс депото към него са огромна площ и то на супер терен. 30 млн евро ли? Ти да не го смяташ по 10 евро квадратния метър?
16
0
 
1
 
! Отговори
Днес преди 15 години
се возих на 5-чката, новата, много е готина. Не знам зимата как ще е, но изглежда обещаващо. На стъклата пише BGG - произведено в България (Bg Glass?).
15
0
 
1
 
! Отговори
Kaleko Aleko преди 15 години
Айдеее, отиде Трамкар. Браво, комисионери, браво.
14
0
 
1
 
! Отговори
me преди 15 години
Абе Стоилов, каква далавера пак въртиш!?!? Гледам у форомо се е завъртял един Позитивизъм за внос. А да задам въпроса - колко струва? И да добавя - а колко струва нов трамвай направен от завода за трамвай в Бъкстон? А пишещите тук знаят ли че по 5цата върви пробно страхотен трамвай произведен по лиценз на Шкода? И че е с климатици и той, и че вози страхотно? Да - по лиценз - частите са чешки повечето, трамвая се сглабя тук. А знаете ли, че също така същия този завод е произвел пак 1 бр. тестов тролей, отново по лиценз? Та да запитам - защо искате да се внасят хърватски трамвай срещу съответната комисионна, защо се внасят немстри тролей на старо като можем да си правим тук и със сигурност е по-евтино? А сещате ли се че бат Бойко отдавна е хвърлил око на завода на трамваи, че бил на много хубаво място дето струвало 30 милиона евро, и такива хубави офиси можело да се направят... ЗАЩО НИКОЙ ОТ МЕДИИТЕ НЕ ПИТА ТЕЗИ ХРАНТУТНИЦИ защо фалират нарочно собствено производство с инвестирани пари за развитие?
13
0
 
1
 
! Отговори
:) преди 15 години
къде е завода за трамваи в БГ, че не се сещам. Очевидно има хора, които не могат да се зарадват на нищо., те просто мразят себе си. Но нямам време да ви съжалявам, пък и да имам ще го оползотворя в нещо по-градивно и приятно. Жив и здрав
12
0
 
1
 
! Отговори
Plamen преди 15 години
bi bilo qko ako gi wnesat no kakwito sa lujliwi i kradliwi kopelata edwali ima golqm 6ans, silno se nadqwam !